پاورپوینت ایمنی در کارگاه های ساختمانی – فایل جدید

دانلود پاورپوینت ایمنی در کارگاه های ساختمانی,ایمنی در کارگاه های ساختمانی,پاورپوینت ايمني در كارگاه,کارگاه های ساختمانی,آیین نامه حفاظتی کارگاه های ساختمانی,پاورپوینت ایمنی در کارگاه های ساختمانی,ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی,مقررات عمومی

توضیحات:
فایل پاورپوینت ایمنی در کارگاه های ساختمانی،در حجم 63 اسلایدقابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین و اشتغالزاترین صنایع کشور است. بنابراین، توجه به مسائل مربوط به ایمنی و سلامت شغلی کارگران و کارکنان در این صنعت مهم می باشد. از آنجا که فعالیت هاي عمرانی بسیار متنوع و پیچیده می باشند، ریسک فراوانی در اینگونه فعالیتها مشاهده می شود. لذا، آثار و تبعات عدم رعایت ایمنی و پیشامد حوادث براي گروه هاي ذینفع بسیار پر هزینه و بعضاً غیر قابل جبران خواهد بود.

از آنجا که یک حادثه ساختمانی می تواند از نظر اقتصادي و اجتماعی خساراتی به فرد و اجتماع وارد کند، این نتیجه عاید می گردد که جلوگیري از حوادث ساختمانی، قسمتی از منابع مالی و انسانی جامعه را که از عوامل تولید اقتصادي هستند حفظ مینماید و از فشارها و ناراحتی هاي روانی کارگران حادثه دیده ، خانواده آنها و جامعه جلوگیري به عمل می آورد.

قبل از شروع عمليات ساختماني بايد پروانه ها و مجوز هاي لازم توسط مالكان و صاحبان كار از مراجع ذيربط قانوني اخذ گردد.
مسئوليت اجراي مقررات حفاظتي بر اساس ماده 91 و 95 قانون كار بر عهده كار فرما مي باشد.
هر گاه كارفرما اجراي عمليات ساختماني خود را به پيمانـكاران مختـلف محول نمـايد هر پيمانكار در محدوده پيمان خود مسئول اجراي مقررات حفاظتي خواهد بود.
هر گاه مهندسان ناظر در ارتباط با نحوه اجراي عمليات ساختماني ايراداتي مشاهده نمايند كه احتمال خطر وقوع حادثه را در برداشته باشد بايد فوراً مراتب را همراه با راهنمايي ها و دستور العملهاي لازم كتباً به كارفرما، واحد كارو امور اجتماعي محل و مرجع صدور پروانـه ساختمان اطلاع دهند . كارفرما نيز موظف است نسبت به رفع خطر اعلام شده اقـدام لازم را به عمل آورد .
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
مقررات عمومی
ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی
وسایل دسترسی موقت
تخریب
گود برداری
حفر چاه های آب و فاضلاب
اجرای سازه های فولادی
اجرای سازه های بتنی
مقررات متفرقه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 63 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ايمني در كارگاه(25 اسلاید)

 

دانلود مستقیم فایل