پاورپوینت فصل ششم کتاب مشاوره گروهی جرالد کری (رویکرد روان تحلیلی به گروهها) – فایل جدید

مشاوره گروهی جرالد کری ,نظریه و کاربست,خلاصه مشاوره گروهی,پاورپوینت مشاوره گروهی,ppt مشاوره گروهی,نکات کتاب مشاوره گروهی,خلاصه کتاب مشاوره گروهی,خلاصه مشاوره گروهی جرالد کری,کیانوش زهراکار,رویکرد روان تحلیلی به گروهها

پاورپوینت فصل ششم کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی نوشته جرالد کری (رویکرد روان تحلیلی به گروهها) ترجمه کیانوش زهراکار، فرشاد محسن زاده، احمد حیدرنیا، علیرضا بوستانی پور، عباس سامی در قالب pptx و در حجم 70 اسلاید:

بخشی از متن:
مقدمه
نظریه روان تحلیلی بر اثر الگوهای کار گروهی که در این کتاب ارائه شده نفوذ داشته است برخی از این رویکردها گسترش یافته الگوی تعالی هستند برخی اصلاحیه مفاهیم و رویه های تحلیلی و برخی هم به عنوان واکنشی در برابر روان تحلیلی مطرح شدند.
این فصل شامل مروری بر دیدگاه های روان تحلیلی و روانی اجتماعی مقدمه کوتاه بر روندهای معاصر تفکر روان تحلیلی و مراحل رشدی و تحولی زندگی فرد است. زیگموند فروید در فهم ما از رشد روانی جنسی فرد در طول دوران کودکی نقش بسزایی را ایفا کرده است با این همه او درباره اثرات روانی اجتماعی بر رشد انسان ها پس از دوران کودکی بسیار کم نوشته است. به همین دلیل من دیدگاه روانی اجتماعی اریک اریکسون که چارچوب جامعی برای درک دغدغه های اصلی فرد در مراحل زندگی از نوزادی تا سنین پیری ارائه می دهد را در اینجا مطرح کرده‌ام.

هدف گروه تحلیلی
هدف فرآیند تحلیل بازسازی منش و نظام شخصیتی مراجعه است این هدف با آگاه ساختن تعارضات ناخودآگاه و بررسی آن‌ها به دست می‌آید به طور ویژه گروه‌های روان تحلیلی از طریق گروه بازسازی نمادین خانواده اصلی می‌پردازد و گذشته تاریخی هر یک از اعضای گروه در گروه حاضر تکرار می‌شود.

‘توجه’
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود مستقیم فایل