پاورپوینت صورت وضعیت پروژه های عمرانی – فایل جدید

دانلود پاورپوینت صورت وضعیت پروژه های عمرانی,صورت وضعیت پروژه های عمرانی,پیمان عمرانی,پاورپوینت صورت وضعیت,ارکان پروژه و شرایط عمومی پیمان,پاورپوینت صورت وضعیت پروژه های عمرانی,صورت جلسه,پروژه عمرانی ,شرایط عمومی پیمان

توضیحات:
فایل پاورپوینت صورت وضعیت پروژه های عمرانی،در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
دستورکار:در طول مدت اجراء به مواردی بر می خوریم که در نقشه های اولیه جزئیات کاملی ندارد و یا تغییر مشخصات دارد که نیاز است توسط دستگاه نظارت ( با هماهنگی دفتر مرکزی مشاور ) دستور کار لازم جهت اجراء صحیح به پیمانکار داده شود.
صورتجلسه: در یک پروژه دو مزیت دارد.صورتجلسه مقدار و صورتجلسه هماهنگی
صورتجلسات هماهنگی: عمدتا جهت تصمیم گیری های کلان و تصویب مصالح انجام میگیرد.
صورتجلسه مقدار : هر آنچه که در نقشه ها دفنی است و پوشیده می شود و یا در آینده جهت کنترل آن نیاز به مطالب تکمیلی است مانند عملیات خاکبرداری ، لوله کشی ، کابل کشی و … به جهت تسریع در روند رسیدگی آینده و حضور به ذهن داشتن افراد مقیم توصیه شده است صورتجلسه گردد.
صورت وضعیت:صورت وضعیت یعنی گزارش ریز مقادیر انجام عملیات و مالی کردن آن به طور کامل به نام درخواست مالی دریافت وجه در قالب موضوع پیمان از بابت عملیات انجام شده و قیمتهای توافق شده.
صورت وضعیت می تواند موقت و می تواند قطعی باشد. پیمانکار معمولا در انتهای هر ماه مقادیر کارکرد عملیاتش در آن ماه را در قیمتهای توافق شده ضرب کند و با ضرائب توافق شده درخواست مالی خود را ارائه کند.مهلت پرداخت صورت وضعیتهای موقت ۱۰ روز رسیدگی در مشاور و ۱۰ روز رسیدگی و پرداخت در کارفرما می باشد.
و…

فهرست مطالب:
دستور کار،صورتجلسه،صورت وضعیت
تفاوت صورت وضعیت قبل قطعی با قطعی
نحوه رسيدگي به صورت وضعيت هاي قطعي
صورت وضعيت نويسي
نکات تهیه صورت وضعیت
دستور كار و صورت مجلس
مواردي نيازمند به دستور كار و صورت مجلس
تضمين حسن انجام كار
پيش پرداخت
صورت وضعيت موقت
تحويل موقت
هيات تحويل موقت

این فایل با فرمت پاورپوینت در 24 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ارکان پروژه و شرایط عمومی پیمان(20 اسلاید)

 

دانلود مستقیم فایل