پروپوزال بررسی رابطه بین آمیخته ترفیع و معیارهای عملکردی بازاریابی از دیدگاه نمایندگی های بیمه – فایل جدید

پروپوزال بررسی رابطه بین آمیخته ترفیع و معیارهای عملکردی بازاریابی از دیدگاه کارکنان نمایندگی های بیمه در شهرستان ارومیه ,بررسی رابطه بین آمیخته ترفیع و معیارهای عملکردی بازاریابی,تحقیق معیارهای عملکردی بازاریابی,پروپوزال بیمه

پروپوزال بررسی رابطه بین آمیخته ترفیع و معیارهای عملکردی بازاریابی از دیدگاه کارکنان نمایندگی های بیمه در شهرستان ارومیه
در حجم 35 صفحه به صورت کامل


عنوان انگلیسی:

The relationship between the mix of promotion and marketing performance metrics from the perspective of insurance on behalf of employees in the city of Urmia

بخشی از متن:
بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق):
بیمه از فعالیت‌های اقتصادی کلیدی هر کشور است. امروزه صنعت بیمه از طرفی یکی از عمده‌ترین
نهادهای اقتصادی و از طرف دیگر قوی‌ترین نهاد پشتیبانی سایر نهاد‌های اقتصادی و خانوار تلقی می‌شود. بیمه با انواع بیمه‌نامه‌هایی که دارد موجب ایجاد آسایش و آرامش در بین افراد خانواده میشود. در صورتی فعالان اقتصادی از جبران خسارت‌های احتمالی خود اطمینان داشته باشند فضای کسب و‌کار و رقابت نیز وضعیت مساعدی را تجربه خواهد کرد.تقویت این صنعت زمینه ساز سایر فعالیت‌های اقتصادی است.
بیمه خدماتی است که به مشتری ارائه می‌شود کالا نیست که مشتری در هر لحظه بتواند از آنها استفاده کند. اگرچه در دهه‌های گذشته صنعت بیمه در ایران رشد قابل قبولی داشته اما هنوز آن طور که باید به نیازهای اولیه مشتریان خود نگاه عمیق نکرده است.
هم اکنون 25 شرکت بیمه در سطح کشور وجود دارد که سهم آنها از بازار بیمه تولید به شرح زیر می‌باشد:…………………………

 

دانلود مستقیم فایل