پاورپوینت فصل نهم کتاب مشاوره خانواده نوشته کیانوش زهراکار و فروغ جعفری (مشاوره خانواده گشتالتی) – فایل جدید

ppt مشاوره خانواده,کیانوش زهراکار,فروغ جعفری,خلاصه کتاب مشاوره خانواده ,pdf کتاب مشاوره خانواده,پاورپوینت کتاب مشاوره خانواده,مشاوره خانواده,دانلود کتاب مشاوره خانواده,مفاهیم,تاریخچه,فرآیند و نظریه ها,مشاوره خانواده گشتالتی

پاورپوینت فصل نهم کتاب مشاوره خانواده (مفاهیم،تاریخچه،فرآیند و نظریه ها) نوشته کیانوش زهراکار و فروغ جعفری با موضوع مشاوره خانواده گشتالتی در قالب pptx  و در حجم 17 اسلاید: 

بخشی از متن: 
مشاوره خانواده یا خانواده درمانی گشتالتی از نظر گشتالت  ریشه گرفته است و توسط پرز مطرح شده است . پرز یک روان تحلیلگر آموزش دیده بود و کار اصلی اولیه و نمونه‌ای از فرمول بندی مجدد از زیربنای غریزه به سمت خود بود. محور تفکر او نظریه روابط موضوعی بود این ترکیب از اندیشه‌های فرویدی ها و نو فرویدی ها درون چارچوب ارجاعی از روانشناسی گشت ها به شکل ارتباط نزدیک از نظر سیستم های مدرن شکل گرفتند.
 مشاوره خانواده گشتالتی تلاش  می‌کنند تا اصول گشتالت درمانی را با بافتی که با خانواده‌ها کار می‌کنند سازگار کند به خاطر ارتباط نزدیک روانشناسی گشتالت و نظریه سیستم‌های مدرن حرکت طبیعی گشتالت درمانی در جهت فرآیند خانواده درمانی اجتناب‌ناپذیر است.
‘توجه’
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود مستقیم فایل