تحقیق ورزش های آبی – فایل جدید

تحقیق ورزش های آبی,شنا

ورزش های آبی

مقدمه
سفر تفریحی خودتان را به هر کجایی که می خواهید شروع کنید و اگر بخت با شما یار باشد می توانید سفرتان را در کنار تفریحگاه آبی به پایان برسانید شنا یک فعالیت طبیعی است که هم برای تفریح و سرگرمی و هم برای آرامش اعصاب می باشد . از لحاظ تناسب شنا هر دو مزایای جسمانی و روحی را دارد . از انجا که بعضی افراد دارای محدودیت جسمانی می باشند و نمی توانند ورزش های زمینی را انجام دهند ورزش آبی می تواند آمادگی جسمانی مطلوب و کاملی برای آنان فراهم سازد .
میزان کمکی که شنا برای آمادگی جسمانی دارد موضوع بحث بعضی از کارشناسان پرورش اندام است . بعضی از آنها عقیده دارند که شما هرگز در طول شنا کردن به اندازه کافی برای سوزاندن کالری عرق نمیکنید .اگر چه راه های مختلفی برای شنا و ورزش آبی وجود دارد که می تواند برای قلب ، ششها و ماهیچه های شما مفید باشد مانند شنا کردن در طول یک استخر یا حرکات ریتمیک در آب .
شنا یکی از ورزش هایی است که شما میتوانید با اطمینان خاطر و با قدری راهنمایی پزشکی آن را انجام دهید به ویژه اگر فرد آسیب دیده یا دچار ورم مفاصل باشند . مهم نیست که شما برای تفریح شنا میکنید یا برای مسابقه ، در هر صورت شنا فعالیتی آرام بخش و فوق العاده است و هنگامی که بدن خود را در آب رها میکنید و غوطه ور شدن خود را در آن تماشا می کنید سبب تسکین و تمدد اعصاب شما میشود .
حرکات ریتمیک در اب می تواند تفریح و سرگرمی باشد و مانند شنا انفرادی نیست . شما میتوانید تکنیک های اساسی را بیاموزید سپس خودتان آنها را در بین کلاسهایتان تمرین کنید .

 

دانلود مستقیم فایل