آموزشی و خدماتی

فایل طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي آموزشگاه حسـابداري – به روز شده

فایل طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي آموزشگاه حسـابداري – به روز شده

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي

آموزشگاه حسـابداري
وزارت تعاون

معاونت طـرح و برنامه

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي

آموزشگاه حسـابداري

با ظرفيت1664 دانش‌آموز در سال

خلاصه طرح

موضوع طرح : خدمات آموزشي در زمينه حسابداري دستي و رايانه‌اي

محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

سرمايه گذاري كـل: 91/381 ميليون ريال

سهم آوردة متقاضي: 91/41 ميليون ريال

سهم تسهيلات: 340 ميليون ريال

دورة بازگشـت سرمايه: 21 ماه

مـقـدمه :

انجام هر فعاليت اقتصادي ، مستلزم ايجاد سازوكاري براي نگهداري و ثبت گردش‌هاي انواع مالي، اعم از وجوه نقد، اعتبارات، تسهيلات و … است. به اين منظور از فن حسابداري در وهله نخست به عنوان ابزاري براي سنجش عملكرد مالي فعاليت‌هاي اقتصادي و در مرحله بعد به عنوان مستندي براي اتخاذ تصميمات مديريت عالي در مورد انجام سرمايه ‌گذاري‌ها يا فعاليت‌هاي جديد ياد مي‌شود.
فرايند حسابداري شامل ثبت كليه رويدادهاي مالي، تكميل صورت‌هاي قانوني از جمله صورتحساب سود و زيان، ترازنامه، ثبت دفاتر قانوني و معين ، ارائه گزارش‌هاي مالي در دوره هاي زماني مشخص به مديريت سازمان و … مي‌باشد.
تشخيص و ثبت درست وقايع مالي صورت گرفته در سازمان نيازمند دانش و مهارت كافي در زمينه علوم حسابداري است. كسب اين مهارت علاوه بر داشتن اطلاعات نظري در مورد اصول حسابداري ،‌نيازمند كسب تجربه و آموزشهاي كاربردي در اين زمينه مي‌باشد. آموزشگاه هاي آزاد حسابداري در اين ميان مي‌توانند علاوه بر ارائه آموزش‌هاي نظري و كاربردي در مورد مسائل مختلف حسابداري از حسابداري موسسات بازرگاني و مالي تا سازمانهاي صنعتي، اقدام به آموزش حسابداري به وسيله نرم افزارهاي رايانه اي كه در

طرح توجيه فني , مالي و اقتصادي,,آموزشگاه حسـابداري

 

دانلود مستقیم فایل

فایل طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي آموزشـگاه راننـدگي – به روز شده

فایل طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي آموزشـگاه راننـدگي – به روز شده

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي

آموزشـگاه راننـدگي

با ظرفيت پذيرش 1600 هنرآموز در سال
خلاصه طرح

موضوع طرح : آموزشگاه رانندگي

ظرفيت طرح : 1600 نفر هنرآموز در سال ( ده دستگاه اتومبيل آموزشي )

محل اجراي طرح : قابل اجرا در مناطق شهري سراسر كشور

سرمايه گذاري كـل: 5/920 ميليون ريال

سهم آوردة متقاضي: 5/10 ميليون ريال

سهم تسهيلات: 820 ميليون ريال

دورة بازگشـت سرمايه: چـهارده ماه

اشتغالزايي : سيزده نفر

مقدمــه :

افزايش جمعيت، رشد شهر نشيني و تمايل به مهاجرت به شهرها موجب رشد بي رويه شهرها شده است و به تبع آن مسافت مسافرت هاي درون‌شهري شهروندان افزايش يافته و آنان را ناگزير به استفاده از وسايل نقليه موتوري نموده است. از ديگر سو، فرسودگي ناوگان محدود حمل و نقل عمومي موجب عدم تمايل افراد به استفاده از اين گونه وسايل شده و موجبات استفاده وسيع تر از وسايل نقليه شخصي را فراهم مي‌آورد.

از طرف ديگر، با توجه به عدم وجود فرهنگ صحيح ترافيك در سطح كلانشهرها و رعايت نشدن آيين نامه رانندگي كه ناشي از ناكافي بودن آموزش عملي رانندگي پيش از صدور گواهينامه است، شاهد اتلاف وقت شهروندان در ساعات پرازدحام رفت و آمد هستيم كه منجر به تحميل هزينه هاي بسيار سنگيني بر اقتصاد ملي مي‌گردد.
علاوه بر اين مطلب، رعايت نكردن اصول صحيح رانندگي، موجب شده است آمار تصادفات رانندگي ايران، بالاترين رتبه را در بين ملل جهان كسب كند. چنانكه مطابق آمار رسمي در سال 1380 بيش از هفده هزار نفر از هم ميهنانمان در تصادفات رانندگي جان باخته اند.

مطالب فوق‌الذكر لزوم آموزش كامل و صحيح رانندگي براي متقاضيان دريافت گواهينامه رانندگي را آشكار مي‌سازد. ضمن اينكه با توجه به تركيب جوان جمعيت كشور و تعداد زياد اين متقاضيان از يك سو و قوانين نوين اداره راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي مبني بر آموزش اجباري رانندگي در آموزشگاهها براي صدور گواهينامه توسط اين اداره و يا آموزشگاههاي رانندگي از ديگر سو، بازده مناسب اقتصادي براي اين فعاليت متصور است. همچنين با عنايت به نرخ بيشتر دختران در دوره هاي آموزشي اين آموزشگاهها ، اجراي چنين طرحي در قالب تعاوني هاي بانوان داراي مزيت بيشتري خواهد بود.

طرح توجيه فني , مالي و اقتصادي,,آموزشـگاه راننـدگي,,با ظرفيت پذيرش 1600 هنرآموز در سال

 

دانلود مستقیم فایل

فایل طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي آموزشگاه زبان‌هاي خارجي – به روز شده

فایل طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي آموزشگاه زبان‌هاي خارجي – به روز شده

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي

آموزشگاه زبان‌هاي خارجي

وزارت تعاون

معاونت طـرح و برنامه

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي

آموزشگاه زبان‌هاي خارجي

با ظرفيت1872 دانش‌آموز در سال

خلاصه طرح

موضوع طرح : خدمات آموزشي در زمينه زبان هاي خارجي

ظرفيت طرح : 1872 دانش آموز در سال ( معادل 67392 نفر-ساعت آموزشي )

محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور

سرمايه گذاري كـل: 9/442 ميليون ريال

سهم آوردة متقاضي: 9/42 ميليون ريال

سهم تسهيلات: 400 ميليون ريال

دورة بازگشـت سرمايه: 2 سال

مقدمــه :

رشد روزافزون سطح تحصيلات افراد جامعه ، باعث افزايش ميزان استفاده از منابع مختلف علمي است. از ديگر سو ، حجم اين منابع به حدي است كه نه تنها ترجمه و انتشار تمام آنها عملي نيست ، بلكه حتي در صورت ترجمه شدن اين مطالب، مدت زماني كه صرف ترجمه مطلب مي‌شود ، باعث از دست رفتن تازگي آن مطلب مي‌گردد. به همين دليل آشنايي با زبان هاي خارجي، سهم بسزايي در سهولت استفاده از منابع علمي ، اعم از كتب و نشريات تخصصي و همچنين اينترنت دارد. ضمن اينكه تسلط به زبان هاي خارجي موجب استفاده سهل تر از نرم افزارهاي عمومي و تخصصي رايانه اي را نيز فراهم مي‌آورد.
نكته ديگري كه اهميت يادگيري زبان هاي خارجي را دو چندان مي‌كند ، يكپارچگي اقتصادي جهان است كه موجب افزايش حجم مكاتبات خارجي بازرگاني و سفرهاي تجاري خارجي است. بديهي است تسلط به زبان مورد استفاده در مذاكرات تجاري مي‌تواند از بروز خطاهاي سهوي پيشگيري نمايد.
همچنين عدم تناسب آموزش زبان هاي خارجي در سيستم آموزش رسمي كشور با نيازهاي افراد در محيط اجتماعي ، ميل به شركت در كلاس هاي آزاد را كه آموزش كاربردي تري ارائه مي‌كنند افزايش مي‌دهد.
و در نهايت، « يادگيري هر زبان جديد، آغاز يك زندگي تازه است. » اين

طرح توجيه فني , مالي و اقتصادي,,آموزشگاه زبان‌هاي خارجي

 

دانلود مستقیم فایل

فایل مقاله قانون كار جمهوري اسلامي ايران – به روز شده

فایل مقاله قانون كار جمهوري اسلامي ايران – به روز شده

مقاله قانون كار جمهوري اسلامي ايران
كليدواژه‌ها:قانون‌ كار؛ قرارداد كار؛ تعريف‌ قرارداد كار و شرايط‌ اساسي‌ انعقاد آن؛ تعليق‌ قرارداد كار؛ خاتمه‌ قرارداد كار؛ جبران‌ خسارت؛ پرداخت‌ مزاياي‌ پايان‌ كار؛ شرايط‌ كار؛ حق‌السعي‌؛ تعطيلات‌ و مرخصي‌ها؛ شرايط‌ كار زنان‌؛ شرايط‌ كار نوجوانان؛ حفاظت‌ فني‌ و بهداشت‌ كار؛ بازرسي‌ كار؛ كارآموز و مراكز كارآموزي‌؛ قرارداد كارآموزي؛ اشتغال؛ اشتغال‌ اتباع‌ بيگانه؛ تشكلهاي‌ كارگري‌ و كارفرمايي؛ مذاكرات‌ و پيمانهاي‌ دسته‌جمعي‌ كار؛ خدمات‌ رفاهي‌ كارگران؛ مراجع‌ حل‌ اختلاف‌؛ شورايعالي‌ كار؛ جرايم‌ و مجازاتها؛

فصل 1- تعاریف کلی و اصولی
ماده 1-كليه كارفرمايان، كارگران، كارگاهها، موسسات توليدي، صنعتي، خدماتي و كشاورزي مكلف به تبعيت از اين قانون مي‌باشند.
ماده 2-كارگر از لحاظ اين قانون كسي است كه به هر عنوان در مقابل دريافت حق السعي اعم از مزد، حقوق، سهم سود و ساير مزايا به درخواست كارفرما كار مي‌كند.
ماده 3-كارفرما شخصي است حقيقي يا حقوقي كه كارگر به درخواست و به حساب او در مقابل دريافت حق السعي كار مي‌كند. مديران و مسئولان و به طور عموم كليه كسانيكه عهده دار اداره كار كارگاه هستند نماينده كارفرما محسوب مي‌شوند و كارفرما مسئول كليه تعهداتي است كه نمايندگان مذكور در قبال كارگر به عهده مي‌گيرند. در صورتيكه نماينده كارفرما خارج از اختيارات خود تعهدي بنمايد و كارفرما آن را نپذيرد در مقابل كارفرما ضامن است.
ماده 4-كارگاه محلي است كه كارگر به درخواست كارفرما يا نماينده او در آنجا كار مي‌كند، از قبيل موسسات صنعتي، كشاورزي، معدني، ساختماني، ترابري، مسافربري، خدماتي، تجاري، توليدي، اماكن عمومي و امثال آنها. كليه تاسيساتي كه به اقتضاي كار متعلق به كارگاه اند، از قبيل نمازخانه، ناهارخوري، تعاونيها، شيرخوارگاه، مهدكودك، درمانگاه، حمام، آموزشگاه حرفه اي، قرائت خانه، كلاسهاي سواد آموزي و ساير مراكز آموزشي و اماكن مربوط به شورا و انجمن اسلامي و بسيج كارگران، ورز

مقاله ,قانون كار, جمهوري اسلامي ايران,تعاریف کلی و اصولی, قرارداد كار,تعطيلات‌ و مرخصي‌ها,پايان‌ كار,تعليق‌ قرارداد كار,اشتغال‌ اتباع‌ بيگانه,كارگري‌ و كارفرمايي,حق السعي اعم از مزد, حقوق, سهم سود و

 

دانلود مستقیم فایل

فایل طرح توجیهی کارآفرینی راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر (با مالکیت شخصی) – به روز شده

فایل طرح توجیهی کارآفرینی راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر (با مالکیت شخصی) – به روز شده

طرح کارآفرینی راه اندازی فروشگاه لوازم تحریر

معرفی محصول :

طرحي كه براي ارائه تهيه شده در رابطه با يك مغازه لوازم التحرير مي‌باشد كه مالكيت آن شخصي مي‌باشد ودر متراژي حدود 38 متر داير مي‌باشد مكان اين مغازه واقع در رجائي شهر كرج مي باشدكه با توجه به بافت جمعيتي از روند رو به رشدي در رابطه با كسب درآمد برخوردار است
خدماتي كه اين مغازه ارائه مي‌كند شامل فروش انواع لوازم التحرير اداري مهندسي، طراحي، گرافيك فانتزي فروش انواع كتاب ادبي،رمان، روان شناسي ،كمك درسي، كنكوري وهمچنين فروش انواع بازي فكري وسرگرمي ووسايل كمك آموزشي ساعات كاري اين مغازه از ساعت 30/7 تا 30/13 و از 16 تا 22 مي‌باشد.
مشتريان 1-1coustoner
مشتريان اين مغازه از همه قشري هستند ولي بيشتر قشر دانشجو ومحصل مي‌باشد ولي در كل كارپردازان شركت ها بانك ها موسسات علاقمندان كتاب و همچنين كودكان ودر كل هر فردي روزي كاروش به اين صنف واين شغل مي خورد.
در ابتداي افتتاح اين مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود يك رقيب قديمي در نزديكي مغازه حركت كند ونامطمئني وجودداشت ولي در ادامه با تكميل كردن اجناس مورد تقاضاي مشتري وهمچنين رفتن رقيب از آن محل جا براي رشد بيشتر باز شد و مغازه رشد صعودي پيدا كرده ولي اين هدف ما نبوده ونخواهد بود زيرا شعار ما اين است كه كار را به جايي برسانيم كد مشتري محل خريد خود را در جه اول مغازه ما بداند اين امر سر نمي شود با تلاش وكوشش فراوان در تهيه وتكميل اجناس، قيمت مناسب برخورد خوب وعوامل ديگر
1-2Managemert مديريت: مديريت اين مغازه برعهده خودم مي‌باشد كه دراين امر يك نفر بصورت تمام وقت كمك مي‌كند و براي افرايش انگيزه در او يك حقوق ثابت بعلاوه يك درصد از فروش را برايش در نظر گرفته ام كه موجب مي‌شود تلاش بيشتري انجام دهد در رابطه با سابقه كار من از سال 76 مشغول به اين كار هستم وتقريبا يك سابقه كاري خوب دارم در رابطه با شاخص هاي كليد ي مالي طرح بايد ذكر چند عامل را يادآور شوم كه يك به يك به آن مي پردازيم
key to succesعوامل كليدي موفقيت1-3
1-جوري جنس:
چون در اين شغل با تعداد اجناس وتنوع لوازم روبرو هستيم بايد سعي شود كه مشتري بطور كامل لوازم خود را تهيه كند وبه چند مغازه مراجعه نكند اين باعث مي‌شود كه مشتري بطور ثابت از يك جا خريد كند در صنف لوازم التحرير به تنهايي هفت هزار قلم جنس است كه اگر تنوع اين محصولات را به آن اضافه كنيم متوجه خواهيم شدكه با چه حجم گسترده محصول روبرو هستيم ك اين البته بجز عناوين كتاب ولوازم جانبي است پس ابتدا بايد يك برنامه ريزي براي تهيه جنس و گرفتن نمايندگي از شركت هاي صاحب محصول كرد كه ما با گرفتن نمايندگي از 5 شركت PeNTEl , STAEDTELR , FabercateL, papco ,casio الباقي اقلام از بازار رسمي بر رفع نياز مشتري هاي خود كرده ايم…………..

موضوعات

تاریخچه……………………………………………………………………………………………….. ۱
مشتریان………………………………………………………………………………………………. ۳
مدیریت…………………………………………………………………………………………………. ۴
خلاصه ای از شرکت (مغازه)……………………………………………………………….. ۸
مالیکت شرکت (مغازه)…………………………………………………………………………. ۸
شروع فعالیت……………………………………………………………………………………….. ۸
جا و مکان شرکت (مغازه)……………………………………………………………………. ۹
خدمات………………………………………………………………………………………………… ۱۰
چگونگی انجام فروش…………………………………………………………………………. ۱۲
تکنولوژی……………………………………………………………………………………………. ۱۴
خدمات آینده……………………………………………………………………………………….. ۱۷
استراتژی بازاریابی…………………………………………………………………………….. ۲۰
پیش بینی فروش…………………………………………………………………………………. ۲۴
نمودار هزینه عملیاتی………………………………………………………………………….. ۳۰
نمودار هزینه عملیاتی………………………………………………………………………….. ۳۰
نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………. ۳۴
منابع….

طرح توجیهی راه اندازی مغازه لوازم التحریر (با مالکیت شخصی),طرح توجیهی کارآفرینی راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر (با مالکیت شخصی)

 

دانلود مستقیم فایل

فایل بررسی و معرفی انواع جهانگردی – به روز شده

فایل بررسی و معرفی انواع جهانگردی – به روز شده

انواع جهانگردی
براساس محدوده جغرافيائى
جهانگردى بينالمللى و گردشگرى داخل کشور بينالمللى و داخلى از ديدگاه سازمان جهانى جهانگردي، جهانگردى بينالمللى با گردشگرى داخلى (Internation tourism) متفاوت است و به محدودهٔ مرزى کشور مربوط مىشود. ولى اين بدان معنى نيست که هر مسافر بينالمللي، يک بازديدکننده تلقى شود. مسافر کسى است که براى خارج شدن از محل سکونت خود، سفر مىکند؛ براى مثال کارگرى که براى کار از مرز خارج مىشود بازديدکننده محسوب نمىشود. جهانگردى بينالمللى هميشه، در وهله اول، از نظر اقتصادى مدنظر قرار مىگيرد، زيرا اين شکل گردشگرى نقش مهمى در بازرگان و جريان ارزى ملتها بازى مىکند.
گردشگرى داخلى نيز تحتالشعاع جهانگردى بينالمللى است، با وجود اين تصور بر اين بود که اينگونه مسافرتها اثر بينالمللى ندارند و آمارهاى تجارى همان کشور مربوط بوده و اهميت دارند. بديهى است که اين دو گردشگرى رابطه تنگاتنگى با هم دارند. مسافران تحت تأثير شرايط محيطى قرار مىگيرند، و با توجه به عوامل خارجى مانند رشد نسبى درآمد واقعي، تفاوت قيمت بين کشورها و سياست بينالملل، مسافرتهاى داخلى جاى خود را به جهانگردى بينالمللى مىدهند و يا برعکس. در چند دههٔ گذشته، در بسيارى از کشورهاى غربى روزهاى تعطيل تبديل به سفرهاى بيرون شهرى شدهاند و اين به علت بالا رفتن استاندارد زندگى و کسب درآمدهاى اضافى است؛ در حالى که در کشورهاى در حال توسعه گردشگرى داخلى افزايش يافته است.

مسافرتهاى منطقهاى
منطقه به بخش کوچک جغرافيائى از يک ناحيه گفته مىشود که با شاخصى معين يا با چارچوب مرجعى موثق مشخص مىشود. در حقيقت جهانگردى منطقه را به سه دسته تقسيم مىکنند. نخست، موقعيت جغرافيائى منطقه که براى مثال مىتوان به مناطق ”شمال“ يا ”شرق“ اشاره کرد. دوم، نواحى (مناطق) اداري، مانند ”استان X“. سوم منطقهاى که از نظر فيزيکى دربرگيرندهٔ طبيعت بيشترى است، براى مثال ”حوزه درياچه“ يا ”حوزه اقيانوس آرام“. از نظر در دسترس بودن و قابل استفاده بودن مىتوان به چند دستهبندى ديگر اشاره کرد، براى نمونه ”منطقه روستائي“ يا ”منطقه ساحلي“. مقصود از مسافرتهاى بين منطقهاي، مسافرتهائى است که بين مناطق مختلف صورت مىگيرد، حال اين مناطق در يک استان يا ايالت، يک کشور و يا در مناطق مختلف دنيا باشد. از طرفي، مسافرتهاى درون منطقهاى به مسافرتهائى که در داخل يک منطقهٔ مشخص صورت مىگيرد، اطلاق مىشود (حال اين منطقه بومى باشد يا در سطح بينالمللي). براى مثال، مىتوان به مسافرتهاى بين کشورهاى آسياى شرقى اشاره کرد

جهانگردی ,انواع جهانگردی ,بررسی انواع جهانگردی ,توضیحاتی در مورد انواع جهانگردی ,نحقیقی در مورد انواع جهانگردی ,دانلود مقاله در مورد انواع جهانگردی

 

دانلود مستقیم فایل

فایل طرح کارآفرینی تأسيسن وراه اندازي شركت نامداران صنعت – به روز شده

فایل طرح کارآفرینی تأسيسن وراه اندازي شركت نامداران صنعت – به روز شده

كارآفريني
موضوع : طرح تأسيسن وراه اندازي شركت نامداران صنعت
فهرست :‌
مقدمه
شركتهاي سهامي
انواع شركتهاي سهامي
اساسنامه قانوني شركت :‌
1) اسم و مركز شركت
2) موضوع شركت
3) مدت شركت
4) مقدار سرمايه
5) نوع سهام
سهام
انواع سهام
علل انتشار سهام با نام
علل انتشار سهام ممتاز
انواع امتيازات سهام ممتاز
تفاوتهاي شركت سهامي عام و شركت سهامي خاص
عمليات حسابداري ثبت سرمايه
مراحل قانوني مطالبه وپرداخت بقيه بهاي سهام
اوراق قرضه
مجامع عمومي صاحبان سهام
تغييرت در سرمايه شركت سهامي
موارد افزايش سرمايه شركت
موارد تبديل سهام شركت
الف ) شناسنامه شركت :‌
1) تاريخچه ومالكيت
2) تجهيزات وتسهيلات
ب ) سازمان وساختار مديريتي
خلاصه سوابق تجربي وتحصيلي
ج) فعاليتها وخدمات :‌
1) برنامه ريزي وكنترل پروژه
2) مشاوره مديريت ونظارت درعمليات مهندسي وتدارك كالا
3) مشاور مديريت درنظارت درعمليات ساخت ونصب
4) مشاور مديريت ونظارت درعمليات راه اندازي وشروع بهره برداري پروژه ها
راهنماي نگارش
خلاصه سوابق تحصيلي وتجربي
خلاصه سابقه كار

انواع فرمهاي موجود درشركت :‌
فرم مصاحبه وآزمون استخدام شوندگان
فرم درخواست تأمين نيروي انساني
برنامه تأمين نيروي انساني مورد نياز شركت
آمار كاركنان برحسب كار وگروههاي شغلي وتخصصي
فرم مراحل انجام كار ـ اطلاع رساني
تعيين وتصويب ضروابط استخدامي
آمار تغييرات نيازهاي استخدامي
پرسشنامه نويسي
درخواست استفاده از بيمه گروهي خدمات درمان بيمارستاني وپاراكلينيكي
قرارداد خريد خدمت كارشناسي
فرم درخواست سرويس كامپيوتري
فرم درخواست آموزش كامپيوتري
فرم مصاحبه جهت تهيه سيستم
فرم مراحل انجام كار ـ سخت افزار وشبكه
فرم برنامه ريزي آموزشي كامپيوتر
فرم درخواست سرويس اضطراري
فرم عضويت در شبكه
فرم درخواست سرويس اينترنت
فرم تمديد اشتراك اينترنت

تصاوير

مقدمه :‌
به نظر كارشناسان ومتخصصين توسعه كشور ايران هم اكنون درحال گذر رسيدن به سمت توسعه پايدار مي‌باشد به منظور عبور از اين مرحله بحراني لازم است با توجه به موقعيت ژئوپلتيك خود دردنياي كنوني با تعيين اهداف واستراتژيهاي مناسب با آن راباموفقيت طي نمايد . لذا د رسطح ملي برنامه‌اي جامع وزير بنايي مانند لايحه فقر زدائي توجه به مسئله اشتغال جوانان چگونگي خودكفايي واستقلال كشور بر پايه اقتصاد بدون نفت و… درهيئت محترم دولت ومجلس شوراي اسلامي مطرح مي باشد . اگر چه شاخص هايي مانند نرخ ثبت نام دانش آموزان دختر وپسر درمدارس ، ارائه خدمات بهداشتي درآمد سرانه … هركدام مي تواند در برنامه توسعه نقش اساسي داشته باشد . اما شاخص اشتغال به ويژه اشتغال مولد و پايدار درجهت رسيدن به سوي توسعه همه جانبه از اهميت خاصي برخوردار است ؟ مي تواند در ابعادمختلف اقتصادي ،‌اجتماعي ،‌فرهنگي جامعه را تحت الشعاع قرار دهد لذا هرگونه طرح وبرنامه اي كه بتواند در بازار كار وميزان عرضه وتقاضا تعادل به وجود آورد وبادرنظر داشتن جواني جمعيت ايران كه درهر سال نياز به حداقل 800000 فرصت شغلي مي باشد اين مهم توجه نمايد ضروري است زيرا بررسي هاي به عمل آمده حاكي از آن است كه د رشكوفاترين دوره اقتصادي درايران 350000 فرصت شغلي ايجاد شده است در رابطه با ايجاد فرصتهاي شغلي مهمترين مسئله اي كه مورد نظر قرار مي گيرد توسعه كيفي نيروي انساني است زيرا منابع انساني عامل اصلي وضرورت رشد وتوسعه اقتصادي ،‌اجتماعي يا فرهنگي درهرسيستم وجامعه است وبدون رشد وبالندگي استعداد ها وقابليت هاي اين منابع هيچ سيستم ،‌سازمان ويا جامعه اي نمي تواند به اهداف توسعه ومولد خود دست يابد . از آنجا كه توسعه متضمن حركت وپويايي است بنابراين ،‌بايدانعطاف پذير پيشرونده وبه بيان ديگر پايدار باشد .

طرح کارآفرینی تأسيسن وراه اندازي شركت نامداران صنعت ,انواع فرمهاي موجود درشركت :‌,فرم مصاحبه وآزمون استخدام شوندگان ,فرم درخواست تأمين نيروي انساني ,برنامه تأمين نيروي انساني مورد نياز شركت ,آمار كاركنان برحسب كار وگروههاي شغلي وتخصصي

 

دانلود مستقیم فایل

فایل شركت سرد خانه استقلال ( سهامي خاص ) – به روز شده

فایل شركت سرد خانه استقلال ( سهامي خاص ) – به روز شده

شركت سرد خانه استقلال ( سهامي خاص )
تاريخچه فعاليت شركت :
شركا فريكوريفيك ( سهامي خاص ) در تاريخ 12/3/1356 تحت شمارة 28726 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده است. نام شركت در تاريخ 21/6/1361 به شركت سردخانه استقلال (سهامي خاص) و آدرس قانوني آن نيز به موجب صورتجلسة مورخ 6/4/1366 هئيت مديره به محل سردخانه واقع در جاده قديم كرج، كيلومتر يك جاده شهريار تغيير يافته است.

شركت سرد خانه استقلال ( سهامي خاص )

 

دانلود مستقیم فایل

فایل تحقیق كارآفريني در عصر اطلاعات و ارتباطات – به روز شده

فایل تحقیق كارآفريني در عصر اطلاعات و ارتباطات – به روز شده

بخشی از متن:
چكيده:
ارابة فناوري اطلاعات و ارتباطات به سرعت به پيش مي‌تازد و جوامع دنيا را دستخوش تغييرات بنيادي مي‌كند. فعاليت‌ها، مشاغل، مهارت‌ها، فرهنگ‌ها، نيازها و… همه و همه تحت تاثير اين فناوري قرار گرفته و متحّول شده‌اند. عصر اطلاعات و اتباطات آغاز شده است. بي‌شك كارآفريني سهم عمده و نقش ويژه‌اي در توسعه اين فناوري‌ها داشته و دارد؛ اگرچه اين فناوري‌ها نيز خود بر كارآفريني تاثير گذار بوده و به عبارتي كارآفريني مدرن را بوجود آورده‌اند.
اين مقاله به بررسي روابط متقابل كارآفريني و فناوري اطلاعات و ارتباطات پرداخته و با مثال‌هايي ويژگي‌هاي كارآفريني در عصر اطلاعات و ارتباطات را تبيين نموده است. همچنين پيشنهاداتي براي گسترش كارآفريني اطلاعات در كشور يا بهره‌برداري مناسب از آن نيز، در اين مقاله ارائه شده است.

مقدمـــه:
جهان در سال‌هاي اخير شاهد انقلاب اطلاعات وارتباطات بوده و تحولات اجتماعي عظيمي در آن به وجود آمده است، به طوري كه در اثر اين تحولات، قرن جاري به نام فناوري اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسيده است. در عصر اطلاعات و ارتباطات سطح بينش و آگاهي مردم افزايش يافته وكلية فعاليت‌هاي جمعيت رو به انفجار دنيا با مزيتهاي اين عصر، در قالب شبكه‌هاي ارتباطي به تعادل رسيده و كنترل شده است. در اين عصر دنيا دهكده‌اي متصل است كه افراد آن در هر لحظه كه بخواهند به هر گوشه آن مي‌توانند مسافرت كنند، از اخبار آن مطلع شوند و يا بدان جا پيغام بفرستند. اينترنت، تلفن‌همراه، محاسبات ‌بي‌سيم، نرم‌افزار و سخت‌افزار، هوش مصنوعي و … پديده‌هاي اين عصر هستند. فناوري اطلاعات و ارتباطات بر كليه فعاليت‌هاي اجتماعي از جمله كارآفريني اثرگذاشته و در بسياري از آنها تحولات اساسي بوجود آورده است. امروزه كارآفريني به شدت به بسترهاي فناوري اطلاعات وابسته است و از آن بهره زيادي مي‌گيرد. شايد اغراق نباشد اگر كارآفريني مدرن بدون فناوري اطلاعات را امري غيرممكن بدانيم. از سوي ديگر توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات خود مرهون كارآفريني است. فعاليت‌هاي كارآفرينانه باعث شناخت نيازها، خلق ايده‌ها و تولد فناوري‌‌ها مي‌شوند.

تحقیق كارآفريني در عصر اطلاعات و ارتباطات,تحقیق كارآفريني

 

دانلود مستقیم فایل

فایل تحقیق جامع در مورد کارآفرینی – به روز شده

فایل تحقیق جامع در مورد کارآفرینی – به روز شده

بخشی از متن:
چكيده :
کارآفرینی به عنوان پدیده ای نو ظهور ، به تازگی در محافل علمی ایران مطرح شده است . احیای تحقیقات و عملیات کارآفرینی در دنیا به دهه 1980 میلادی باز می گردد؛ که آن را ‘ انقلاب کارآفرینانه ‘ نام گذاری کرده اند . ‘ جان تامپسون ‘ معتقد است رفتار کارآفرینانه نیازی فراگیر و ضروری برای تمامی سازمان ها (دولتی ، خصوصی ، داوطلبانه و غیره ) با هر اندازه ( بزرگ ، متوسط و کوچک ) است ( تامپسون ، 1999، ص 281) .
این مقاله دیدگاهی از علم کارآفرینی، تحت عنوان ‘ کارآفرینی اجتماعی’ را به عنوان یک فرایند که تغییر اجتماعی را تسریع می کند و نیاز های مهم اجتماعی را مورد خطاب قرار می دهد ، مطرح می کند . کارآفرینی اجتماعی به عنوان مقوله ای متفاوت از دیگر اشکال کارآفرینی ، به طور نسبی در ارتفای ارزش های اجتماعی و توسعه در مقابل کسب ارزش اقتصادی ارجحیت بیشتری را کسب می کند . در اين مقاله ابتدا مروري بر مفاهيم كلي كارآفريني خواهيم داشت سپس سرمايه اجتماعي، مفاهيمي از كارآفريني اجتماعي و چار چوب هاي نظري اين مقوله جديد ، جايگاه آن نسبت به ساير مقوله هاي كارآفريني ،ويژگي هاي رفتاري كارآفرینان اجتماعي و در نهايت مدلي براي كارآفريني اجتماعي مطرح مي شود .

تحقیق جامع در مورد کارآفرینی

 

دانلود مستقیم فایل