رایانه

بررسی و دانلود فایل دانلود پروژه بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان

بررسی و دانلود فایل دانلود پروژه بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان

تحقیق بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان,مقاله بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان,دانلود پروژه بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان

دانلود فایل

بررسی و دانلود فایل پروژه مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر (پروژه کارآفرینی)

بررسی و دانلود فایل پروژه مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر (پروژه کارآفرینی)

پروژه مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر (پروژه کارآفرینی),کارگاه کامپیوتر,کارآفرینی کامپیوتر

دانلود فایل

فایل دانلود پروژه بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان – به روز شده

فایل دانلود پروژه بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان – به روز شده

همزمان با رشد تکنولوژی و ورود بازی های رایانه ای به مرز و بوم كشور، این بازی‌ ها به دلیل داشتن جذابیت‌هاي ناشي از تصاویر متنوع و گيرا، گرافیک بالا، هیجانات زیاد و راحتی استفاده و در دسترس بودن آن، به سرعت جای خود را در میان کودکان و نوجوانان باز کرده است. دامنه و گستردگي استفاده از این پديده به اندازه ای است که کمتر کودک و نوجواني را می توان یافت که از بازی های رایانه ای بی بهره مانده باشد.تولید کنندگان و توزیع کنندگان اين بازي‌ها، براي كسب سود بيشتر هر روزه بازی های جدیدی را وارد بازار كرده و در هر بازی جدید جذابیت هاي بیشتر و هیجانات تازه اي برای جذب مشتری اضافه می نمايند. اغلب والدين نيز بي آن كه نگران اثرات مخرب اين بازی ها باشند، به رفتار فرزند خود عادت كرده و منفعلانه به اين وضعيت تن داده اند.درپژوهش حاضر ابتدا با بررسی مقالات و پژوهش های نوشته شده در رابطه با بازی های رایانه ای به شرح مختصر موضوع می پردازیم.و سپس چند مصاحبه ایی که تاکنون در این مورد صورت گرفته است را انتخاب کرده ایم،که باتحلیل وبررسی هریک از مصاحبه ها سعی شده است که محاسن ومعایب این بازی ها واثرات آن را رابررسی کرده ودرنهایت نیز راهکارهایی برای کاهش آسیب های آن ارائه شده است.

پژوهش حاضربه منظور بررسی اثرات بازی های رایانه ای بر كودكان و نوجوانان صورت گرفته است.
كليد واژه:رايانه ، بازي های رایانه ای ، آسيب ها ، كودك و نوجوان

مقدمه
رایانه،این پدیده ی جدید دانش بشری تقریبا درهمه ی شئون زندگی انسان ها راه یافته است وهمچون دیگرساخته های دست بشر دورو دارد،یک روی آن استفاده ی صحیح در کارها وکمک به رشدوسعادت بشراست وروی دیگر آن استفاده ی غلط است که معمولاجزدرمواردعلمی وشغلی ازآن استفاده میشود.
هزاره ی سوم را عصرانقلاب اطلاعاتی،رایانه ای ودیجیتالی،دوره ی تحقیق وانفجار دانش،دهکده ی جهانی ونظایر آن نامیده اند.براستی که عصرحاضرکه تافلر آن را «موج سوم»نامیده است،شیوه ی نوینی از زندگی را با خود آورده است وبرنهادی نوین که میتوان آن را کلبه ی الکترونیک نامید مبتنی است.نفوذ سریع فناوری اطلاعات درمیان مردم موجب تغییر شیوه ی زندگی آنان شده است(حیدری وهمکاران،1389).
کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جهان معاصر باسرعت فزاینده ای درحال گسترش است وهمه ی ابعاد زندگی ازجمله تعلیم وتربیت را درشکل های متفاوت آن دچار دگرگونی کرده است.بعضی از کشورها برای دستیابی به تعلیم وتربیت مطلوب در زمینه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری کرده اندومیخواهند که فناوری را برای دستیابی به بهترین وجدیدترین روش بکار بگیرند تا مزیت هایی برای تعلیم وتربیت داشته باشند(افخمی اقدم وهمکاران،1391).
بدون شک جهان معاصرنسبت به دوسه دهه ی پیش تفاوت کیفی دارد که مرهون پدیدآیی وتحول سریع رایانه ها وگسترش وفراگیری دسترسی به آن ها است.امروزه فناوری های ارتباطی جدید درساختارزندگی خانواده هاجایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و عرصه ی زندگی اجتماعی را دچارتحول وتغییرنموده وروابط اجتماعی جدید باویژگی های نوین را درجامعه حاکم نموده اند.یکی ازپیامدهای این تحول وگسترش ظهور وپیدایش بازیهای رایانه ای و ویدیویی است(دوران،آزادفلاح واژه ای،1381).
باتوجه به اهمیت فناوری اطلاعات گاهی این تکنولوژی نه تنها تاثیر مثبت ندارد بلکه درصورت استفاده ی نادرست یا سواستفاده از آن مشکلات وعواقب وخیمی به دنبال داشته است.
رایانه ها دارای قابلیت ها وامکانات متنوع ومتعدد میباشند،در دسترس بودن این وسیله برای همگان این امکان را فراهم آورد که کودکان ونوجوانان هم به نحوی با این وسیله تعامل داشته باشند وخواه ناخواه تحت تاثیر پیامدهای مثبت ومنفی این وسیله قرارگیرند.یکی ازقابلیت های این فناوری پیشرفته توانایی انجام بازیهایی برای گذراندن اوقات فراغت وسرگرم نمودن افراد میباشد.با گذشت زمان وافزایش جذابیت وپیچیدگی های این بازی ها،کودکان که آینده سازان فردای جامعه میباشند نیز به انجام این گونه بازی ها مبادرت ورزیدند،بازیهایی که هم حاوی مطالب علمی و هم حاوی مطالب غیر اخلاقی است(پورمحسنی کلواری،1383).
بازی های رایانه ای وهم ویدیویی قدمتی نزدیک به چهل سال را دارند.نخستین بازیهای ویدیویی الکترونیکی در دهه ی 1970 ابداع شدند.باورود بازی های تازه به بازار وافزایش جذابیت وپیچیدگی آنها،دربسیاری ازکشورها محبوبیت گسترده ای به دست آورده اند.(اندرسون،2004).
گسترش بازی های رایانه ای واستقبال از آنها به گونه ای است که نه تنها نمی توان حضور آنها را در دنیای امروز انکار کرد بلکه باید آنها را یکی از اجزای لاینفک محیط پیرامون دانست.اینکه بازی های رایانه ای با توجه به دنیای مجازی که خلق کرده اند چگونه وبه چه میزان مخاطبانشان را تحت تاثیر قرار می دهند،دلمشغولی های بسیاری از متفکرین علوم انسانی گذاشته است(عبدالهی ورسولی زاده،1391).
بازیهای رایانه ای به موازات پیشرفت سخت افزارهای رایانه ای تحول پیدا کرده اند.تصاویر وصداهای موجود در این بازی ها رقیب جدی آنچه در فیلم های سینمایی می بینیم شده اند.مسئله ی بازیهای رایانه ای در آینده می تواند این باشد که در آنها حقیقت مجازی به گونه ای ارایه شود که قابل تشخیص با جهان واقعی نباشد(سیروس بینی،1384،ص 32).
یکی از هیجان انگیزترین فعالیت های بشر در قرن 21 بازی های رایانه ای می باشد(فانک،1993) به طوریکه عده ای کثیری از کودکان ونوجوانان ساعات زیادی از شبانه روز را به آن ها می پردازند(کی رش،1998) وجذابیت این بازی ها واستقبال کودکان ونوجوانان از آنها باعث شده است که جایگاه خاصی درمیان سایر وسایل بازی پیدا کنند.
به سبب گسترش دامنه ی تاثیر رسانه های جمعی،ماهواره،اینترنت وسایر فناوری های اطلاع رسانی جامعه ی اطلاعاتی،بازی های رایانه ای امروزه بعد جهانی پیدا کرده ومنحصربه کشور یا کشورهای خاصی نمی باشد.این بازی ها که به عنوان محبوب ترین سرگرمی کودکان ونوجوانان لقب گرفته اند، می توانند یک تهدید جدی برای سلامت روح و روان وجسم آنان نیز به شمار رود وبه نظر می رسد که می تواند رابطه ی تنگاتنگی با وضعیت سلامت و روح وروان افراد وهمچنین تاثیر مستقیمی بر میزان رفتارهای پرخاشگرانه،اضطراب،افسردگی وانزواطلبی و… داشته باشد(اسکالسی،2004،ص11).
دیدگاه های متفاوت وگاه متعارضی در مورد بازی های رایانه ای وجود دارد.برخی نگرش حمایت کننده ومثبت نسبت به این بازی ها دارند،زیرا معتقدند که این بازیها به روشهای مختلفی انگیزش برای یادگیری را در کودکان ونوجوانان ایجاد کرده وآن را افزایش می دهند(برای مثال چانگ و چن،2009) وبرخی بر تاثیر منفی بازی های رایانه ای تاکید می کنند .معتقدند که این بازی ها نه تنها پرخاشگری و خشونت را در کودکان ونوجوانان افزایش می دهد،بلکه باعث وابستگی وحتی اعتیاد آنان به این بازی ها می شوند به طوریکه عده ی زیادی از کودکان ونوجوانان بخش درخور توجهی از اوقات فراغت خود را به این بازی ها اختصاص می دهند(برای مثال عصمت پور،1390؛خجسته،1389؛مهری،1388؛بیجاری،1392).
قرارگرفتن در دنیای بازی های رایانه ای باعث می شود تا کودک ونوجوان درتضاد با شخصیت واقعی خویش قرار گیرد واز آنجایی که شناخت کاملی از هویت واقعی خویش ندارند،این نوع حرک……………………

تحقیق بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان,مقاله بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان,دانلود پروژه بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان

 

دانلود مستقیم فایل

فایل پروژه مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر (پروژه کارآفرینی) – به روز شده

فایل پروژه مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر (پروژه کارآفرینی) – به روز شده

فهرست مطالب

مقدمه …………….. …………………………………………………2
هدف ……………………………. …………………………………….2
توصيف پروژه ………………….. …………………………………..2
توجيه پروژه با منطق ………….. ………………………………….3
مكان سنجي………………………… ……………………………….3
بيمه ودريافت مجوز…………………… ………………………….3
محل تاسيس و شرايط ساختماني…….. ……………………4
كروكي …………………………………………. …………………….5
چارت ……………………………………………. ………………….6
برآورد نيروي انساني و حقوق و دستمزد …. …………………7
برآورد تجهيزات وبرآورد قيمت …………….. ………………..7
محاسبات مالي…………………………………. ……………….7
برآورد استهلاك …………………………………… ……………..8
توجيه اقتصادي……….. ………………8
نحوه جذب سرمايه…………… ………………………………….9
زمان بندي پروژه……………….. …………………………………9
نمودار زمان بندي پروژه …………… ……………………………9
گزارش بازديد ……………………………. ………………9

مقدمه :
امروزه با هوش ترين افراد هم به سختي قادرند سرعت فراگيري خود را با سرعت رشد و توسعه علوم كامپيوتري تطبيق دهند . رقابت شديدي كه در سالهاي اخير بين توليد كنندگان نرم افزار در گرفته است ؛ هر روز باعث عرضه محصولات نرم افزاري جديد تر مي شود باتوجه به اين موضوع كاربراني موفق ترند كه روحيه ، وقت وامكانات لازم براي تطبيق خود با نرم افزارها و شرايط جديد را داشته باشند .
آموزشگاه هاي كامپيوتر امروز بخشي از اين مهم را به عهده دارند وبا ارائه خدمات آموزشي به تسريع روند آموزشي كمك شاياني مي نمايند .
هدف :
اولين دليل انتخاب اين پروژه كمك به بالا بردن ارتقا علمي و سواد كامپيوتري مردم است وديگري آشنا شدن مردم با نرم افزارهاي جديد و علوم كامپيوتري رو به رشد است .
توصيف پروژه :
پروژه ما يك آموزشگاه كامپيوتر است كه در يك محل 50 متري واقع در خيابان شهيد ستاري نبش ستاري 26 داير شده است . ظرفيت اين آموزشگاه 30 نفر مي باشد كه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب دایر مي باشد ويكي از شرايط مهم اين آموزشگاه دارا بودن كادر مربيگري ايده آل مكان آموزشي مناسب دارا بودن سيستم به تعداد كافي و همچنين دارا بودن خطوط پر سرعت ADSL مي باشد كه باعث شده تا كار آموزان از ارائه خدمات آموزشي اين آموزشگاه راضي باشند .

توصيف پروژه با منطق
علت انتخاب اين پروژه دلايل علمي اجتماعي و اقتصادي مختلفي دارد كه به شرح زير مي باشد :
1- نياز روز افزون بشر به كامپيوتر واينترنت .
2-وابسته شدن تمامي مشاغل اعم از پزشكي ،هنري ، تجارت ، صنعت و غيره به كامپيوتر .
3-پيش نياز شدن واحد هاي كامپيوتري براي اشتغال وخارج از توان بودن برگزاري اين دوره ها براي دولت .
4- باتوجه به مسائل ذكر شده آموزشگاه هاي كامپيوتر از درامد نسبتا خوبي برخوردار هستند .

پروژه مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر (پروژه کارآفرینی),کارگاه کامپیوتر,کارآفرینی کامپیوتر

 

دانلود مستقیم فایل

فایل پاورپوینت طرح توجیهی راه اندازی کافینت – به روز شده

فایل پاورپوینت طرح توجیهی راه اندازی کافینت – به روز شده

پاورپوینت طرح توجیهی راه اندازی کافینت
ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده ازاینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال دیگری از قبیل:تایپ و پرینت- ترجمه مقالات انگلیسی – رایت CD- تهیه مقالات وپایان نامه های دانشجویان و … انجام می گیرد.

کارافرینی ,پروژه کارافرینی ,طرح کافینت,طرح کارافرینی کافینت,پاورپوینت طرح توجیهی راه اندازی کافینت

 

دانلود مستقیم فایل

دانلود پروژه بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان – فایل جدید

تحقیق بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان,مقاله بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان,دانلود پروژه بررسی بازی رایانه ای و تأثیر آن بر کودک و نوجوان

همزمان با رشد تکنولوژی و ورود بازی های رایانه ای به مرز و بوم كشور، این بازی‌ ها به دلیل داشتن جذابیت‌هاي ناشي از تصاویر متنوع و گيرا، گرافیک بالا، هیجانات زیاد و راحتی استفاده و در دسترس بودن آن، به سرعت جای خود را در میان کودکان و نوجوانان باز کرده است. دامنه و گستردگي استفاده از این پديده به اندازه ای است که کمتر کودک و نوجواني را می توان یافت که از بازی های رایانه ای بی بهره مانده باشد.تولید کنندگان و توزیع کنندگان اين بازي‌ها، براي كسب سود بيشتر هر روزه بازی های جدیدی را وارد بازار كرده و در هر بازی جدید جذابیت هاي بیشتر و هیجانات تازه اي برای جذب مشتری اضافه می نمايند. اغلب والدين نيز بي آن كه نگران اثرات مخرب اين بازی ها باشند، به رفتار فرزند خود عادت كرده و منفعلانه به اين وضعيت تن داده اند.درپژوهش حاضر ابتدا با بررسی مقالات و پژوهش های نوشته شده در رابطه با بازی های رایانه ای به شرح مختصر موضوع می پردازیم.و سپس چند مصاحبه ایی که تاکنون در این مورد صورت گرفته است را انتخاب کرده ایم،که باتحلیل وبررسی هریک از مصاحبه ها سعی شده است که محاسن ومعایب این بازی ها واثرات آن را رابررسی کرده ودرنهایت نیز راهکارهایی برای کاهش آسیب های آن ارائه شده است.

پژوهش حاضربه منظور بررسی اثرات بازی های رایانه ای بر كودكان و نوجوانان صورت گرفته است.
كليد واژه:رايانه ، بازي های رایانه ای ، آسيب ها ، كودك و نوجوان

مقدمه
رایانه،این پدیده ی جدید دانش بشری تقریبا درهمه ی شئون زندگی انسان ها راه یافته است وهمچون دیگرساخته های دست بشر دورو دارد،یک روی آن استفاده ی صحیح در کارها وکمک به رشدوسعادت بشراست وروی دیگر آن استفاده ی غلط است که معمولاجزدرمواردعلمی وشغلی ازآن استفاده میشود.
هزاره ی سوم را عصرانقلاب اطلاعاتی،رایانه ای ودیجیتالی،دوره ی تحقیق وانفجار دانش،دهکده ی جهانی ونظایر آن نامیده اند.براستی که عصرحاضرکه تافلر آن را «موج سوم»نامیده است،شیوه ی نوینی از زندگی را با خود آورده است وبرنهادی نوین که میتوان آن را کلبه ی الکترونیک نامید مبتنی است.نفوذ سریع فناوری اطلاعات درمیان مردم موجب تغییر شیوه ی زندگی آنان شده است(حیدری وهمکاران،1389).
کاربرد فناوری اطلاعات وارتباطات در جهان معاصر باسرعت فزاینده ای درحال گسترش است وهمه ی ابعاد زندگی ازجمله تعلیم وتربیت را درشکل های متفاوت آن دچار دگرگونی کرده است.بعضی از کشورها برای دستیابی به تعلیم وتربیت مطلوب در زمینه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری کرده اندومیخواهند که فناوری را برای دستیابی به بهترین وجدیدترین روش بکار بگیرند تا مزیت هایی برای تعلیم وتربیت داشته باشند(افخمی اقدم وهمکاران،1391).
بدون شک جهان معاصرنسبت به دوسه دهه ی پیش تفاوت کیفی دارد که مرهون پدیدآیی وتحول سریع رایانه ها وگسترش وفراگیری دسترسی به آن ها است.امروزه فناوری های ارتباطی جدید درساختارزندگی خانواده هاجایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و عرصه ی زندگی اجتماعی را دچارتحول وتغییرنموده وروابط اجتماعی جدید باویژگی های نوین را درجامعه حاکم نموده اند.یکی ازپیامدهای این تحول وگسترش ظهور وپیدایش بازیهای رایانه ای و ویدیویی است(دوران،آزادفلاح واژه ای،1381).
باتوجه به اهمیت فناوری اطلاعات گاهی این تکنولوژی نه تنها تاثیر مثبت ندارد بلکه درصورت استفاده ی نادرست یا سواستفاده از آن مشکلات وعواقب وخیمی به دنبال داشته است.
رایانه ها دارای قابلیت ها وامکانات متنوع ومتعدد میباشند،در دسترس بودن این وسیله برای همگان این امکان را فراهم آورد که کودکان ونوجوانان هم به نحوی با این وسیله تعامل داشته باشند وخواه ناخواه تحت تاثیر پیامدهای مثبت ومنفی این وسیله قرارگیرند.یکی ازقابلیت های این فناوری پیشرفته توانایی انجام بازیهایی برای گذراندن اوقات فراغت وسرگرم نمودن افراد میباشد.با گذشت زمان وافزایش جذابیت وپیچیدگی های این بازی ها،کودکان که آینده سازان فردای جامعه میباشند نیز به انجام این گونه بازی ها مبادرت ورزیدند،بازیهایی که هم حاوی مطالب علمی و هم حاوی مطالب غیر اخلاقی است(پورمحسنی کلواری،1383).
بازی های رایانه ای وهم ویدیویی قدمتی نزدیک به چهل سال را دارند.نخستین بازیهای ویدیویی الکترونیکی در دهه ی 1970 ابداع شدند.باورود بازی های تازه به بازار وافزایش جذابیت وپیچیدگی آنها،دربسیاری ازکشورها محبوبیت گسترده ای به دست آورده اند.(اندرسون،2004).
گسترش بازی های رایانه ای واستقبال از آنها به گونه ای است که نه تنها نمی توان حضور آنها را در دنیای امروز انکار کرد بلکه باید آنها را یکی از اجزای لاینفک محیط پیرامون دانست.اینکه بازی های رایانه ای با توجه به دنیای مجازی که خلق کرده اند چگونه وبه چه میزان مخاطبانشان را تحت تاثیر قرار می دهند،دلمشغولی های بسیاری از متفکرین علوم انسانی گذاشته است(عبدالهی ورسولی زاده،1391).
بازیهای رایانه ای به موازات پیشرفت سخت افزارهای رایانه ای تحول پیدا کرده اند.تصاویر وصداهای موجود در این بازی ها رقیب جدی آنچه در فیلم های سینمایی می بینیم شده اند.مسئله ی بازیهای رایانه ای در آینده می تواند این باشد که در آنها حقیقت مجازی به گونه ای ارایه شود که قابل تشخیص با جهان واقعی نباشد(سیروس بینی،1384،ص 32).
یکی از هیجان انگیزترین فعالیت های بشر در قرن 21 بازی های رایانه ای می باشد(فانک،1993) به طوریکه عده ای کثیری از کودکان ونوجوانان ساعات زیادی از شبانه روز را به آن ها می پردازند(کی رش،1998) وجذابیت این بازی ها واستقبال کودکان ونوجوانان از آنها باعث شده است که جایگاه خاصی درمیان سایر وسایل بازی پیدا کنند.
به سبب گسترش دامنه ی تاثیر رسانه های جمعی،ماهواره،اینترنت وسایر فناوری های اطلاع رسانی جامعه ی اطلاعاتی،بازی های رایانه ای امروزه بعد جهانی پیدا کرده ومنحصربه کشور یا کشورهای خاصی نمی باشد.این بازی ها که به عنوان محبوب ترین سرگرمی کودکان ونوجوانان لقب گرفته اند، می توانند یک تهدید جدی برای سلامت روح و روان وجسم آنان نیز به شمار رود وبه نظر می رسد که می تواند رابطه ی تنگاتنگی با وضعیت سلامت و روح وروان افراد وهمچنین تاثیر مستقیمی بر میزان رفتارهای پرخاشگرانه،اضطراب،افسردگی وانزواطلبی و… داشته باشد(اسکالسی،2004،ص11).
دیدگاه های متفاوت وگاه متعارضی در مورد بازی های رایانه ای وجود دارد.برخی نگرش حمایت کننده ومثبت نسبت به این بازی ها دارند،زیرا معتقدند که این بازیها به روشهای مختلفی انگیزش برای یادگیری را در کودکان ونوجوانان ایجاد کرده وآن را افزایش می دهند(برای مثال چانگ و چن،2009) وبرخی بر تاثیر منفی بازی های رایانه ای تاکید می کنند .معتقدند که این بازی ها نه تنها پرخاشگری و خشونت را در کودکان ونوجوانان افزایش می دهد،بلکه باعث وابستگی وحتی اعتیاد آنان به این بازی ها می شوند به طوریکه عده ی زیادی از کودکان ونوجوانان بخش درخور توجهی از اوقات فراغت خود را به این بازی ها اختصاص می دهند(برای مثال عصمت پور،1390؛خجسته،1389؛مهری،1388؛بیجاری،1392).
قرارگرفتن در دنیای بازی های رایانه ای باعث می شود تا کودک ونوجوان درتضاد با شخصیت واقعی خویش قرار گیرد واز آنجایی که شناخت کاملی از هویت واقعی خویش ندارند،این نوع حرک……………………

 

دانلود مستقیم فایل

پروژه مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر (پروژه کارآفرینی) – فایل جدید

پروژه مراحل تاسیس آموزشگاه کامپیوتر (پروژه کارآفرینی),کارگاه کامپیوتر,کارآفرینی کامپیوتر

فهرست مطالب

مقدمه …………….. …………………………………………………2
هدف ……………………………. …………………………………….2
توصيف پروژه ………………….. …………………………………..2
توجيه پروژه با منطق ………….. ………………………………….3
مكان سنجي………………………… ……………………………….3
بيمه ودريافت مجوز…………………… ………………………….3
محل تاسيس و شرايط ساختماني…….. ……………………4
كروكي …………………………………………. …………………….5
چارت ……………………………………………. ………………….6
برآورد نيروي انساني و حقوق و دستمزد …. …………………7
برآورد تجهيزات وبرآورد قيمت …………….. ………………..7
محاسبات مالي…………………………………. ……………….7
برآورد استهلاك …………………………………… ……………..8
توجيه اقتصادي……….. ………………8
نحوه جذب سرمايه…………… ………………………………….9
زمان بندي پروژه……………….. …………………………………9
نمودار زمان بندي پروژه …………… ……………………………9
گزارش بازديد ……………………………. ………………9

مقدمه :
امروزه با هوش ترين افراد هم به سختي قادرند سرعت فراگيري خود را با سرعت رشد و توسعه علوم كامپيوتري تطبيق دهند . رقابت شديدي كه در سالهاي اخير بين توليد كنندگان نرم افزار در گرفته است ؛ هر روز باعث عرضه محصولات نرم افزاري جديد تر مي شود باتوجه به اين موضوع كاربراني موفق ترند كه روحيه ، وقت وامكانات لازم براي تطبيق خود با نرم افزارها و شرايط جديد را داشته باشند .
آموزشگاه هاي كامپيوتر امروز بخشي از اين مهم را به عهده دارند وبا ارائه خدمات آموزشي به تسريع روند آموزشي كمك شاياني مي نمايند .
هدف :
اولين دليل انتخاب اين پروژه كمك به بالا بردن ارتقا علمي و سواد كامپيوتري مردم است وديگري آشنا شدن مردم با نرم افزارهاي جديد و علوم كامپيوتري رو به رشد است .
توصيف پروژه :
پروژه ما يك آموزشگاه كامپيوتر است كه در يك محل 50 متري واقع در خيابان شهيد ستاري نبش ستاري 26 داير شده است . ظرفيت اين آموزشگاه 30 نفر مي باشد كه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب دایر مي باشد ويكي از شرايط مهم اين آموزشگاه دارا بودن كادر مربيگري ايده آل مكان آموزشي مناسب دارا بودن سيستم به تعداد كافي و همچنين دارا بودن خطوط پر سرعت ADSL مي باشد كه باعث شده تا كار آموزان از ارائه خدمات آموزشي اين آموزشگاه راضي باشند .

توصيف پروژه با منطق
علت انتخاب اين پروژه دلايل علمي اجتماعي و اقتصادي مختلفي دارد كه به شرح زير مي باشد :
1- نياز روز افزون بشر به كامپيوتر واينترنت .
2-وابسته شدن تمامي مشاغل اعم از پزشكي ،هنري ، تجارت ، صنعت و غيره به كامپيوتر .
3-پيش نياز شدن واحد هاي كامپيوتري براي اشتغال وخارج از توان بودن برگزاري اين دوره ها براي دولت .
4- باتوجه به مسائل ذكر شده آموزشگاه هاي كامپيوتر از درامد نسبتا خوبي برخوردار هستند .

 

دانلود مستقیم فایل

پاورپوینت طرح توجیهی راه اندازی کافینت – فایل جدید

کارافرینی ,پروژه کارافرینی ,طرح کافینت,طرح کارافرینی کافینت,پاورپوینت طرح توجیهی راه اندازی کافینت

پاورپوینت طرح توجیهی راه اندازی کافینت
ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده ازاینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال دیگری از قبیل:تایپ و پرینت- ترجمه مقالات انگلیسی – رایت CD- تهیه مقالات وپایان نامه های دانشجویان و … انجام می گیرد.

 

دانلود مستقیم فایل