پرسشنامه

بررسی و دانلود فایل (مقیاس روزنبرگ) پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ (SES)

بررسی و دانلود فایل (مقیاس روزنبرگ) پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ (SES)

(مقیاس روزنبرگ) پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ,پرسشنامه, اعتماد نفس, روزنبرگ,پرسشنامه مقیاس اعتماد به نفس روزنبرگ,مقیاس عزت نفس روزنبرگ (۱۹۶۵), عزت نفس کلی و ارزش شخصی,پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ

دانلود فایل

بررسی و دانلود فایل پرسشنامه فرسودگی تحصیلی (برسو و همکاران، 1997)

بررسی و دانلود فایل پرسشنامه فرسودگی تحصیلی (برسو و همکاران، 1997)

برسو,فرسودگی تحصیلی,افت تحصیلی,پرسشنامه فرسودگی تحصیلی (برسو و همکاران, 1997),پرسشنامه فرسودگی تحصیلی پرسشنامه استاندارد فرسودگی تحصیلی فرسودگی تحصیلی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی برسو و همکاران

دانلود فایل

فایل (مقیاس روزنبرگ) پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ (SES) – به روز شده

فایل (مقیاس روزنبرگ) پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ (SES) – به روز شده

پرسشنامه مقیاس اعتماد به نفس روزنبرگ

مقیاس عزت نفس روزنبرگ (۱۹۶۵)، عزت نفس کلی و ارزش شخصی را اندازه می­گیرد. این مقیاس شامل ۱۰ عبارت کلی است که میزان رضایت از زندگی و داشتن احساس خوب در مورد خود را می­سنجد . به نظر بورنت و رایت (۲۰۰۲) مقیاس عزت نفس روزنبرگ (SES) یکی از رایج­ترین مقیاس­های اندازه­گیری عزت نفس بوده و مقیاس معتبری در نظر گرفته می­شود زیرا برای عزت نفس از مفهومی مشابه با مفهوم ارائه شده در نظریه­های روان­شناختی درباره «خود» استفاده می­کند. SES به منظور ارائه یک تصویر کلی از نگرش­های مثبت و منفی درباره خود به وجود آمده است (روزنبرگ، ۱۹۷۹ به نقل از بورنت و رایت، ۲۰۰۲).
این مقیاس ضرایب همبستگی قوی­تری نسبت به پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت (SEI) دارد و در سنجش سطوح عزت نفس دارای روایی بالاتری می­باشد.

توجه: این پرسشنامه توسط کارشناس برتر تهیه و ترجمه شده است و فقط در این سایت مجوز فروش دارد.

(مقیاس روزنبرگ) پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ,پرسشنامه, اعتماد نفس, روزنبرگ,پرسشنامه مقیاس اعتماد به نفس روزنبرگ,مقیاس عزت نفس روزنبرگ (۱۹۶۵), عزت نفس کلی و ارزش شخصی,پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ

 

دانلود مستقیم فایل

فایل مقياس درجه بندي كانرز براي معلمان – به روز شده

فایل مقياس درجه بندي كانرز براي معلمان – به روز شده

مقياس درجه بندي كانرز براي معلمان
نتايج پژوهش ها نشان داده است كه معلمان مي توانند اختلال نارسايي توجه / فزون جنبشي را در ك . دكان 6 تا 13 ساله شناسايي كنند و نظرشان هم معتبر است . در اين مقياس كه داراي 28 پرسش است ، به هر پرسش به صورت ( هيچ وقت ) ، ( كمي ) ، ( تقريبا زياد ) ، يا ( زياد ) پاسخ داده شود.
.
.
.
.
.
.
.
معلم گرامي لطفا به تمام پرسش هاي زير پاسخ بدهيد . در مقابل هر پرسشي ، با توجه به شدت رفتار كودك علامت بزنيد .
نام کودك
سن كودك
جنس كودك
………………

مقياس درجه بندي كانرز براي معلمان, شدت رفتار كودك

 

دانلود مستقیم فایل

فایل پرسشنامه فرسودگی تحصیلی (برسو و همکاران، 1997) – به روز شده

فایل پرسشنامه فرسودگی تحصیلی (برسو و همکاران، 1997) – به روز شده

دانلود پرسشنامه استاندارد فرسودگی تحصیلی (برسو وهمکاران، 1997)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده

توضیح :
این پرسشنامه در سال 1997 توسط برسو و همکاران ساخته شد. پرسشنامه سه حیطه فرسودگی تحصیلی یعنی خستگی تحصیلی، بی­ علاقگی تحصیلی و ناکارآمدی تحصیلی را می ­سنجد. پرسشنامه مذکور 15 ماده دارد که با روش درجه ­بندی لیکرتی 5 درجه­ ای از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم توسط آزمودنی ­ها درجه ­بندی شده است.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها  :                        15

تعداد مولفه :                           3 مولفه (خستگی تحصیلی، بی­ علاقگی تحصیلی و ناکارآمدی تحصیلی)

روایی و پایایی :                       دارد

نحوه نمره گذاری :                   دارد

منبع :                                     دارد

نوع فایل :                               word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                        3

برسو,فرسودگی تحصیلی,افت تحصیلی,پرسشنامه فرسودگی تحصیلی (برسو و همکاران, 1997),پرسشنامه فرسودگی تحصیلی پرسشنامه استاندارد فرسودگی تحصیلی فرسودگی تحصیلی پرسشنامه فرسودگی تحصیلی برسو و همکاران

 

دانلود مستقیم فایل

فایل پرسشنامه نظم‌ جويي شناختي هيجان (CERQ-P) گارنفسکی – به روز شده

فایل پرسشنامه نظم‌ جويي شناختي هيجان (CERQ-P) گارنفسکی – به روز شده

پرسشنامه ي نظم‌جويي شناختي هيجان (CERQ-P) گارنفسکی

نسخه فارسی پرسشنامه نظم جویی هیجان(CERQ-P) دارای اعتبار مناسبی است.
دامنه ضریبآلفای کرونباخ از 76/0 تا 89/0 (با میانگین3/83/0) در نوسان بود.
همچنین، تمام ضرایب بازآزمایی معنادار بود و دامنه اکثر همبستگی های
مجموعه ماده ها بیشتر از 4/0 بود. این نتایج بیانگر اعتبار مطلوب و همگنی
مقیاس و خرده مقایاسهای آن بود. نتایج ظاریب بازآزمایی و همبستگی های مجموع
ماده بیانگر این بود که پرسشناه دارای ثبات خوبی است. در این مطالعه برای
بررسی ساختار عاملی و روایی سازه نسخه فارسی پرسشنامه نظم جویی شناختی
هیجان(CERQ-P)، از روش تحلیل عاملی و همبستگی بین خرده مقیاسها استفاده شد.
نتیجه بررسی ها نشان داد که این مقیاس از 9 عامل تشکیل شده است و توزیع
ماده های آزمون با آزمون اصلی مطابفت داشت. همچنین الگوی همبستیگی مشاهده
شده بین خرده مقیاسهای پرسشنامه بیانگر چند بعدی بودن مقیاس و اتقلال نسبی
خرده مقیاس ها بود. در این راستا، نتایج تحلیل عاملی در جمعیتهای مختلف
نشان داده است که ساختار 9 عاملی پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان(CERQ) بر
اساس متغیرهای جنسیت و سن تغییرناپذیر هستند.(29).

پرسشنامه, تنظیم, شناختی, هیجان,پرسشنامه ي نظم‌جويي شناختي هيجان (CERQ,P) گارنفسکی

 

دانلود مستقیم فایل

(مقیاس روزنبرگ) پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ (SES) – فایل جدید

(مقیاس روزنبرگ) پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ,پرسشنامه, اعتماد نفس, روزنبرگ,پرسشنامه مقیاس اعتماد به نفس روزنبرگ,مقیاس عزت نفس روزنبرگ (۱۹۶۵), عزت نفس کلی و ارزش شخصی,پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ

پرسشنامه مقیاس اعتماد به نفس روزنبرگ

مقیاس عزت نفس روزنبرگ (۱۹۶۵)، عزت نفس کلی و ارزش شخصی را اندازه می­گیرد. این مقیاس شامل ۱۰ عبارت کلی است که میزان رضایت از زندگی و داشتن احساس خوب در مورد خود را می­سنجد . به نظر بورنت و رایت (۲۰۰۲) مقیاس عزت نفس روزنبرگ (SES) یکی از رایج­ترین مقیاس­های اندازه­گیری عزت نفس بوده و مقیاس معتبری در نظر گرفته می­شود زیرا برای عزت نفس از مفهومی مشابه با مفهوم ارائه شده در نظریه­های روان­شناختی درباره «خود» استفاده می­کند. SES به منظور ارائه یک تصویر کلی از نگرش­های مثبت و منفی درباره خود به وجود آمده است (روزنبرگ، ۱۹۷۹ به نقل از بورنت و رایت، ۲۰۰۲).
این مقیاس ضرایب همبستگی قوی­تری نسبت به پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت (SEI) دارد و در سنجش سطوح عزت نفس دارای روایی بالاتری می­باشد.

توجه: این پرسشنامه توسط کارشناس برتر تهیه و ترجمه شده است و فقط در این سایت مجوز فروش دارد.

 

دانلود مستقیم فایل

مقياس درجه بندي كانرز براي معلمان – فایل جدید

مقياس درجه بندي كانرز براي معلمان, شدت رفتار كودك

مقياس درجه بندي كانرز براي معلمان
نتايج پژوهش ها نشان داده است كه معلمان مي توانند اختلال نارسايي توجه / فزون جنبشي را در ك . دكان 6 تا 13 ساله شناسايي كنند و نظرشان هم معتبر است . در اين مقياس كه داراي 28 پرسش است ، به هر پرسش به صورت ( هيچ وقت ) ، ( كمي ) ، ( تقريبا زياد ) ، يا ( زياد ) پاسخ داده شود.
.
.
.
.
.
.
.
معلم گرامي لطفا به تمام پرسش هاي زير پاسخ بدهيد . در مقابل هر پرسشي ، با توجه به شدت رفتار كودك علامت بزنيد .
نام کودك
سن كودك
جنس كودك
………………

 

دانلود مستقیم فایل