فایل پاورپوینت فصل اول کتاب روش ها و فنون مشاوره (لزوم مشاوره) نوشته عبدالله شفیع آبادی – دریافت آسان و مستقیم

کاربر گرامی فایل پاورپوینت فصل اول کتاب روش ها و فنون مشاوره (لزوم مشاوره) نوشته عبدالله شفیع آبادی با قابلیت دریافت آسان و مستقیم از سایت مرجع برای شما آماده شده است. این فایل دارای مطالب کلیدی و مهم کتاب روش ها و فنون مشاوره ,مصاحبه بالینی,عبدالله شفیع آبادی,روش ها و فنون مشاوره ,پاورپوینت روش ها و فنون مشاوره,خلاصه کتاب,فصل اول,لزوم مشاوره می باشد توضیحات کامل تر در زیر آمده است:

پاورپوینت فصل اول کتاب روش ها و فنون مشاوره، مصاحبه بالینی (لزوم مشاوره) نوشته عبدالله شفیع آبادی در قالب pptx و در حجم 23 اسلاید:

بخشی از متن:
به گفته می (۱۹۶۷) انسان ها سرگرم و شیفته ماشین شده اند، هویت انسانی خود را به تدریج  فراموش کرده اند، و رابطه خود را با خویشتن و با دیگران از دست داده اند. به بیانی دیگر، انسان در لابه لای ماشین های عظیم محو شده و با خود، با دیگران و با طبیعت زیبا بیگانه گشته است .
انسان به عنوان اشرف مخلوقات باید با توجه به ارزشهای والای خود کنترل تکنولوژی را در دست گیرد و از آن در جهت خیر و صلاح و آرامش خود و همنوعان بهره برداری کند. مشاوران و روان درمانگران برای کمک به انسان برای غلبه بر نگرانی ها و ناراحتیها تخصص دارند و می توانند فرد درمانده را در رها شدن از این گرفتاریها یاری دهند. 
یکی از روش های مناسب مبارزه با نابسامانی های قرن و کاهش مشکلات اجتماعی، آن است که پیشگیری از مشکلات و اصلاح و تغییر رفتارهای نامطلوب از نسل جوان – یعنی دانش آموزان مدارس- آغاز گردد. 
نظام آموزشی ما به تغییرات گسترده وهمه جانبه ای در حیطه های کاربردی و تربیت یک شهروند خوب نیاز دارد. امروزه گروه کثیری از معلمان همچون یک ماشین دانش آموزان را با انبوهی از اصول و حقایق آشنا می سازند وهماهنگی و انطباق چندانی بین واقعیات زندگی با اصول آموخته شده وجود با توجه به این که زندگی واقعی آماده سازد، مشاور با استفاده از فنون راهنمایی و مشاوره و با همکاری و هماهنگی سایر کارکنان مدرسه می تواند دانش آموزان را در درک و کاربرد آموخته ها یاری دهد و در برنامه های آموزشی و پرورشی تغییرات مطلوبی را پیشنهاد کند و با همکاری و هماهنگی دیگران به مرحله اجرا در آورد. 

 

از طریق لینک زیر میتوانید فایل را دریافت کنید

دانلود مستقیـــم فایــل

به امید ارائه خدماتی پایدار و در خور به شما عزیزان