فایل پاورپوینت فصل سیزدهم روانشناسی شناختی استرنبرگ (هوش انسان) – دریافت آسان و مستقیم

کاربر گرامی فایل پاورپوینت فصل سیزدهم روانشناسی شناختی استرنبرگ (هوش انسان) با قابلیت دریافت آسان و مستقیم از سایت مرجع برای شما آماده شده است. این فایل دارای مطالب کلیدی و مهم هوش انسان,کتاب روانشناسی شناختی, استرنبرگ ,پاورپوینت روانشناسی شناختی ,خلاصه روانشناسی شناختی,پی دی اف روانشناسی شناختی,روانشناسی شناختی استرنبرگ,پاورپوینت فصل سیزدهم, نظریه های ضمنی هوش می باشد توضیحات کامل تر در زیر آمده است:

پاورپوینت فصل سیزدهم روانشناسی شناختی استرنبرگ (هوش انسان) در46 اسلاید به صورت خلاصه و جامع تمام نیازهای یک دانشجو را از این فصل براورده می کنند این پاورپوینت قابل ویرایش می باشد:

بخشی از متن:
تعاریف متفاوت از هوش
 در سال 1921 ، 14 روانشناس  در تعریف خود از هوش به این دو مورد تأکید کردند
 هوش شامل ظرفیت یادگیری از تجربه است
هوش شامل توانش سازگاری با محیط اطراف است
65 سال بعد ، 24 روانشناس علاوه بر تأکید بر اهمیت یادگیری از تجربه و سازگاری با محیط ، بر اهمیت فراشناخت – درک افراد از فرایند تفکر خویش و کنترل آن –  نیز تأکید کردند.
نکته: نظریه های ضمنی هوش می تواند از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت باشد. برای مثال ، چینی های اهل تایوان ، مهارتهای میان فردی و درون فردی را بخشی از برداشت خود از مفهوم هوش می دانند.
یا روستاییان کنیایی هوش را دربرگیرنده مهارتهای اخلاقی و نیز شناختی می دانند.
بنابراین سنجش هوش نیز از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است.
هوش هیجانی و هوش اجتماعی
توانایی درک و بیان  هیجان ، جذب هیجان در فکر ، فهم و استدلال با هیجان ، و تنظیم هیجان در خود و دیگران را هوش هیجانی(emotional intelligence) گویند.
 هوش اجتماعی (social intelligence) توانایی درک و تعامل با سایر افراد است.

 

از طریق لینک زیر میتوانید فایل را دریافت کنید

دانلود مستقیـــم فایــل

به امید ارائه خدماتی پایدار و در خور به شما عزیزان