فایل پاورپوینت فصل ششم کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی نوشته مصطفی نیکنامی (مؤلفه‌های اصلی نظارت – دریافت آسان و مستقیم

کاربر گرامی فایل پاورپوینت فصل ششم کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی نوشته مصطفی نیکنامی (مؤلفه‌های اصلی نظارت با قابلیت دریافت آسان و مستقیم از سایت مرجع برای شما آماده شده است. این فایل دارای مطالب کلیدی و مهم pdf کتاب نظارت و راهنمایی,مصطفی نیکنامی,نظارت و راهنمایی آموزشی,پاورپوینت کتاب نظارت,پاورپوینت نظارت و راهنمایی,خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی,PPT نظارت و راهنمایی آموزشی,دانلود نظارت و راهنمایی آموزشی,نظارت و راهنمایی نیکنامی,فصل ششم,مؤلفه‌ها,,, می باشد توضیحات کامل تر در زیر آمده است:

پاورپوینت فصل ششم کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی نوشته مصطفی نیکنامی (مؤلفه‌ های اصلی نظارت و راهنمایی آموزشی و نظارت و راهنمایی آموزشی و آینده آموزش و پرورش) در قالب pptx و در حجم 95 اسلاید:

بخشی از متن: 
با وجود آنکه نظارت و راهنمایی آموزشی عمدتا در کلاس درس صورت می گیرد، موفقیت برنامه های آن به طور مستقیم با محیط مدرسه مرتبط است؛ بنابراین، اولین گام در فرایند نظارت و راهنمایی آموزشی ایجاد زمینهای مساعد برای بررسی نظام مند تدریس و یادگیری است که مستلزم همکاری راهنمای آموزشی، معلم و مدیر مدرسه است. اولین مؤلفه مهم در اثربخشی برنامه نظارت و راهنمایی آموزشی جو مدرسه است. 
جو مدرسه 
یکی از وظایف اساسی مدیر مدرسه و راهنمای آموزشی به وجود آوردن جو مناسبی است که به اصلاح فرایند آموزش منجر گردد؛ یعنی ایجاد جوی عاری از تهدید و فشار، به طوری که معلمان، راهنمایان آموزشی و مدیران بتوانند در مدرسه آزادانه و صادقانه با یکدیگر همکاری کنند. 
روش مدیریت در چنین مدرسه ای باید مشارکت جویانه باشد؛ به نحوی که مسئولیت پذیری را در معلمان تقویت کند و در کنترل دانش آموزان به روشهای انسانی متکی باشد تا به خود انضباطی بیشتر دانش آموزان منجر شود.
 معلمان و دانش آموزان باید احساس خوشایندی نسبت به مدرسه داشته باشند. معلمان باید درک کنند که مدرسه به آنان و کارشان اهمیت می دهد و به دانش آموزان باید تفهیم شود که مدرسه به پیشرفت تحصیلی آنان علاقه مند است.

 

از طریق لینک زیر میتوانید فایل را دریافت کنید

دانلود مستقیـــم فایــل

به امید ارائه خدماتی پایدار و در خور به شما عزیزان