دانلود ویرایش تازه فایل اکسل جداول گروهبندی و مرحله حذفی جام جهانی 32 تیمی

دانلود ویرایش تازه فایل اکسل جداول گروهبندی و مرحله حذفی جام جهانی 32 تیمی با مشخصات اکسل,دانلود اکسل,دانلود فایل اکسل,جدول اکسل,پروژه اکسل,جدول جام جهانی,اکسل جام جهانی,اکسل گروهبندی جام جهانی,اکسل فوتبال,پروژه اکسل,مقاله اکسل,دانلود پروژه اکسل,خرید پروژه اکسل,ارائه اکسل,ارائه پروژه اکسل و کد اختصاصی 32271  در سایت مرجع

 

توضیحات تکمیلی این فایل:

فایل اکسل جداول گروهبندی و مرحله حذفی جام جهانی 32 تیمی. شامل جداول گروهبندی به صورت جداگانه در صفحات مختلف و مرحله حذفی. قابلیت ویراش نام تیم ها. فقط باید نتایج بازی ها را وارد کنید. بعد از وارد کردن نتایج هر بازی، تمامی موارد جدول اصلی به صورت خودکار وارد خواهد شد. مثل تعداد برد، باخت، مساوی، گل زده و خورده و … پس از مراحل گروهی و تعیین شدن تیم های صعود کننده از گروه، تیم های صعود کننده از هر گروه به صورت خودکار به مرحله حذفی وارد خواهند شد و مجددا کافی است فقط نتایج را در مرحله حذفی کنید تا تیم ها به صورت خودکار به مراحل بعدی صعود کنند تا مرحله فینال و رده بندی.
قابل استفاده برای علاقه مندان به فوتبال، دانشجویان و دانش آموزان علاقه مند به اکسل، به همراه فایلی که قفل آن باز شده و فرمول های مخفی آن قابل مشاهده هستند، در راستای درک بهتر کارکرد جدول.
هر گروه در یک صفحه جداگانه طراحی شده. مرحله حذفی تا فینال و رده بندی نیز در یک صفحه به صورت جداگانه و مشخص قرار گرفته.
استفاده و درک بسیار آسان
فایل اصلی world cup است و فایل با قفل باز و فرمول های مشخص world cup help است.
به همراه فایل های راهنمای استفاده.

 

برای دانلود مستقیم فایل فایل اکسل جداول گروهبندی و مرحله حذفی جام جهانی 32 تیمی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانــــلود فــــایـــل