دانلود ویرایش تازه پاورپوینت فصل هشتم کتاب انگیزش و هیجان (تعیین هدف و تلاش برای هدف) نوشته مارشال ریو

دانلود ویرایش تازه پاورپوینت فصل هشتم کتاب انگیزش و هیجان (تعیین هدف و تلاش برای هدف) نوشته مارشال ریو با مشخصات کتاب انگیزش و هیجان,جان مارشال ریو ,یحیی سید محمدی ,خلاصه کتاب انگیزش و هیجان,ویراست هفتم,پاورپوینت انگیزش و هیجان,,پاورپوینت فصل هشتم,تعیین هدف , تلاش برای هدف و کد اختصاصی 32156  در سایت مرجع

 

توضیحات تکمیلی این فایل:

پاورپوینت فصل هشتم کتاب انگیزش و هیجان (تعیین هدف و تلاش برای هدف) نوشته مارشال ریو در 15 اسلاید به صورت خلاصه نیازهای یک دانشجو را از این فصل براورده می کنند این پاورپوینت قابل ویرایش می باشد

بخشی از متن:
دیدگاه شناختی  درباره انگیزش
دیدگاه شناختی درباره انگیزش بر فرایند های ذهنی به عنوان عوامل تعیین کننده عمل تمرکز میکند.
 این دیدگاه به زنجیره شناخت ← عمل مربوط میشود.
 این فصل درباره اهمیت انگیزشی سه جهش شناختی برای عمل بحث میکند:
 برنامه ها، هدف ها، و اجرای قصدها.
برنامه های عمل  افراد معمولا از حالت موجود رفتارشان و اینکه رفتار ایده آل آنها چه میتواند باشد، آگاهند. حالت انگیزشی شناختی ناهمخوانی، زمانی ایجاد میشود که فرد بین حالت موجود و حالت ایده آل خود ناهمخوانی ببیند. افراد برای برطرف کردن این ناهمخوانی، برنامه ای برای عمل تدارک می بینند که اصولا عمل باانگیزه برای برطرف کردن  ناهمخوانی است. 
دو نوع ناهمخوانی وجود دارد: کاهش ناهمخوانی و ایجاد ناهمخوانی. 
کاهش ناهمخوانی با انگیزش اصلاحی مبتنی بر برنامه مطابقت دارد، و انگیزش واکنشی غلبه بر کمبود است که بر مبنای سیستم بازخورد منفی استوار است. 
ایجاد ناهمخوانی با انگیزش تعیین هدف مطابقت دارد و انگیزش پیشتازانه دنبال کردن هدف است که بر مبنای سیستم بازخورد مثبت استوار است.

 

برای دانلود مستقیم فایل پاورپوینت فصل هشتم کتاب انگیزش و هیجان (تعیین هدف و تلاش برای هدف) نوشته مارشال ریو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانــــلود فــــایـــل