فایل جدید پروپوزال بررسی نقش معلمین در اجتماعی شدن دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی

فایل جدید پروپوزال بررسی نقش معلمین در اجتماعی شدن دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی با مشخصات دانلود پروپوزال,پروپوزال روانشناسی,پروپوزال مسئولیت پذیری ,مسئولیت پذیری دانش آموزان,تحقیق درباره مسئولیت پذیری ,پایان نامه مسئولیت پذیری ,اجتماعی شدن,پروپوزال اجتماعی شدن,اجتماعی شدن دانش آموزان,دانش آموزان

توضیحات:

پروپوزال بررسی نقش معلمین در اجتماعی شدن دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی

پروپوزال-بررسی-نقش-معلمین-در-اجتماعی-شدن-دانش-آموزان-دختر-مقطع-ابتدایی

مقدمه :
همانطور كه مي دانيم انسان اجتماعي متولد شده و از زماني كه كودك به مادرش مهر مي ورزد و يا به ديگران احساس عشق  ، حد و يا دشمني مي كند ، اجتماعي است . روان شناسان تربيت اوليه را در شكل گیري شخصيت كودك بسيار مؤثر دانسته اند .
فرويد اولين كسي كه نقش نخستين تربيت را در تشكيل شخصيت كودك عنوان كرد ، و جامعه شناسان را بر آن داشت تا از اين دريچه به افراد و گذشتة آنان بنگرند و به تحصيل آن بپردازند . چرا كه شخصيت هر فرد از تركيب دو زمينه فطري و اكتسابي صورت مي پذيرد . بدين معنا كه بعضي از خصوصيات زمينه وراث و ژنتيكي دارند و برخي از آنها اكتسابي است. رفع نيازهاي زيستي نوزاد و گرفتن پستان مادر و مكيدن و شيرخوردن، خوابيدن و نظاير آن، به طور غريزي و بدون آموزش صورت مي پذيرد. ولي در زمان اندك، زماني كه كودك دست خود را براي گرفتن اشياء ( خوب یا بد ، خطرناك و يا بي خطر ) دراز مي كند، وقتي كه سراپا ايستاده آهنگ راه رفتن مي كند، آموزش و پرورش اهميّت و ضرورت خود را مي نماياند، در اين موقع است كه مرحله ي يادگيري كودك آغاز مي گردد. اساس يادگيري اجتماعي كودك كه با مشكلات آموزشي نيز توأم است. از وقتي شروع مي شود كه با« ديگري »مواجه مي گردد.يعني اولين برخورد وي با افراد غير از والدينش، يا افرادي چون خودش كه تا كنون در ذهن و تصورش نبوده است.
فهرست:
مقدمه
بیان مسأله
اهداف تحقیق
هدف کلی 
هدف جزئی  
طرح مسئله تحقیق
فرضیات  
جامعه آماری
واحد آماری
روش نمونه گیری و حجم نمونه
روش تحقیق
تعاریف و مفاهیم
اجتماعی شدن
جامعه پذیری
خانواده
مدرسه
معلم
شخصیت اجتماعی
مسئولیت پذیری
پیشینه تحقیق
نتایج پژوهش به شرح زیر بوده است
منابع و مأخذ  
پایان نامه ها
مجلات

دانلود فایل