فایل جدید تحقیق كدگذاري و رمزنگاري در مديريت

فایل جدید تحقیق كدگذاري و رمزنگاري در مديريت با مشخصات منشا و پيدايش رمز نگاري,تعاريف رمزنگاري,روشهای رمزگذاری,ارتباط,تحقیق رمزنگاري در مديريت,تحقیق كدگذاري در مدیریت,ارتباط رمزنگاری,رمزنگاری,کدگزاری,عناصر اصلي ارتباطات,تعاريف رمزنگاري

توضیحات:

تحقیق كدگذاري و رمزنگاري در مديريت

تحقیق-كدگذاري-و-رمزنگاري-در-مديريت

مقدمه:
 يكي از داده هاي اصلي سازمان كه نقش اساسي نيز در آن ايفا مي كند اطلاعات است كه به عنوان نقش حيات بخش در سازمان كه چون خون در شريانهاي سازمان جريان دارد عمل مي كند و مانند خون يك ماده با ارزش و حياتبخش است.پس در نتيجه بنا به اصل قياس اطلاعات براي سازمان نيز همان نقش را دارا است. رمز نگاري زماني تجلي مي يابد كه ما نخواهيم اطلاعات سازمان يا حتي بنگاه كوچك ما به راحتي در دسترس قرارگيرد.
اگر فرايند سيستم اطلاعاتي ما طوري باشد كه هر كاربري بتواند به اطلاعات سيستم دسترسي داشته باشد.ديگرتوان مديريت سازمان از افراد درون سازماني به افراد برون سازماني كه شايد صلاحيتي هم نداشته باشند منتقل شود كه اين موضوع مترادف با افول فرد،گروه و در نهايت سازمان و بنگاه اقتصادي و حتي غير اقتصادي است. اين گفته مديريتي كه: مديريت از آن كسي است كه اطلاعات را در اختيار دارد. بايد در نگهداري اين مهم كوشا باشيم. ما در اين قسمت قصد داريم از روشها و الگوهايي كه در رمز نگاري به خصوص رمز نگاري در ارتباطات، استفاده مي شود را برايتان بيان كنيم . ما با رمز نگاري و به رمز درآوردن اطلاعات مي خواهيم سرعت نشت اطلاعات را به صفر برسانيم تا اطلاعات ودر نتيجه مديريت در دست خودمان قرار گيرد،مهمترين قسمتي كه مي توانيم كارا باشيم همان ارتباطات است كه با كنترل اين قسمت كنترل قسمتهاي ديگر نيز خود به خود در دست ما قرار مي گيرد.و مهمترين عملكرد در اين بخش همان رمز و رمز نگاري است.



فهرست مطالب:
مقدمه:
برقراري ارتباط است.
در يك تعريف جامع،
عناصر اصلي ارتباطات:
منشا و پيدايش رمز نگاري:
تأمین امنیت پیام:
اعتبار پیام:
تعاريف رمزنگاري:
تفاوت رمز و كد:
روشهای رمزگذاری
روش متقارن Symmetric
روش نامتقارن Asymmetric
مقایسه رمزنگاری الگوریتمهای متقارن و الگوریتمهای کلید عمومی‌
مراحل انتقال اطلاعات از این روش به صورت زیر می‌باشد
نتيجه گيري:
منابع و ماخذ

دانلود فایل