فایل جدید تحقیق رقابت در مدیریت تولید (همراه ترجمه انگلیسی)

فایل جدید تحقیق رقابت در مدیریت تولید (همراه ترجمه انگلیسی) با مشخصات مدیریت تولید,تحقیق مدیریت تولید,روش های مدیریت تولید,تحقیق مدیریت,مقاله مدیریت,انواع مدیریت تولید, مدیریت تولید چیست,تعریف مدیریت تولید

توضیحات:

تحقیق رقابت در مدیریت تولید (همراه ترجمه انگلیسی)

تحقیق-رقابت-در-مدیریت-تولید-(همراه-ترجمه-انگلیسی)

مقدمه :
مدیریت تولید چیست ؟ اگر شما در قسمت تولید فروش یا IT یک کارخانه بزرگ یا متوسط کار می کنید احتمالاً : شما در حال کشمکش جهت تقسیم کردن اطلاعات تولیدی خود میان کاتالوگها , وب سایت خود , اینترنت یا مشتریهای خود , پورتالهای (مدخلهای) تولید هستید یا :شما در حال صحبت درباره تکمیل یک پروژه تولید یا یک کاتالوگ تولیدی روی خط اصلاح شده می باشید یا :شما سعی می کنید تا اطلاعات هم زمان تولید را که میان قسمت های مختلف کارخانه , سیستم ها و پروسه های آن وجود دارد بدست آورید یا :
قسمت فروش کارخانه در انتظار است تا شما ساختار و حمایت لازم را جهت افزایش اطلاعات تولید درج شده در پورتال تولید نهایی به آن ها ارائه دهید یا شما در شگفت هستید که چطور شما می توانید اطلاعات مناسبتری را برای سیستم تولید خود پیشنهاد کنید . مشکل نیست که دریابیم این نیاز ها چگونه با هم مرتبط می باشند , هر یک از آن ها قسمتی از نیاز بزرگتر اطلاعات مدیریت تولید می باشد اطلاعات مدیریت تولید روند کنترل کیفیت ارائه اطلاعات تولید از فروشنده به خریدار است . این قسمت از یک تی رت در هر صنعت است و ظاهراً بغرنج تر می شود . هر فروشی نیاز به یک فروشنده جهت ارائه اطلاعات تولید , اطلاعات تکنیکی و اطلاعات قیمت گذاری و توصیفات تولید , گرافیک ها دارد و یک خریدار از این اطلاعات جهت انتخاب کردن و داشتن یک گزینه سود می برد این اطلاعات از جهات متعدد مثل جنبه مهندسی بازاریابی , تهیه کننده های چند تایی و مدیریت تولید و انتقال از طریق کانالها و کاتالوگهای چاپی , وب سایتها وسیستم های تولید برای خریداران جمع آوری می شود . هرچقدر تعداد این جوانب یعنی فروشنده ها , کانال ها و خریداران بیشتر شود احتمال و میزان اشتباه بیشتر می شود .

فهرست مطالب:
مدیریت تولید
خلاصه
مقدمه
به چه دلیل مدیریت تولید اینقدر رقابت انگیز است ؟
علم و دانش باعث توانمندیست .

دانلود فایل