فایل جدید مقاله تبليغات اينترنتي در ايران(تنگناها و راهكارها)

فایل جدید مقاله تبليغات اينترنتي در ايران(تنگناها و راهكارها) با مشخصات تبليغات,تبليغات اينترنتي,بازاريابي,اينترنت ,بازاریابی اینترنی,تحقیق تبلیغات اینترنتی در ایران,بازاریابی اینترنتی در ایران

توضیحات:

مقاله تبليغات اينترنتي در ايران(تنگناها و راهكارها)

مقاله-تبليغات-اينترنتي-در-ايران(تنگناها-و-راهكارها)

قسمتی از متن:
در كتب و متون مختلف تعاريف متعددي از تبليغات آمده است. بطور مثال مي‌توان به تعاريف ذيل اشاره كرد. تبليغات ‌فرآيند روشمند ارايه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد كالاها و خدمات‌ به‌ مشتريان‌ و ترغيب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌‌كنندگان‌ به‌ خريد كالاها و خدمات مي‌باشد (متولي 1372) و يا در تعريفي ديگر تبليغات را، ارائه غير شخصي اطلاعات كه معمولاً براي آن پول پرداخت مي‌شود و اغلب با هدف ترغيب براي خريد كالاها، خدمات و يا ايده از سوي افرادي مشخص و توسط رسانه‌هاي مختلف انجام مي‌پذيرد، تعريف نموده‌اند (تافلينگر 1996). همان طور كه در تعريف بالا اشاره شد، تبليغات از طريق رسانه‌هاي مختلفي انجام مي پذيرد، كه از آن جمله مي‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، راديو، تلويزيون و … اشاره نمود. چندي است كه رسانه اينترنت به جمع رسانه‌هاي مورد استفاده تبليغات اضافه شده است. رشد تبليغ در اينترنت نسبت به تبليغ در رسانه‌هاي سنتي، از سرعت بسيار بيشتري برخوردار بوده است چرا كه پس از گذشت 38 سال از پيدايش راديو، تعداد استفاده‌كنندگان آن به 50 ميليون نفر رسيد، تلويزيون 13 سال پس از پيدايش اين حد نصاب را كسب كرد و اما اينترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به اين حد نصاب دست پيدا كند (فاكس 1999). اين مقاله سعي دارد راهكارهايي را جهت استفاده از تبليغات اينترنتي در ايران ارائه نمايد.
فهرست مطالب:
چكيده
مقدمه
اينترنت در ايران
تبليغات اينترنتي در ايران
تنگناها و محدوديتهاي تبليغات اينترنتي در ايران
سازمانهاي توليدي و خدماتي (تبليغ دهندگان)
شرکتهاي تبليغاتي
ناشران اينترنتي
دولت
مخاطبين تبليغات اينترنتي
راهكارهايي جهت بهبود وضعيت تبليغات اينترنتي در ايران
ناشران اينترنتي
شركتهاي تبليغاتي
برنامه‌ريزي تبليغات
طراحي تبليغات
جستجوي فضاي تبليغاتي
سنجش اثر بخشي تبليغات
دولت
نتيجه‌گيري
مراجع
بازاريابي (Marketing)
تبليغات (Advertising)
تبليغات اينترنتي (Internet Advertising)
تجارت الكترونيك (Electronic Commerce)
فناوري اطلاعات (Information Technology)
مديريت بازاريابي (Marketing Management)

دانلود فایل