فایل جدید چگونگی تعمیر محافظ برق ( ویرایش جدید )

فایل جدید چگونگی تعمیر محافظ برق ( ویرایش جدید ) با مشخصات تعمیر محافظ برق , تعمیر محافظ برق در خانه , ساخت محافظ برق , محافظ برق چگونه کار می کند , چگونه یک محافظ برق خوب بخریم , محافظ یخچال , محافظ برق

توضیحات:

چگونگی تعمیر محافظ برق ( ویرایش جدید )

چگونگی-تعمیر-محافظ-برق-(-ویرایش-جدید-)

امروزه به علت نوساناتی که در برق شهر اتفاق می افتد و احتمال صدمه به دستگاه های حساس مثل یخچال و کولر یا دستگاه های صوتی و تصویری وجود دارد استفاده از محافظ های برق مناسب بسیار ضروری است.

معمولا در هر خانه چند عدد از این محافظ ها استفاده می شوند .گاهی اوقات خود این محافظ های برق هم دچار اشکال و ایراد می شوند که نیاز به تعمیر دارند.

تعمیر این دستگاه ها می تواند به راحتی با حداقل ابزار لازم و استفاده از دستورالعملی که در این کتاب آورده ایم انجام شود. این یک فرصت مناسب است برای علاقمندان به تعمیر دستگاه های الکترونیکی که امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

کار آفرینان عزیزی که به الکترونیک و تعمیرات آن علاقمند می باشند می توانند با تعمیر محافظ برق و سایر دستگاه های الکترونیکی دیگر به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

 

کسی را می شناسم که با چند الکتریکی مختلف قرارداد بسته و هفته ای یک بار دستگاه هایی مثل محافظ و لامپ کم مصرف و تلفن رومیزی و غیره را که مشتریان می آورند تحویل گرفته و در منزل آنها را تعمیر می کند و بازار خوبی پیدا کرده است.

کتابی که پیش رو دارید یک خودآموز تعمیر محافظ است که به شما کمک می کند هر نوع دستگاه محافظ با هر ایرادی را تعمیر کرده و به درآمد مورد نظر خود برسید. در این کتاب که ویرایش شده کتاب قبلی است با ایرادات دیگری که ممکن است محافظ برق پیدا کند و همینطور با چگونگی تعمیر آن آشنا می شوید.


تعداد صفحه – 61

فرمت فایل – PDF

 در اینجا یک هدیه برای شما علاقمندان الکترونیک دارم. همراه این فایل یک فایل هدیه به نام آموزش لحیم کاری در 20 صفحه بصورت PDF تقدیم شما عزیزان می شود که در تعمیر مدارات الکترونیکی بسیار مورد نیاز است.


فهرست مطالب

– محافظ برق چیست؟

– محافظ برق چگونه کار می کند؟

– خرید محافظ برق خوب

– نکات ایمنی در استفاده از محافظ برق

– چگونگی ساخت یک محافظ برق

– توضیح علمی چگونگی کارکرد یک محافظ برق

– دو مدار ساده محافظ

– ایرادات محافظ برق و تعمیر ان

دانلود فایل