فایل جدید پاورپوینت ،کارکنان وفادار.سرمایه استراتژیک ورمز ماندگاری سازمان ها درعصردیجیتال

فایل جدید پاورپوینت ،کارکنان وفادار.سرمایه استراتژیک ورمز ماندگاری سازمان ها درعصردیجیتال با مشخصات حمایت از کارکنان,آموزش و توانمندسازی کارکنان ,خوشایندسازی محیط کار,احترام به کارکنان,جبران خدمت

توضیحات:

پاورپوینت ،کارکنان وفادار.سرمایه استراتژیک ورمز ماندگاری سازمان ها درعصردیجیتال

پاورپوینت-کارکنان-وفادار-سرمایه-استراتژیک-ورمز-ماندگاری-سازمان-ها-درعصردیجیتال

کارمندان شما، نخستین خط دفاعی‌تان هستند. با این خط دفاعی چه می‌کنید؟ به ارتش کشورهای مختلف فکر کنید. هر کشوری برای سربازانش ارزش قائل است. برای دفاع از کشور، از آنها پشتیبانی کرده و تجهیزشان می‌کند. آنها جان‌شان را به خطر می‌اندازند تا مردم در امنیت باشند، چرا که به کشورشان وفادارند. آنها به سرباز بودن و اینکه جزئی از کشور‌شان هستند، افتخار می‌کنند. کارمندان ما نیز حکم سربازان ما را دارند، و توجه به آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که ما به وفاداری و حمایت آنها نیاز داریم. به همین دلیل، در این مقاله شما را با ۵ راه تقویت حمایت کارمندان از سازمان خودشان آشنا می‌کنیم.

حالا شما چگونه می‌توانید کارمندان‌تان را به چنان سطحی از وفاداری برسانید که وضعیت هر قدر هم که سخت شد، باز هم از شرکت‌شان حمایت کنند؟حمایت کارمندان از شرکت در اینجا یعنی آنها سازمان را از طریق کانال‌های ارتباطی مختلف از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا اجتماع و دهان به دهان، تبلیغ و ترویج کنند. در این حالت در حقیقت آنها سفیران برند شرکت می‌شوند.

اینها ۵ شیوه‌ای هستند که شما می‌توانید حمایت کارمندان از سازمان خودشان را تقویت کرده و در نتیجه، به شهرت و اعتبار سازمان‌تان نزد مشتریان کمک کنید.

۱. دلبستگی کارمندان‌تان را به سازمان افزایش دهید

کارمندی که دلبستگی شغلی داشته باشد، تمام مدت دل‌اش می‌خواهد درباره‌ی شرکت حرف بزند و بالعکس. برای اینکه نتایج خوبی بگیرید، همه‌ی کارمندان‌تان باید جداً دلبسته‌ی شرکت باشند و نه فقط دلبسته‌ی خود شما.

توصیه‌هایی برای افزایش دلبستگی شغلی کارمندان به شرکت:

  • درباره‌ی میزان دلبستگی شغلی، در داخل سازمان نظرسنجی کنید. چرا کارمندان تا این اندازه احساس دلبستگی می‌کنند؟
  • به مسائلی که در این نظرسنجی مطرح شده‌اند بپردازید. اما مراقب باشید با کارمندان به‌صورت انفرادی درباره‌ی یک وضعیت برخورد نکنید، راه‌حل‌هایی پیدا کنید که اشکالات را برطرف کنند.
  • پس از جلسه با کارمندان، توصیه‌هایی را که از آنها دریافت کرده‌اید، اجرا کنید.
  • این نظرسنجی و بررسی را به یک روال کاری در شرکت تبدیل کنید. باید همیشه بازخوردها را دریافت کنید تا مطمئن شوید که کارمندان‌تان دلبستگی شغلی دارند.

دلبستگی شغلی کارمند، رابطه‌ی مستقیمی با عملکردش دارد. کارمندانی که جداً دلبسته‌ی شرکت باشند، بالاترین میزان کارایی را دارند.

۲. تمام اطلاعات مرتبط را به آنها بگویید

همه‌ی اطلاعات مرتبط را با کارمندان‌تان در میان بگذارید. مسلما شما دوست ندارید کارمندان‌تان اطلاعات غلط بین‌ یکدیگر و مشتریان‌تان ترویج کنند.

وقتی همه‌ی اطلاعات را با کارمندان‌تان در میان می‌گذارید، در حقیقت نشان می‌دهید که به آنها اعتماد دارید. می‌دانید که آنها این اطلاعات را به‌درستی و در جهت منافع شرکت به کار می‌گیرند. این شکل اعتماد، به آنها قدرت می‌دهد تا کار درست را انجام دهند.

۳. طرحی شفاف برای ترویج سازمان و محصولات‌تان داشته باشید

ایجاد این طرح، با مجموعه‌ای از اهداف واضح آغاز می‌شود. هدف از جلب حمایت کارمندان چیست؟ به چه نتایجی می‌خواهید دست پیدا کنید؟ برای مثال، شاید می‌خواهید درباره‌ی یک محصول یا سرویس جدید یا رویدادی که اخیرا در آن شرکت کرده‌اید، اطلاع‌رسانی کنید.

وقتی هدف در جای خود قرار می‌گیرد، باید طرحی برای چگونگی اشتراک محتوا توسط کارمندان ایجاد کنید. اگر اینها را درست نکنید، در حقیقت کارمندان‌تان را بدون قطب‌نما فرستاده‌اید روی دریا. این طرح باید شامل پیام‌هایی شفاف برای اشتراک‌گذاری هم باشد.

۴. ثبات داشته باشید

ثابت قدم باشید

ثبات عامل مهمی در شهرت شرکت است. اگر کارمندان‌تان حامیان فعالی برای شرکت‌شان در رسانه‌های اجتماعی باشند، باید به این فعالیت ادامه دهند؛ در غیر این صورت ممکن است مردم تعجب کنند و بگویند چرا اینها اینقدر بالا و پایین دارند.

ثبات در مشارکت کارمندان در معرفی برند سازمانشان، مشتریان را درگیر و در ارتباط با برندتان نگه می‌دارد. می‌توانید مدیرانی را مشخص کنید تا مسئول برنامه‌ی حمایت کارمندان از شرکت باشند. آنها باید به سازمان و به کارمندانی که هدایت‌شان می‌کنند پاسخگو باشند.

۵. قهرمانان برندتان را بشناسید و تشویق کنید

همه‌ی کارمندان به یک اندازه انگیزه و تعهد ندارند. مسلما کارمندانی دارید که فعالانه، به شرکت تعهد دارند. آنها همان‌هایی هستند که باید قهرمانان برند باشند. قهرمانان برند به کارمندانی که تعهد چندانی ندارند، کمک می‌کنند تا در مسیر قرار بگیرند. موفقیت قهرمانان برند، به دیگر کارمندان انگیزه می‌دهد تا حامی برند شوند و در زمانی کوتاه به قهرمانان برند بپیوندند.

به طور خلاصه افزایش مشارکت کارمندان، دادن اطلاعات کامل مرتبط به آنها، ایجاد یک طرح شفاف از پیام برند، ثبات داشتن و تشویق قهرمانان برند، پنج راهی هستند که وقتی با هم به کار می‌روند، حمایت کارمندان از شرکت را تقویت می‌کنند. به خاطر داشته باشید که حمایت کارمندان از شرکت، شیوه‌ی موثری برای ارتباط با مشتریان‌تان است.

فهرست .

کارکنان وفادار

تعهد سازمانی چیست

تعهد سازمانی عاطفی

تعهد سازمانی مستمر.

تعهد سازمانی هنجاری

منابع انسانی مزیت رقابتی

کارکنان وفادار، خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه می کنند

رضایت و وفاداری کارکنان، تضمین کننده وفاداری مشتریان

آینده سازمان ها، در دستان کارکنان وفادار

حفظ وفاداری کارکنان

کارمندان شاد و راضی، مشتریان راضی و وفادار را به ارمغان می‌آورند!

کارکنان شاد و متعهد.

ایجاد روحیه بالا در کارکنان یک پیش شرط لازم

روابط بهتر با مشتری

ارزش‌گذاری تلاش کارکنان

از میزان رضایت کارکنان به صورت ناشناس و داوطلبانه نظرسنجی کنید.

شادی کارکنان – چگونه شادی را به محل کار بیاوریم؟

دایره روابط خود را گسترش دهید. 

 

شادی کارکنان و بهره‌وری آن‌ها: 

انگیزه کارکنان – چگونه بدون پول در کارکنان انگیزه ایجاد کنیم؟

وفاداری سازمانی

وجود نیروی انسانی ورزیده و متخصص و مشتاق، لازمه ی بقای سازمان

اهمیت نیروی انسانی در سازمان 

توجه همه جانبه به منابع انسانی

وفاداری سازمانی

اهمیت وفاداری سازمانی

احساس وفاداری به سازمان وکارکنان با انگیزه

وفاداری به سازمان و ماندگاری طولانی افراد در سازمان

وفاداری سازمان به کارکنان

وفاداری سازمانی در ارتباط با وفاداری مشتریان

وفاداری سازمانی و رضایت شغلی

شاخص های اندازه گیری وفاداری کارکنان

ابزار افزایش وفاداری کارکنان

هم سویی بین اهداف فردی وسازمانی کارکنان

مدیران موفق چگونه به پرسنل خود انگیزه می‌دهند؟

مهربانی، کلید افزایش بهره‌وری

چگونه در شرکت کارکنان وفادار داشته باشیم

تفاوت کارکنان راضی و کارکنان خشنود

تبدیل کارکنان راضی به خشنود

اهیمت توجه به منابع کلیدی سازمان

یک استراتژی برای وفاداری کارکنان دانشی

استخدام کارکنان با خصوصیات اخلاقی همسو با سازمان

علاقه مندی کارکنان به مدیران و سرپرستان

ارتباط بین رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری

داشتن کارکنانی وفادار و سختکوش

داشتن کارکنانی وفادار و سختکوش

چرا کارمندان صادق و وفادار از مدیران خود ناراضی می شوند؟

استخدام افراد بی کفایت در سازمان و توقع انجام دادن کم کاری آنها

از بین بردن ایده ها و خلاقیت کارمند در سازمان

عدم قدرت تشخیص درست و بجا برای تشویق کارمند توسط مدیران

متکلم وحده بودن و فقط بدنبال یک بله قربان گو بودن

۵ راه برای تقویت حمایت کارمندان از سازمان خودشان

استراتژی وفادارسازی

ارتباط و نتیجه وفاداری کارکنان با رضایت شغلی

۴نکته مهم برای ایجاد وفاداری در کارکنان-  اعتماد سازی

راهکارهایی ابتکاری برای وفادار کردن کارکنان

 

دانلود فایل