فایل جدید چگونگی رفع عیب ایفونهای صوتی و تصویری.

فایل جدید چگونگی رفع عیب ایفونهای صوتی و تصویری. با مشخصات تعمیر ایفون صوتی , تعمیر ایفون تصویری , ایرادات ایفون تصویری , ایفون تصویری

توضیحات:

چگونگی رفع عیب ایفونهای صوتی و تصویری.

چگونگی-رفع-عیب-ایفونهای-صوتی-و-تصویری-

آیفونهای صوتی و تصویری از جمله دستگاه های الکترونیکی می باشند که در همه خانه ها استفاده می شوند .این دستگاه ها ممکن است به مرور دچار ایراد و اشکالاتی شود که اغلب ایجاد دردسر و ناراحتی می کند .فرض کنید که دربازکن خراب شده است و شما باید چند طبقه را پایین بیایید تا درب را باز کنید.

اما دیگر نگران نباشید با آموزشهایی که در این کتاب داده ایم هرکس به راحتی می تواند انواع آیفونهای صوتی و تصویری را تعمیر کند.

 

آیا هرکس میتواند انواع ایفون را تعمیر کند؟

 

بله اگر با انواع ایرادات ممکن در آیفونهای صوتی و تصویری و روش رفع این ایرادات آشنا باشیم به راحتی می توانیم انواع آیفونها را تعمیر کرده و دیگر از کمک تعمیرکاران آیفون بی نیاز می شویم.

چه بسا با پیگیری این آموزشها و تمرین بیشتر بتوانیم بعنوان یک تعمیرکار وارد بازار پرسود تعمیرات برقی شده و درآمد خوبی کسب کنیم.

 

در این کتاب از نقشه ها و تصاویر گویا استفاده شده است .

در اینجا یک هدیه ارزشمند برای شما دوست عزیز دارم. همراه با فایل چگونگی تعمیر آیفونهای صوتی و تصویری یک فایل PDF به نام آموزش کار با مولتی متر دیجیتال در 21 صفحه تقدیم شما می شود. همانطور که می دانید مولتی متر دیجیتال یکی از ابزارهای مهم مورد استفاده تعمیرکاران الکترونیک بوده و بسیار مورد نیاز می باشد.


 فرمت فایل : pdf 

تعداد صفحه : 58 

 

فهرست مطالب

آیفون صوتی

چگونگی بستن آیفون صوتی

تعمیر آیفون صوتی

ایرادات آیفون صوتی

ایرادات آیفونهای تصویری

پرسش و پاسخ آیفونهای صوتی و تصویری

عیب یابی و تعمیر قفل باز کن

روشهای تشخیص و پیدا نمودن سیم های آنتن تلفن و آیفون

تعویض آیفونهای صوتی با تصویری

نحوه اتصال آیفون تصویری به دوربین مدار بسته

و بسیاری مطالب آموزشی مفید دیگر

 

دانلود فایل