فایل جدید تعمیر اسپیکر کامپیوتر

فایل جدید تعمیر اسپیکر کامپیوتر با مشخصات اسپیکر کامپیوتر , تعمیر اسپیکر کامپیوتر , تعمیر اسپیکر بلوتوث , مدارات اسپیکر , ایرادات اسپیکر رایانه , قطع صدای اسپیکر از ویندوز

توضیحات:

تعمیر اسپیکر کامپیوتر

تعمیر-اسپیکر-کامپیوتر

توضیحات:
امروزه به علت افزایش بی سابقه قیمت دستگاه های الکترونیکی خانگی بازار تعمیر این دستگاه ها بسیار داغ شده است. بسیاری از جوانان جویای کار وارد این شاخه از درآمد شده و بخت خود را می آزمایند. اما در این میان کسانی موفق هستند که ابتدا سعی در بالا بردن مهارت خود کرده و سپس با پشتوانه قوی و اطلاعات بالا به این کار وارد می شوند.تعمیر اکثر دستگاه های الکترونیکی شبیه هم می باشد و افراد با یادگیری تعمیر چند نوع دستگاه مختلف می توانند اقدام به تعمیر سایر دستگاه ها کنند.در این کتاب سعی کرده ایم که ابتدا با طرز کار و مدار اسپیکر رایانه آشنا شده و سپس تعمیر انواع اسپیکر رایانه را بصورت تصویری آموزش دهیم. مطمئن هستم که شما دوست عزیز می توانید با مطالعه این کتاب و بکار بستن آموزشهای آن مبادرت به تعمیر انواع اسپیکر نموده و از بازار میلیونی تعمیر دستگاه های الکترونیکی سهم خود را برداشته و جایگاه شایسته خود را تثبیت خواهید کرد.

همراه با این محصول یک فایل PDF درباره آموزش چگونگی لحیم کاری مدارات الکترونیک به عنوان هدیه به شما دوست عزیز تقدیم می شود که حتما برای شما مفید خواهد بود.

نوع فایل : PDF

تعداد صفحه : 94

 

فهرست مطالب:
صدا چگونه تولید می شود؟
اسپیکر چگونه کار می کند؟
مدار اسپیکر
رفع مشکل قطع صدا درویندوز
ایرادات اسپیکر
تعمیر 13 مدل اسپیکر بصورت تصویری
نقشه های انواع اسپیکر

دانلود فایل