فایل جدید پاورپوینت بازاریابی اجتماعی

فایل جدید پاورپوینت بازاریابی اجتماعی با مشخصات دانلود پاورپوینت بازاریابی اجتماعی,پاورپوینت بازاریابی اجتماعی,بازاریابی اجتماعی,بازاریابی اجتماعی چیست,ابعاد بازاریابی اجتماعی,ویژگی بازاریابی اجتماعی ,تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی,مراحل بازاریابی اجتماعی,بازاریابی تجاری,بازاری,,,

توضیحات:

پاورپوینت بازاریابی اجتماعی

پاورپوینت-بازاریابی-اجتماعی

قسمتی از متن:
در حوزه تجارت جهانی، کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و  هر چه می گذرد استفاده از اصول و فنون علمی بازاریابی مورد توجه بیشتر قرار می گیرد. در بازاریابی نوین به جای جستجوی مشتری برای محصولات و خدمات تولید شده، محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه می شود.به عبارت دیگر کانون اصلی اندیشه و عمل در بازاریابی نوین، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت مورد نظر ما جلب گردد، به طوری که بازاریابی را معادل برآوردن نیازها و خواسته های مشتریان می دانند.در بازاریابی اجتماعی مشتری یک شرکت کننده (جزء) فعال در فرآیند تغییر رفتار است. در رویکرد مشتری مدارانه بازاریابی اجتماعی ما سوال نمی کنیم ((که اشتباه مردم چیست و یا چرا آنها نمی خواهند بفهمند؟ )) بلکه می پرسیم: ((اشتباه ما چیست و چرا ما در مورد مخاطبین خود درک مناسبی نداریم؟ )).بازاریابی اجتماعی رخ نمی دهد مگر اینکه دو یا چند جزء وجود داشته باشد تا بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته و مبادله کنند. منظور از مبادله، مبادله منابع یا ارزش ها بین دو یا چند نفر با منابع مختلف است. البته در بازاریابی اجتماعی این کالا یا پول نیست که مبادله می شود، بلکه نیاز، فکر، ایده و یادگیری است که مبادله می شود و در نهایت تغییر رفتار حاصل می گردد.

 
 فهرست مطالب:
بازاریابی اجتماعی
ابعاد بازاریابی اجتماعی
به عنوان یک فرآیند مشتری محور
به عنوان یک فرآیند مبادله (داد و ستد):
به عنوان یک برنامه بلند مدت
ویژگی بازاریابی اجتماعی 
تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی
نکات کلیدی در بازاریابی اجتماعی
مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی
برنامه ريزي
توليد مواد و پيام ها
پيش آزمون مواد و پيام ها
مداخله
ارزشيابي
محدودیت های بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل