فایل جدید تحقیق شبکه حسگر بی سیم

فایل جدید تحقیق شبکه حسگر بی سیم با مشخصات تحقیق شبکه حسگر بی سیم,دانلود تحقیق حسگر بی سیم,حسگر بی سیم,تکنولوژی حسگر بی سیم,مقاله درمورد حسگر,فناوری حسگر بی سیم,پروتکل رد پا موقعیت

توضیحات:

تحقیق شبکه حسگر بی سیم

تحقیق-شبکه-حسگر-بی-سیم

خلاصه:
شبکه حسگر بی سیم یک تکنولوژی جدید است که ممکن است با مهیا ساختن دریافت اطلاعات در هر جا، محاسبه و توانایی ارتباط، زندگی بشر را به طرز فوق العاده ای تسهیل نماید، آنچنانکه مردم بتوانند ارتباط نزدیکی با محیطی که در آن قرار دارند، بر قرار نمایند. برای توضیح بیشتر، یکی از مباحث اصلی در Sensar Network پیمایش مکان ها (Location tracking) است که هدف آن نظارت بر مسیر حرکت شئ متحرک است. مشکلی مشابه به مشکل به هنگام سازی مکان (Location vpdatc) در شبکه های مبتنی بر pc ، در این شبکه نیز وجود دارد. در شبکه های حسابگر این مسئله بیشتر  به این خاطر پیش می آید که یک مکانیزم کنترل مرکزی و شبکه backbone در چنین محیطی وجود نداشته باشد.
در این متن، ما یک پروتکل مبتنی بر ناول (navel) را روی الگوی mobile پیشنهاد می دهیم. هنگامی که یک شئ حس شد، یک mobile برای پیمایش مسیر حرکتی آن، شروع به کار  می کند. حرکت agent تا زمانی ادامه می یابد تا بتواند نزدیک ترین حسگر را به آن شئ بیابد. agent  می تواند حسگرهای جانبی مجاور را برای پذیرش شئ به طور مشارکتی، دعوت نماید و حسگرهای نامرتبط را از پی گیری شئ منع نماید. به عنوان یک نتیجه سربار ارتباط و حس کردن csensing بسیار کاهش می یابد. نمونه ما از mobile پیماینده مکان، بر مبنایIEEE 802.llb NIG استوار است و تجارت آزمایشگاهی نیز گزارش داده شده است.

فهرست مطالب:
خلاصه
 مقياس پذيري (Scalability):
صرفه جويي در توان:
2. مدل شبكه و بيان مشكل:
3. پروتكل ردپاي موقعيت:
3-1: ايده اصلي:
.3.2 جزئيات پروتكل:
4 . نمونه سازي وآزمايشات تجربي(تجارب آزمايشگاهي):
5. نتیجه گیری و کار آینده:

دانلود فایل