مجموعه کامل «تحلیل بازار گل در ایران و جهان با نگاه به فرصت‌ها و چالش‌های بازار گل در ایران» – دانلود تازه ترین نسخه

دانلود تازه ترین نسخه مجموعه کامل «تحلیل بازار گل در ایران و جهان با نگاه به فرصت‌ها و چالش‌های بازار گل در ایران» بازاریابی و فروش محصولات گلخانه ای,استراتژی بازاریابی و فروش محصولات گلخانه ای,نکات مهم در بازاریابی و فروش محصولات گلخانه ای,تبلیغات در فروشگاه های زنجیره ای مدیریت

مجموعه کامل «تحلیل بازار گل در ایران و جهان با نگاه به فرصت‌ها و چالش‌های بازار گل در ایران»

مجموعه-کامل-«تحلیل-بازار-گل-در-ایران-و-جهان-با-نگاه-به-فرصت‌ها-و-چالش‌های-بازار-گل-در-ایران»فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 264
حجم فایل: 2507 کیلوبایت
قسمتی از چکیده: ترویج یا پیشبرد در بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که مزایای کالا را به آگاهی می رساند و مشتریان هدف را تشویق به خرید آن می کند. ابزارهای اصلی چهارگانه فعالیت های پیشبردی به شرح زیر هستند:

دانلود فایل