فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب روانشناسی مرضی کودک (اختلالات ارتباطی) پیام نور نوشته حمید کمرزرین – به روز شده

فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب روانشناسی مرضی کودک (اختلالات ارتباطی) پیام نور نوشته حمید کمرزرین – به روز شده

پاورپوینت فصل چهارم کتاب روانشناسی مرضی کودک (اختلالات ارتباطی) پیام نور  نوشته حمید کمرزرین، انسیه بابایی، مهناز علی اکبری و محمد اورکی در قالب pptx  و در حجم 31 اسلاید: 

بخشی از متن:  
 اختلال های ارتباطی در کودکان: 
زبان شفاهی، یکی از پیچیده ترین فرآیندهایی است که انسان در طول حیات خود، آن را تجربه کرده و می آموزد. 
زبان شفاهی، وسیله ای برای بیان افکار، احساسات و برقراری ارتباط بوده و مهمترین نقش را در کیفیت اجتماعی شدن و ارتباط میان افراد بشر ایفا می کند. 
ارتباط، یک فاکتور رشدی در یادگیری کودکان محسوب می شود. 
ارتباط کودک با افراد، محیط و با اشیای پیرامون، زمینه ای اساسی برای تقویت توجه و تمرکز و یادگیری کودک است. 
بر طبق DSM، دو اختلال ارتباط بیانی و اختلال مختلط ارتباط بیانی – دریافتی، جزء اختلالات زبان هستند. 
بر طبق DSM، دو اختلال نظام صوتی (واج شناسی) و لکنت زبان، جزء اختلالات تکلم محسوب می شوند. 
طبق تعریف انجمن گفت و شنود آمریکا، اختلال ارتباطی عبارتست از ناتوانی اشخاص در فهمیدن یا بکار بردن مناسب روش های گفتاری و زبانی جامعه. 
اختلالات گفتاری از سنین کودکی آغاز می شود. 

پاورپوینت کتاب روانشناسی مرضی کودک ,پیام نور,حمید کمرزرین, انسیه بابایی, مهناز علی اکبری , محمد اورکی,خلاصه کتاب روانشناسی مرضی کودک مهناز علی اکبری,پاورپوینت روانشناسی مرضی کودک,خلاصه کتاب روانشناسی مرضی کودک,,اختلال ارتباطی

 

دانلود مستقیم فایل