دانلود مستقیم تحقیق ارزیابی اثرات اجرای طرح هادی بر سکونتگاه های روستایی

دانلود مستقیم تحقیق ارزیابی اثرات اجرای طرح هادی بر سکونتگاه های روستایی با مشخصات طرح هادی, روستا, کالبد روستایی, مهاجرت, مشارکت,اثرات اجرای طرح هادی,سکونتگاه های روستایی

توضیحات بشتر در مورد این فایل:

تحقیق ارزیابی اثرات اجرای طرح هادی بر سکونتگاه های روستایی در قالب word ئ در حجم 23 صفحه 

در این فایل، اثرات اجرای طرح هادی روستایی از زوایای مختلف در یک سکونتگاه روستایی مورد بررسی قرار گرفته است. فایل دارای ارجاعات درون متنی و لیست منابع است.

بخشی از متن:
رشد و توسعه همواره یکی از دغدغه های اساسی در هر کشوری به شمار می رود. توسعه فرآیندی همه جانبه است که تنها شامل نقاط شهری نمی شود و این امر به وضوح مشخص است که برای رسیدن به رشد و توسعه در سطح ملی و بین المللی باید توجه ویژه ای به روستاها و توسعه ی این مناطق شود. زیرا بخش عمده ای از جمعیت کشور در روستاها سکونت دارند.
توسعه ی روستایی فرآیندی پویا، مستمر و پایدار است که هدف آن افزایش توانایی های جامعه ی روستایی به منظور رفع نیازهای مادی و معنوی جهت رشد و تعالی است.(فیروزنیا و افتخاری،1382: 141)
اصولا یکی از بخش های دوازده گانه ی برنامه ریزی در برنامه های عمرانی توسعه کشور، بخش عمران روستایی و عشایری است. این بخش به دو فصل: عمران و نوسازی روستاها و عمران عشایری تقسیم شده است. به دلیل بخشی بودن نظام برنامه ریزی کشور، آنچه با عنوان هدف های کیفی عمران روستایی آمده، جامع نیست و تمام ابعاد و شئون روستا را پوشش نمی دهد و فقط شامل برخی از آنها می شود.(پورطاهری و همکاران،1391: 91)
فهرست مطالب:
فصل اول(کلیات تحقیق)
مقدمه
بیان مسئله
اهداف تحقیق
ضرورت و اهمیت بررسی
فصل دوم(ادبیات پژوهش)
مرور ادبیات
پیشینه پژوهشی
فصل سوم(روش شناسی)
روش پژوهش
سیمای منطقه مورد مطالعه
فصل چهارم(یافته های پژوهش)
یافته های پژوهش
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

 

لینک دانلود مستقیم فایل

دانــــلــــود