فایل پاورپوینت فصل اول کتاب راهنمایی و مشاوره گروهی (کلیات) نوشته شکوه نوابی نژاد – دریافت آسان و مستقیم

کاربر گرامی فایل پاورپوینت فصل اول کتاب راهنمایی و مشاوره گروهی (کلیات) نوشته شکوه نوابی نژاد با قابلیت دریافت آسان و مستقیم از سایت مرجع برای شما آماده شده است. این فایل دارای مطالب کلیدی و مهم کتاب راهنمایی و مشاوره گروهی,شکوه نوابی ‌نژاد,راهنمایی و مشاوره گروهی,کتاب راهنمایی و مشاوره,پاورپوینت مشاوره گروهی ,مشاوره گروهی نوابی نژاد,پویایی گروه,گروه,تعریف گروه می باشد توضیحات کامل تر در زیر آمده است:

پاورپوینت فصل اول کتاب راهنمایی و مشاوره گروهی (کلیات) نوشته شکوه نوابی نژاد در قالب pptx و در حجم 20 اسلاید:

بخشی از متن:
هدف برنامه ریزی راهنمایی و مشاوره شناخت فرد و کمک به او در سازگاری بیشتر با خود و جامعه است و برای این منظور ترکیبی از روشهای فردی و گروهی را مورد استفاده قرار می دهد. 
در روش گروهی با حداقل هزینه و تعداد محدود و مشخص می توان حداکثر خدمات را به افراد نیازمند راهنمایی و مشاوره ارائه داد بنابراین کاملاً منطقی و اصولی خواهد بود که مشاوران و راهنمایان با آگاهی و شناخت درباره اصول و فنون گروهی و یادگیری مهارتهای لازم در فرایند گروهی بتوانند پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مراجعان باشند.
تعریف گروه 
گروه عبارت است از یک نظام باز که از سه نفر یا بیشتر ترکیب شده است. این افراد به دلیل وجود عامل مشترکی با یکدیگر همبستگی پیدا کرده اند و تعامل مقابل آنان باعث اثر گذاری هر یک بر دیگری شده است. 
لوین گروه را تمامیت سازمان یافته ای میداند که مختصات آن با مجموع عوامل تشکیل دهنده آن متفاوت است. 
مجموعه ای از فنون مختلف از قبیل ایفای نقش مشاهده جلسات پرهیجان و بازخوردهای افراد، تصمیم گروهی و فرایند گروهی (پویایی گروه) نامیده می شود.

 

از طریق لینک زیر میتوانید فایل را دریافت کنید

دانلود مستقیـــم فایــل

به امید ارائه خدماتی پایدار و در خور به شما عزیزان