فایل پاورپوینت فصل ششم کتاب انگیزش و هیجان (نیاز های روان شناختی) نوشته مارشال ریو – دریافت آسان و مستقیم

کاربر گرامی فایل پاورپوینت فصل ششم کتاب انگیزش و هیجان (نیاز های روان شناختی) نوشته مارشال ریو با قابلیت دریافت آسان و مستقیم از سایت مرجع برای شما آماده شده است. این فایل دارای مطالب کلیدی و مهم کتاب انگیزش و هیجان,جان مارشال ریو ,یحیی سید محمدی ,خلاصه کتاب انگیزش و هیجان,ویراست هفتم,پاورپوینت انگیزش و هیجان,پاورپوینت,نیاز های روان شناختی,فصل ششم می باشد توضیحات کامل تر در زیر آمده است:

پاورپوینت فصل ششم کتاب انگیزش و هیجان (نیاز های روان شناختی) نوشته مارشال ریو ترجمه یحیی سیدمحمدی در 25 اسلاید به صورت خلاصه و جامع تمام نیازهای یک دانشجو را از این فصل براورده می کنند

بخشی از متن:
مقدمه:
در این فصل؛اهمیت انگیزشی سه نیاز روانشناختی خود مختاری،شایستگی، و ارتباط را بررسی میکنیم. موضوع این فصل این است وقتی افراد در محیطی هستند که از نیازهای روانشناختی آنها حمایت و آنهارا پرورش میدهد، در این صورت آنچه در پی خواهد بود، مشغولیت نیرومند، رشد سالم، و تجربه ی مطلوب است.
نیازهای روان شناختی ارگانیزمی بچه ها بخوبی نشان می دهند که چگونه نیازهای روان شناختی ارگانیزمی، فرد را برای ورزش و پرورش مهارت ها با انگیزه می کنند. بچه ها بدون هر گونه انگیزش آشکار، به جز اینکه فقط می خواهند کاری را بهتر از گذشته انجام دهند، مدام به این طرف و آن طرف می دوند. اینکه کودکان چه فعالیت ها، مهارت ها و ارزش هایی را مهم بدانند، به نگرش ها، ارزش ها، و جو عاطفی که افراد مهم در زندگی آنها فراهم می کنند، بستگی دارد(به خاطر نیاز به ارتباط). در مجموع نیازهای روان شناختی ارگانیزمی خود مختاری، شایستگی، و ارتباط، انگیزشی طبیعی را برای یادگیری و رشد کردن تامین می کنند.  بقای هر ارگانیزمی به محیط آن بستگی دارد، زیرا محیط منابعی چون غذا، آب، حمایت اجتماعی، و تحریک عقلانی تامین می کند و همه ارگانیزمها برای تعامل کردن با محیط شان تجهیز شده اند، به طوری که همه آنها از مهارت ها و انگیزش لازم برای به کار گرفتن و پرورش دادن این مهارت ها، برخوردارند. نظریه های ارگانیزمی اعلام می دارند که محیط ها مرتبا تغییر می کنند و بنابراین، ارگانیزمها برای سازگار شدن با این تغییرات، باید انعطاف پذیر باشند. رویکرد ماشینی ، ضد رویکرد ارگانیزمی است. در نظریه های ماشینی، محیط بر انسان تاثیر می گذارد و انسان واکنش نشان می دهد. برای مثال، محیط، گرما تولید می کند و انسان به صورت قابل پیش بینی و خودکار، با عرق کردن پاسخ می دهد.

 

از طریق لینک زیر میتوانید فایل را دریافت کنید

دانلود مستقیـــم فایــل

به امید ارائه خدماتی پایدار و در خور به شما عزیزان