دانلود ویرایش تازه پاورپوینت فصل دوم کتاب نظام روابط کار در سازمان (مزد و نقش آن در روابط کار) نوشته علیرضا موغلی‌

دانلود ویرایش تازه پاورپوینت فصل دوم کتاب نظام روابط کار در سازمان (مزد و نقش آن در روابط کار) نوشته علیرضا موغلی‌ با مشخصات روابط کار در سازمان pdf, کتاب روابط کار در سازمان, علیرضا موغلی,خلاصه کتاب, نظام روابط کار درسازمان, موغلی,روابط کار در سازمان, پیام نور,نظام روابط کار,پاورپوینت ,مزد و نقش آن,روابط کار و کد اختصاصی 32267  در سایت مرجع

 

توضیحات تکمیلی این فایل:

پاورپوینت فصل دوم کتاب نظام روابط کار در سازمان (مزد و نقش آن در روابط کار) نوشته علیرضا موغلی‌ در قالب pptx و در حجم 23 اسلاید:

بخشی از متن:
 مهمترین مزد مهمترین عامل نظام روابط کار است و عاملی است که گذشته ها در عامل اختلافات کارگری و کارفرمایی بوده است. لذا سیاستهای تعیین و و پرداخت مزد میتواند عاملی در جهت بهبود تیرگی نظام روابط کار باشد.
 دریافت مزد به ازای کار انجام شده امری است مسلم و بدون چون و چرا لیکن میزان و چگونگی آن است که اختلاف شده، صلح و آرامش در صنعت را تهدید و در نتیجه فرایند توسعه اقتصادی را کند می کند.
مبانی حقوق و دستمزد
 نظام پرداخت فعالیتی است که سازمانها از طریق ،آن کار افراد را ارزیابی میکنند پاداشهای پولی و غیرپولی مستقیم را با در نظر گرفتن چارچوب مقررات قانونی از یک سو و توانایی پرداخت خود از سوی دیگر میان آنان توزیع کنند. 
پرداختهای مستقیم شامل مزد پایه، مزد مبتنی بر عملکرد و پرداختهای غیر مستقیم شامل برنامه های حمایت مزد ایام تعطیلی و مزایا و خدمات رفاهی است.

 

برای دانلود مستقیم فایل پاورپوینت فصل دوم کتاب نظام روابط کار در سازمان (مزد و نقش آن در روابط کار) نوشته علیرضا موغلی‌ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانــــلود فــــایـــل