دانلود ویرایش تازه پاورپوینت فصل اول کتاب روش شناسی علم مدیریت (علم مدیریت به چه معناست) نوشته تری ویلیامز

دانلود ویرایش تازه پاورپوینت فصل اول کتاب روش شناسی علم مدیریت (علم مدیریت به چه معناست) نوشته تری ویلیامز با مشخصات کتاب روش شناسی علم مدیریت ,تری ویلیامز , روش شناسی علم مدیریت,پاورپوینت روش شناسی علم مدیریت,خلاصه کتاب ,سعید جهانیان, عادل آذر,فصل اول,علم مدیریت به چه معناست و کد اختصاصی 32254  در سایت مرجع

 

توضیحات تکمیلی این فایل:

پاورپوینت فصل اول کتاب روش شناسی علم مدیریت (علم مدیریت به چه معناست) نوشته تری ویلیامز ترجمه سعید جهانیان، عادل آذر در قالب pptx قابل ویرایش و در حجم 34 اسلاید:

بخشی از متن:
مقدمه ای بر علم مدیریت
متقاضیان علم مدیریت/ پژوهش عملیاتی کسانی هستند که باید تصمیم گیری کنند، یا به درک بهتری از موقعیتهای مختلف در صنعت، تجارت، دولت، امور دفاعی در یک کلام در تمامی حوزه ها نائل شوند. 
علم مدیریت در راه یاری رساندن به تصمیم گیرندگان و ارزشمند می توانستند سهم مجموعه ای از روشهای تحلیلی را برای فهم بهتر این تصمیمات یا موقعیتها به کار می گیرد. 
در دهه ۱۹۷۰ با معطوف شدن توجه مدیریت سازمانها به سوی دیدگاههای علمی تر (لاک)، ۱۹۸۱) و افزایش روزافزون توانمندیهای محاسبات علمی (که پژوهش عملیاتی می توانست با تکیه بر آن توان خود را افزایش دهد)، انتظار بر این بود که دامنه کاربرد پژوهش عملیاتی به میزان چشمگیری گسترش یابد. اما این حوزه با معضلاتی روبه رو شد و تا حدی دچار انشقاق گردید، به نحوی که آثار آن تا به امروز پابرجا مانده اند. 
مسائل مرتبط با رویکرد پژوهش عملیاتی به خوبی توسط راس ایکاف در قالب دو صورت بندی شده اند. ایکاف در مقاله اول خود (ایکاف، ۱۹۷۹۵)، روشن ساخت که مفروض اساسی پژوهش عملیاتی فعلی، که او آن را پیش بینی کن و بسازه “نام می نهد، برای سازمانهای معاصر مناسب نیست، سازمانهایی که در برابر محیط، واکنشهای انفعالی ساده از خود نشان نمی دهند، بلکه با آن درگیری و تعامل فعال دارند 

 

برای دانلود مستقیم فایل پاورپوینت فصل اول کتاب روش شناسی علم مدیریت (علم مدیریت به چه معناست) نوشته تری ویلیامز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانــــلود فــــایـــل