دانلود ویرایش تازه پاورپوینت بخش چهارم کتاب تحلیل برنامه های درسی دوره ابتدایی ایران نوشته محمد نوریان (فصل اول و دوم)

دانلود ویرایش تازه پاورپوینت بخش چهارم کتاب تحلیل برنامه های درسی دوره ابتدایی ایران نوشته محمد نوریان (فصل اول و دوم) با مشخصات تحلیل برنامه های درسی,دوره ابتدایی, محمد نوریان,کتاب تحلیل برنامه درسی,پاورپوینت تحلیل برنامه های درسی,Pdf تحلیل برنامه درسی ,جزوه تحلیل برنامه درسی,,راهبردهای یاددهی یادگیری , برنامه های درسی و کد اختصاصی 32060  در سایت مرجع

 

توضیحات تکمیلی این فایل:

پاورپوینت بخش چهارم کتاب تحلیل برنامه های درسی دوره ابتدایی ایران نوشته محمد نوریان شامل فصل اول: راهبردهای یاددهی – یادگیری در برنامه های درسی و فصل دوم: نمونه هایی از راهبردهای یاددهی- یادگیری برنامه های درسی دوره ابتدایی در قالب pptx و در حجم 30 اسلاید:

بخشی از متن:
فصل اول

راهبردهای یاددهی – یادگیری در برنامه های درسی 
راهبردهای یاددهی- یادگیری به روش هایی اطلاق می شود که معلمان برای یاد دادن و دانش آموزان برای یاد گرفتن محتوای برنامه ی درسی مورد استفاده قرار می دهند. در برنامه درسی از پیش سازمان یافته این روش ها در راهنمای برنامه درسی پیشنهاد و رسانه های آموزشی چون کتاب درسی بر اساس آنها سازماندهی می شود؛ و در برنامه های درسی از پیش سازمان نیافته انتخاب راهبردهای یاددهی- یادگیری و به تبع آن رسانه های آموزشی به عهده معلم، مدرسه و یا منطقه آموزشی گذاشته شده است.
۱. نقش راهبردهای یاددهی- یادگیری در فرآیند آموزش
یک راهبرد یاددهی- یادگیری نقش هر کدام از عناصر مؤثر در فرآیند آموزش را مشخص می کند. معلم، دانش آموز، رسانه های آموزشی، فضا، تجهیزات، زمان و … از عناصر مؤثر در فرآیند آموزش هستند، که چگونگی استفاده از آنها بر اساس راهبرد یاددهی- یادگیری، تعریف و تعیین می گردد. برای نمونه به نقش معلم در دو راهبرد یاددهی-یادگیری زیر توجه کنید:
۱) معلم ارائه دهنده دانش است و به طور مستقیم، فرآیند یادگیری دانش آموزان را هدایت می‌کند.
۲) معلم به دانش‌آموزان در یادگیری کمک می کند و مسئولیت درک و فهم مطالب به عهده خود فراگیران است.
*توجه* 
برای دریافت بخش های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

 

برای دانلود مستقیم فایل پاورپوینت بخش چهارم کتاب تحلیل برنامه های درسی دوره ابتدایی ایران نوشته محمد نوریان (فصل اول و دوم) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانــــلود فــــایـــل