دانلود ویرایش تازه ŒØ¯. این خیلی مهم است. حتی در بسیاری از مواقع از این طریق می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید.

سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد ولی این کار باعث می شود فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.


۳٫در ارسال پست ها تنوع داشته باشید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و از همان اول امکان اشتراک تصاویر را داشت. ولی الان با امکانات زیادی که دارد امکان قرار دادن ویدیو هم برای کاربران خود فراهم کرده است.

سعی کنید همیشه از یک فرمت برای پست های خود استفاده نکنید. گاهی وقت ها استوری بگذارید و هر چند وقت یک بار از ویدیو استفاده کنید.

بیلیونر کلاب

از اپلیکیشن هایی مثل photo voice برای اضافه کردن صوت به تصویر و از viva video تصاویر خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنید.

در پست های اینستاگرامی خود خلاقیت به خرج دهید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های قبلی شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. یا از مشتریان راضی که ابراز محبت به شما می کنند اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خود قرار دهید. همچنین از محصولاتی که مشتریانتان از شما خریده اند عکسی بگیرید و از آن ها تشکر کنید.

از قرار دادن پست های مناسبتی هم غافل نشوید!




۴٫با فالوورهای تان در تعامل باشید

یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

به دایرکت های خود حتما جواب دهید. تا آنجایی که ممکن است سعی کنید از طریق دایرکت با کاربران و همچنین مشتریان خود در ارتباط باشید. گاهی وقت ها شما اقدام به برقراری ارتباط کنید. مثلا بپرسید نظرتون راجع به فلان محصول چی هست؟ آیا مشکل یا سوالی در مورد فلان محصول دارید یا خیر؟ بعضی وقت ها هم آن ها را با ارائه هدیه ای شگفت زده کنید.
۵٫از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.

با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. استفاده از هشتگ ها به صورت اصولی باعث می شود افراد خیلی بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.

همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما سعی کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ استفاده کنید.


۶٫با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید

سعی کنید از افراد تاثیر گذار برای افزایش اعتبار برندتان استفاده کنید. اگر برای شما مقدور بود حتما با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید اشاره ای به کسب و کار یا برند شما کنند. اگر لازم شد برای برندسازی حتما از این روش باید استفاده کنید.

افراد تاثیر گذار، تاثیر بالایی روی برند شما می گذارند و افراد زیادی را می توانند با برند شما آشنا کنند. چون این افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند هر چه در مورد برند شما بگویند تاثیر گذاری بالایی روی مخاطبان خود می توانند بگذارند. این روش بهترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است.


۷٫از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

سعی کنید در هر جایی که فعالیت می کنید کاربران خود را به اینستاگرام خود دعوت کنید. اگر سایتی دارید حتما از کاربران خود بخواهید اینستاگرام تان را دنبال کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم حوزه خود فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خود نیز اشاره ای کنید.

اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر در لینکدین فعالیت می کنید سعی کنید در پست ها و مقالاتی که در آن به اشتراک می گذارید اشاره ای به اینستاگرام تان هم کنید.

اگر مقاله ای را در سایتی می خوانید که براتون مفید بود حتما در کامنتی که می گذارید به جای آدرس سایت، آدرس اینستاگرام تان را درج کنید.

و از خیلی از فضاهای کاری دیگری که با کسب و کار شما دخیل است برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید.


ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام زیاد است. تقریبا از هر موضوعی که به آن علاقه مند باشید می توانید توی اینستاگرام ازش پول درآورید. در این قسمت قصد دارم چند ایده برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام به شما معرفی کنم تا شما هم بتوانید مثل خیلی ها از اینستاگرام درآمدزایی بالا داشته باشید.


۱٫ادمین پیج های اینستاگرامی

یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام این است که ادمین پیج های اینستاگرامی شوید. این روزها ادمین اینستاگرامی یکی از شغل های پردرآمد در اینستاگرام محسوب می شود. در حال حاضر خیلی از کسب و کارهای اینستاگرامی به دلیل مشغله زیاد مدیریت پیج شان را به دیگران میسپارند و این بهترین موقعیت است که از طریق مدیریت پیج های اینستاگرامی کسب و کارهای مختلف کسب درآمد داشته باشید.

برای اینکه به یک ادمین حرفه ای در اینستاگرام تبدیل شوید ابتدا باید اصول و قواعد کار با اینستاگرام را یاد بگیرید. مثلا چطور از هشتگ ها استفاده کنید. کی پست منتشر کنید. پست ها را چطور ادیت کنید که جذاب باشند. قوانین اینستاگرام را به خوبی بشناسید تا اکشن بلاک نشوید! روش های تعامل و درگیر کردن کاربران با پیج را باید یاد بگیرید و …

نکته مهی که در کسب درآمد از ادمین اینستاگرام باید بهش توجه داشته باشید این است که مدیریت پیج هایی را قبول کنید که به موضوعات آن علاقه مند یا تسلط داشته باشید. در غیر اینصورت نمی توانید در این کار موفق باشید.


۲٫طراح گرافیک و تولید محتوا در اینستاگرام

یک طراح گرافیک میتواند درآمد فوق العاده ای از اینستاگرام داشته باشد. طراحان گرافیک با انتشار نمونه کارهای خود در اینستاگرام می توانند برای کار خود بازاریابی کنند. چون طراحی کارهای گرافیکی بخش عمده ای از تولید محتوا در اینستاگرام محسوب می شود و خیلی از پیج های اینستاگرامی با کمبود محتوا مواجه هستند یا به خوبی از پس این کار بر نمی آیند یک طراح گرافیک به خوبی می تواند از اینستاگرام درآمد داشته باشد.

اگر طراح گرافیک هستید هم می توانید به عنوان تولید کننده محتوا با پیج های دیگر همکاری داشته باشید و هم می توانید آموزش های خود را در رابطه با طراحی و تولید محتوا در اینستاگرام بفروشید.

اگر کمی خلاق باشید می توانید مثل خانم محمدی با طراحی های الهام بخش فانتزی از اینستاگرام درآمد بسیار خوبی داشته باشید. خانم محمدی که اسکرین شات پیج شون رو در پایین می بینید با طراحی نقاشی های دیجیتال برای اولین بار در اینستاگرام توانسته اند به محبوبیت خوبی برسد و از این طریق کسب درآمد کنند.
۳٫بلاگری در اینستاگرام

یکی از بهترین ایده ها برای پول درآوردن از اینستاگرام بلاگر شدن است. بلاگری یعنی تولید محتوا در یک حوزه خاص مثل مد و فشن یا گردشگری! این روزها بلاگرهای اینستاگرامی از شهرت بسیار بالایی برخوردار هستند و با روابط عمومی خوبی که دارند محبوبیت خود را روز به روز بیشتر می کنند. بلاگر های افراد تاثیر گذاری روی قشر خاص جامعه هستند و به همین دلیل تبلیغاتی که به آن ها سپرده می شود بازدهی بسیار بالایی را برای کسب و کارهای مختلف خواهد داشت.

بلاگری توی موضوعات مختلف مثل غذا، فشن، گردشگری، فیتنس، بازاریابی و برندسازی و … شدنی است و این کاملا به میل و علاقه شما بستگی دارد. برای بلاگر شدن کافی است در موضوعی که به آن علاقه مند هستند تولید محتوای عالی کنید. محتوای شماست که باعث محبوبیت و معروف شدن شما در اینستاگرام می شود. اگر قصد دارید در اینستاگرام بلاگر شوید ابتدا باید آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را ببینید و سپس کم کم شروع به فعالیت کنید. سعی کنید موضوعی را برای شروع فعالیت تان انتخاب کنید که اولا به آن علاقه داشته باشید و دوما طرفدار زیادی داشته باشد.

این هم نمونه هایی از بلاگری های معروف اینستاگرامی در حوزه های مختلف:


۴٫همکاری در فروش

اگر هیچ محصول یا خدماتی ندارید که ارائه دهید بهترین راه برای شما کسب درآمد از طریق همکاری در فروش است. همکاری در فروش نیاز به سرمایه اولیه ندارد و به راحتی می توانید از این طریق کسب درآمد داشته باشید. برای همکاری در فروش در اینستاگرام کافی است محصولاتی را انتخاب کنید که واقعا خواهان زیادی داشته باشد. مثلا جاشمعی های دست ساز یا ماکت های فانتزی مینیاتوری فروش خوبی در اینستاگرام دارند.

برای شروع کار اصلا نیاز به خرید محصولات نیست! کافیه عکس آن ها را از تولید کننده محصولات بگیرید و در پیج خودتان منتشر کنید. سپس بعد از اینکه مشتری سفارش کالا داد می توانید آن را از تولید کننده بخرید و برای مشتری تان ارسال کنید. این وسط شما واسطه هستید و پورسانت خود را خواهید گرفت.

حتی با دیجی کالا هم می توانید همکاری در فروش داشته باشید. در هر موضوعی که فعالیت می کنید توی دیجی کالا محصولات مرتبط به آن موجود است. مثلا اگر فشن بلاگر هستید میتوانید محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در دیجی کالا را تبلیغ کنید.

اگر قصد دارید در همکاری در فروش حرفه ای شوید پیشنهاد می کنم در دوره آموزشی کسب درآمد از همکاری در فروش حتما شرکت کنید.


۵٫راه اندازی پیج سرگرمی

همانطور که می دانید اغلب افراد در اینستاگرام به دنبال سرگرم شدن هستند. به همین دلیل پیج های سرگرمی در اینستاگرام رشد بسیار سریعی دارند و در بیشتر مواقع در کمتر از چند ماه چندین هزار فالوور جذب می کنند. تنها دلیلش هم این است که اکثر افراد با دیدن پست های سرگرم کننده در اینستاگرام مشتاق می شوند آن را برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند و همین باعث می شود نرخ تعامل در پیج های سرگرمی بسیار بالا باشد.

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از اینستاگرام راه اندازی پیج سرگرمی و کسب درآمد از تبلیغات است. معمولا پیج های سرگرمی به دلیل تعداد فالوورهای بالایی که دارند تبلیغاتی که به آن ها سپرده می شود زیاد است و درآمدشان در ماه چیزی حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان است.

مهمترین نکته در پیج های سرگرمی تولید محتواشون است. پیشنهاد می کنم به هیچ وجه از محتوای پیج های دیگر کپی نکنید و برای تولید محتوا خلاق باشید. سعی کنید محتوای وایرال تولید کنید که افراد زیادی تمایل به پخش کردن آن داشته باشند.
نکات مهم در کسب درآمد از اینستاگرام:
۱٫فالوور فیک نخرید!

هرگز برای افزایش فالوور اینستاگرام تان از فالوور های فیک و غیر واقعی استفاده نکنید. هیمنطور خرید پیج اینستاگرام هم کاری اشتباه است که جدیدا خیلی از دوستان این کار را انجام می دهند. بسیاری از دوستان فکر می کنند افرادی که برای اولین بار به پیج شان وارد می شوند فقط به خاطر تعداد فالوورهایشان است که اقدام به فالو پیج شان می کنند. به خاطر همین قضیه هم فقط به فکر این هستند که از هر روشی شده فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهند.

ولی در صورتی که اصلا اینطور نیست! فالوورهایی که علاقه ای به کسب و کارتان ندارند اصلا برای شما سودی نخواهند داشت. به تازگی اینستاگرام قابلیتی پیدا کرده است که پیج هایی که دارای فالوور و لایک های فیک هستند را تشخیص می دهد و آن ها را برای همیشه مسدود می کند.


۲٫از برنامه های افزایش فالوور استفاده نکنید!

استفاده از برنامه ها و ربات های افزایش فالوور به هیچ وجه توصیه نمی شود. چون در اکثر این برنامه ها و ربات ها باید با اکانت اصلی پروفایل اینستاگرام خود در آن ها لاگین شوید و این از لحاظ امنیت بسیار خطرناک هستند. در بسیاری از مواقع استفاده از این برنامه ها با مسدود شدن اکانت مورد نظر همراه شده است.

بسیاری از پروفایل هایی که تعداد فالوور های زیادی داشته اند توسط این برنامه ها اکانت های خود را از دست داده اند. معمولا توسط این برنامه ها شما با پروفایل اصلی خود باید کارهایی از قبیل ارسال دایرکت، گذاشتن کامنت، لایک پست ها و … را انجام دهید که در بسیاری از مواقع این کارها به طور غیر طبیعی صورت می گیرد.

به خاطر اینکه اینستاگرام حساسیت بالایی در این موارد دارد و همچنین به لاگین های مختلفی که از طریق یک اکانت در دستگاه ها و آی پی های مختلف انجام می گیرد بسیار حساس است استفاده از این برنامه ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.
۳٫به فکر تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود باشید

همانطور که عرض کردم بسیاری از دوستان فقط به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند و اصلا به فکر اینکه آیا این افراد به درد کسب و کارشان می خورند یا نه نیستند! مهم نیست چقدر فالوور داشته باشید، بلکه مهم این است که فالوورهای شما چقدر به شما علاقه دارند؟ چقدر به پیشنهاد های شما جواب مثبت می دهند. چقدر به حرف شما گوش می دهند و دنبال رو شما هستند.

با به کار گیری صحیح مواردی که در این مقاله اشاره کردم به راحتی می توانید اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید و آن ها را به علاقه مندان به کسب و کار خود تبدیل کنید.


۴٫به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید

بسیاری از افرادی که فقط از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند اشتباه بزرگی می کنند. دوستان ما در ایران زندگی می کنیم و هیچ چیزی در آینده قابل پیش بینی نیست! معلوم نیست مدتی بعد چه شبکه اجتماعی روی بورس باشد. آیا اینستاگرام پا بر جا می ماند یا خیر؟ هیچ چیزی مشخص نیست!

از این رو بهتر است وابسته به شبکه های اجتماعی که در حال حاضر در کشور ما محبوب هستند نباشید. اکثر برند هایی که در اینستاگرام برند سازی و فعالیت می کنند در نهایت مخاطبان خود را به وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود انتقال می دهند.

پس بهتر است شما هم بستر دیگری را برای کسب درآمدتان فراهم کنید تا در هر شرایطی کاربران و مشتریان کسب و کار خود را داشته باشید و به هیچ وجه آن ها را از دست ندهید. ممکن است اینستاگرام فردا نباشد! ولی سایت شما همیشه پا بر جا است.




جمع بندی و سخن آخر

کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده ای نیست. کلا کسب درآمد کار ساده ای نیست و باید وقت زیادی روی آن بگذارید. خصوصا اگر قصد کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارید باید خیلی خلاق باشید. باید به اندازه کافی حوصله داشته باشید. باید به کاری که انجام می دهید اهمیت بدهید.

فهرست

۷ نکته برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت؟

آنچه را انجام می دهید به روشی خلاقانه نشان دهید

بازاریابی در اینستاگرام: راهنمای کسب و کار کوچک

حساب کاربری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

پیوندی به سایت خود را در بیوگرافی خود بگنجانید

چگونه یک ویدئو تبلیغاتی خوب و ساده و کم هزینه بسازیم!؟

پست های عالی اینستاگرام ایجاد کنید

چگونه یک طرح محتوای اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

تصاویر و فیلم ها دراینستاگرام

چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

استفاده از تقویم انتشاراتی

چگونه محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را ایجاد کنیم

ایده پردازی دراینستاگرام

چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

نکاتی برای افزایش فروش در اینستاگرام

تصاویر خیره کننده صنایع دستی

تصاویری ارسال کنید که برای مخاطبان شما صحبت می کنند.

تصاویر خود را با ابزار مناسب تقویت کنید.

مسابقات را اجرا کنید

اهرم فیلم

گستره ی اینستاگرام

اینستاگرام بخشی اساسی از ترکیب بازاریابی

مشخصات حساب کاربری

خودنمایی

بیوگرافی اینستاگرام

چه کسی گوش می دهد؟

۵ مزیت اینستاگرام برای تجارت

بصری است

۲-نرخ تعامل بالایی دارد

ممکن است تجارت شما در آنجا باشد

برای ساخت نام تجاری شما عالی است

گزینه های تبلیغاتی را هدف قرار داده است

مدیریت اینستاگرام برای هر مشاغل در ایجاد حضور بصری برای شرکت شما مهم است.

داستان های اینستا گرام

امکان دستیابی به مشتریان دست نخورده

روابط بهتر فالووروبرند

برای تحریک مکالمه و اظهار نظر مستقیم با فالوورها

درک پایگاه مشتری خود

بازار هدف چیزی فراتر از مخاطب

جاذبه ی بصری

پلت فرم عکس محور

هماهنگی آسان با سایر تلاش های بازاریابی

چگونه محتوای حماسی اینستاگرام را برای مشاغل خود تولید کنیم

بیایید استراتژی صحبت کنیم

استفاده اینستاگرام برای تجارت

ارتباط بهتربامشتریان درهرنقطه از جهان از طریق فیلم های ویدئوئی

چگونه محتوایی برای اینستاگرام ایجاد کنیم تا فروش بی تو بی را افزایش دهد

جلب توجه با پست ها

بگذارید مشتری شما به جای شما صحبت کند.

ویدئو مارکتینگ : چگونه یک ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای و کارآمد بسازیم؟

برای نمایش محصولات خود به روشی سرگرم کننده ، از ویدیو استقبال کنید.

فرهنگ شرکت خود را نشان دهید

نمایندگی بازاریابی اینترنتی را رونق دهیدمثال موردی (تریو)

چگونه می توانید کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد دهید

هویت برند خود را شفاف کنید.

زیبایی شناسی را حفظ کنید

در نمایه ، حتماً موارد زیر را وارد کنید

یک راهنمای سبک سازگار ایجاد کنید

فرهنگ شرکت تجاری خود را به نمایش بگذارید.

پاداش برای برقراری ارتباط با کسب و کار

محتوای دنبال کنندگان و طرفداران خود را دوباره ارسال کنید.

از زیرنویس های متفکر و بازیگوش استفاده کنید.

کارهای خیرخواهانه خود را نشان دهید

مشارکت با مارک های مشابه

راه های بیشتر برای رشد اینستاگرام خود دنبال کنید

پر کردن هشتگها در دید ساده

خرید فالوور









با۸۷اسلاید تخصصی





دانلود ویرایش تازه ŒØ¯. این خیلی مهم است. حتی در بسیاری از مواقع از این طریق می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید.

سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد ولی این کار باعث می شود فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.

۳٫در ارسال پست ها تنوع داشته باشید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و از همان اول امکان اشتراک تصاویر را داشت. ولی الان با امکانات زیادی که دارد امکان قرار دادن ویدیو هم برای کاربران خود فراهم کرده است.

سعی کنید همیشه از یک فرمت برای پست های خود استفاده نکنید. گاهی وقت ها استوری بگذارید و هر چند وقت یک بار از ویدیو استفاده کنید.

بیلیونر کلاب

از اپلیکیشن هایی مثل photo voice برای اضافه کردن صوت به تصویر و از viva video تصاویر خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنید.

در پست های اینستاگرامی خود خلاقیت به خرج دهید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های قبلی شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. یا از مشتریان راضی که ابراز محبت به شما می کنند اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خود قرار دهید. همچنین از محصولاتی که مشتریانتان از شما خریده اند عکسی بگیرید و از آن ها تشکر کنید.

از قرار دادن پست های مناسبتی هم غافل نشوید!

۴٫با فالوورهای تان در تعامل باشید

یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

به دایرکت های خود حتما جواب دهید. تا آنجایی که ممکن است سعی کنید از طریق دایرکت با کاربران و همچنین مشتریان خود در ارتباط باشید. گاهی وقت ها شما اقدام به برقراری ارتباط کنید. مثلا بپرسید نظرتون راجع به فلان محصول چی هست؟ آیا مشکل یا سوالی در مورد فلان محصول دارید یا خیر؟ بعضی وقت ها هم آن ها را با ارائه هدیه ای شگفت زده کنید.
۵٫از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.

با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. استفاده از هشتگ ها به صورت اصولی باعث می شود افراد خیلی بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.

همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما سعی کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ استفاده کنید.

۶٫با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید

سعی کنید از افراد تاثیر گذار برای افزایش اعتبار برندتان استفاده کنید. اگر برای شما مقدور بود حتما با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید اشاره ای به کسب و کار یا برند شما کنند. اگر لازم شد برای برندسازی حتما از این روش باید استفاده کنید.

افراد تاثیر گذار، تاثیر بالایی روی برند شما می گذارند و افراد زیادی را می توانند با برند شما آشنا کنند. چون این افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند هر چه در مورد برند شما بگویند تاثیر گذاری بالایی روی مخاطبان خود می توانند بگذارند. این روش بهترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است.

۷٫از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

سعی کنید در هر جایی که فعالیت می کنید کاربران خود را به اینستاگرام خود دعوت کنید. اگر سایتی دارید حتما از کاربران خود بخواهید اینستاگرام تان را دنبال کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم حوزه خود فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خود نیز اشاره ای کنید.

اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر در لینکدین فعالیت می کنید سعی کنید در پست ها و مقالاتی که در آن به اشتراک می گذارید اشاره ای به اینستاگرام تان هم کنید.

اگر مقاله ای را در سایتی می خوانید که براتون مفید بود حتما در کامنتی که می گذارید به جای آدرس سایت، آدرس اینستاگرام تان را درج کنید.

و از خیلی از فضاهای کاری دیگری که با کسب و کار شما دخیل است برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام زیاد است. تقریبا از هر موضوعی که به آن علاقه مند باشید می توانید توی اینستاگرام ازش پول درآورید. در این قسمت قصد دارم چند ایده برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام به شما معرفی کنم تا شما هم بتوانید مثل خیلی ها از اینستاگرام درآمدزایی بالا داشته باشید.

۱٫ادمین پیج های اینستاگرامی

یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام این است که ادمین پیج های اینستاگرامی شوید. این روزها ادمین اینستاگرامی یکی از شغل های پردرآمد در اینستاگرام محسوب می شود. در حال حاضر خیلی از کسب و کارهای اینستاگرامی به دلیل مشغله زیاد مدیریت پیج شان را به دیگران میسپارند و این بهترین موقعیت است که از طریق مدیریت پیج های اینستاگرامی کسب و کارهای مختلف کسب درآمد داشته باشید.

برای اینکه به یک ادمین حرفه ای در اینستاگرام تبدیل شوید ابتدا باید اصول و قواعد کار با اینستاگرام را یاد بگیرید. مثلا چطور از هشتگ ها استفاده کنید. کی پست منتشر کنید. پست ها را چطور ادیت کنید که جذاب باشند. قوانین اینستاگرام را به خوبی بشناسید تا اکشن بلاک نشوید! روش های تعامل و درگیر کردن کاربران با پیج را باید یاد بگیرید و …

نکته مهی که در کسب درآمد از ادمین اینستاگرام باید بهش توجه داشته باشید این است که مدیریت پیج هایی را قبول کنید که به موضوعات آن علاقه مند یا تسلط داشته باشید. در غیر اینصورت نمی توانید در این کار موفق باشید.

۲٫طراح گرافیک و تولید محتوا در اینستاگرام

یک طراح گرافیک میتواند درآمد فوق العاده ای از اینستاگرام داشته باشد. طراحان گرافیک با انتشار نمونه کارهای خود در اینستاگرام می توانند برای کار خود بازاریابی کنند. چون طراحی کارهای گرافیکی بخش عمده ای از تولید محتوا در اینستاگرام محسوب می شود و خیلی از پیج های اینستاگرامی با کمبود محتوا مواجه هستند یا به خوبی از پس این کار بر نمی آیند یک طراح گرافیک به خوبی می تواند از اینستاگرام درآمد داشته باشد.

اگر طراح گرافیک هستید هم می توانید به عنوان تولید کننده محتوا با پیج های دیگر همکاری داشته باشید و هم می توانید آموزش های خود را در رابطه با طراحی و تولید محتوا در اینستاگرام بفروشید.

اگر کمی خلاق باشید می توانید مثل خانم محمدی با طراحی های الهام بخش فانتزی از اینستاگرام درآمد بسیار خوبی داشته باشید. خانم محمدی که اسکرین شات پیج شون رو در پایین می بینید با طراحی نقاشی های دیجیتال برای اولین بار در اینستاگرام توانسته اند به محبوبیت خوبی برسد و از این طریق کسب درآمد کنند.
۳٫بلاگری در اینستاگرام

یکی از بهترین ایده ها برای پول درآوردن از اینستاگرام بلاگر شدن است. بلاگری یعنی تولید محتوا در یک حوزه خاص مثل مد و فشن یا گردشگری! این روزها بلاگرهای اینستاگرامی از شهرت بسیار بالایی برخوردار هستند و با روابط عمومی خوبی که دارند محبوبیت خود را روز به روز بیشتر می کنند. بلاگر های افراد تاثیر گذاری روی قشر خاص جامعه هستند و به همین دلیل تبلیغاتی که به آن ها سپرده می شود بازدهی بسیار بالایی را برای کسب و کارهای مختلف خواهد داشت.

بلاگری توی موضوعات مختلف مثل غذا، فشن، گردشگری، فیتنس، بازاریابی و برندسازی و … شدنی است و این کاملا به میل و علاقه شما بستگی دارد. برای بلاگر شدن کافی است در موضوعی که به آن علاقه مند هستند تولید محتوای عالی کنید. محتوای شماست که باعث محبوبیت و معروف شدن شما در اینستاگرام می شود. اگر قصد دارید در اینستاگرام بلاگر شوید ابتدا باید آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را ببینید و سپس کم کم شروع به فعالیت کنید. سعی کنید موضوعی را برای شروع فعالیت تان انتخاب کنید که اولا به آن علاقه داشته باشید و دوما طرفدار زیادی داشته باشد.

این هم نمونه هایی از بلاگری های معروف اینستاگرامی در حوزه های مختلف:

۴٫همکاری در فروش

اگر هیچ محصول یا خدماتی ندارید که ارائه دهید بهترین راه برای شما کسب درآمد از طریق همکاری در فروش است. همکاری در فروش نیاز به سرمایه اولیه ندارد و به راحتی می توانید از این طریق کسب درآمد داشته باشید. برای همکاری در فروش در اینستاگرام کافی است محصولاتی را انتخاب کنید که واقعا خواهان زیادی داشته باشد. مثلا جاشمعی های دست ساز یا ماکت های فانتزی مینیاتوری فروش خوبی در اینستاگرام دارند.

برای شروع کار اصلا نیاز به خرید محصولات نیست! کافیه عکس آن ها را از تولید کننده محصولات بگیرید و در پیج خودتان منتشر کنید. سپس بعد از اینکه مشتری سفارش کالا داد می توانید آن را از تولید کننده بخرید و برای مشتری تان ارسال کنید. این وسط شما واسطه هستید و پورسانت خود را خواهید گرفت.

حتی با دیجی کالا هم می توانید همکاری در فروش داشته باشید. در هر موضوعی که فعالیت می کنید توی دیجی کالا محصولات مرتبط به آن موجود است. مثلا اگر فشن بلاگر هستید میتوانید محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در دیجی کالا را تبلیغ کنید.

اگر قصد دارید در همکاری در فروش حرفه ای شوید پیشنهاد می کنم در دوره آموزشی کسب درآمد از همکاری در فروش حتما شرکت کنید.

۵٫راه اندازی پیج سرگرمی

همانطور که می دانید اغلب افراد در اینستاگرام به دنبال سرگرم شدن هستند. به همین دلیل پیج های سرگرمی در اینستاگرام رشد بسیار سریعی دارند و در بیشتر مواقع در کمتر از چند ماه چندین هزار فالوور جذب می کنند. تنها دلیلش هم این است که اکثر افراد با دیدن پست های سرگرم کننده در اینستاگرام مشتاق می شوند آن را برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند و همین باعث می شود نرخ تعامل در پیج های سرگرمی بسیار بالا باشد.

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از اینستاگرام راه اندازی پیج سرگرمی و کسب درآمد از تبلیغات است. معمولا پیج های سرگرمی به دلیل تعداد فالوورهای بالایی که دارند تبلیغاتی که به آن ها سپرده می شود زیاد است و درآمدشان در ماه چیزی حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان است.

مهمترین نکته در پیج های سرگرمی تولید محتواشون است. پیشنهاد می کنم به هیچ وجه از محتوای پیج های دیگر کپی نکنید و برای تولید محتوا خلاق باشید. سعی کنید محتوای وایرال تولید کنید که افراد زیادی تمایل به پخش کردن آن داشته باشند.
نکات مهم در کسب درآمد از اینستاگرام:
۱٫فالوور فیک نخرید!

هرگز برای افزایش فالوور اینستاگرام تان از فالوور های فیک و غیر واقعی استفاده نکنید. هیمنطور خرید پیج اینستاگرام هم کاری اشتباه است که جدیدا خیلی از دوستان این کار را انجام می دهند. بسیاری از دوستان فکر می کنند افرادی که برای اولین بار به پیج شان وارد می شوند فقط به خاطر تعداد فالوورهایشان است که اقدام به فالو پیج شان می کنند. به خاطر همین قضیه هم فقط به فکر این هستند که از هر روشی شده فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهند.

ولی در صورتی که اصلا اینطور نیست! فالوورهایی که علاقه ای به کسب و کارتان ندارند اصلا برای شما سودی نخواهند داشت. به تازگی اینستاگرام قابلیتی پیدا کرده است که پیج هایی که دارای فالوور و لایک های فیک هستند را تشخیص می دهد و آن ها را برای همیشه مسدود می کند.

۲٫از برنامه های افزایش فالوور استفاده نکنید!

استفاده از برنامه ها و ربات های افزایش فالوور به هیچ وجه توصیه نمی شود. چون در اکثر این برنامه ها و ربات ها باید با اکانت اصلی پروفایل اینستاگرام خود در آن ها لاگین شوید و این از لحاظ امنیت بسیار خطرناک هستند. در بسیاری از مواقع استفاده از این برنامه ها با مسدود شدن اکانت مورد نظر همراه شده است.

بسیاری از پروفایل هایی که تعداد فالوور های زیادی داشته اند توسط این برنامه ها اکانت های خود را از دست داده اند. معمولا توسط این برنامه ها شما با پروفایل اصلی خود باید کارهایی از قبیل ارسال دایرکت، گذاشتن کامنت، لایک پست ها و … را انجام دهید که در بسیاری از مواقع این کارها به طور غیر طبیعی صورت می گیرد.

به خاطر اینکه اینستاگرام حساسیت بالایی در این موارد دارد و همچنین به لاگین های مختلفی که از طریق یک اکانت در دستگاه ها و آی پی های مختلف انجام می گیرد بسیار حساس است استفاده از این برنامه ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.
۳٫به فکر تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود باشید

همانطور که عرض کردم بسیاری از دوستان فقط به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند و اصلا به فکر اینکه آیا این افراد به درد کسب و کارشان می خورند یا نه نیستند! مهم نیست چقدر فالوور داشته باشید، بلکه مهم این است که فالوورهای شما چقدر به شما علاقه دارند؟ چقدر به پیشنهاد های شما جواب مثبت می دهند. چقدر به حرف شما گوش می دهند و دنبال رو شما هستند.

با به کار گیری صحیح مواردی که در این مقاله اشاره کردم به راحتی می توانید اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید و آن ها را به علاقه مندان به کسب و کار خود تبدیل کنید.

۴٫به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید

بسیاری از افرادی که فقط از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند اشتباه بزرگی می کنند. دوستان ما در ایران زندگی می کنیم و هیچ چیزی در آینده قابل پیش بینی نیست! معلوم نیست مدتی بعد چه شبکه اجتماعی روی بورس باشد. آیا اینستاگرام پا بر جا می ماند یا خیر؟ هیچ چیزی مشخص نیست!

از این رو بهتر است وابسته به شبکه های اجتماعی که در حال حاضر در کشور ما محبوب هستند نباشید. اکثر برند هایی که در اینستاگرام برند سازی و فعالیت می کنند در نهایت مخاطبان خود را به وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود انتقال می دهند.

پس بهتر است شما هم بستر دیگری را برای کسب درآمدتان فراهم کنید تا در هر شرایطی کاربران و مشتریان کسب و کار خود را داشته باشید و به هیچ وجه آن ها را از دست ندهید. ممکن است اینستاگرام فردا نباشد! ولی سایت شما همیشه پا بر جا است.

جمع بندی و سخن آخر

کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده ای نیست. کلا کسب درآمد کار ساده ای نیست و باید وقت زیادی روی آن بگذارید. خصوصا اگر قصد کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارید باید خیلی خلاق باشید. باید به اندازه کافی حوصله داشته باشید. باید به کاری که انجام می دهید اهمیت بدهید.

فهرست

۷ نکته برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت؟

آنچه را انجام می دهید به روشی خلاقانه نشان دهید

بازاریابی در اینستاگرام: راهنمای کسب و کار کوچک

حساب کاربری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

پیوندی به سایت خود را در بیوگرافی خود بگنجانید

چگونه یک ویدئو تبلیغاتی خوب و ساده و کم هزینه بسازیم!؟

پست های عالی اینستاگرام ایجاد کنید

چگونه یک طرح محتوای اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

تصاویر و فیلم ها دراینستاگرام

چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

استفاده از تقویم انتشاراتی

چگونه محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را ایجاد کنیم

ایده پردازی دراینستاگرام

چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

نکاتی برای افزایش فروش در اینستاگرام

تصاویر خیره کننده صنایع دستی

تصاویری ارسال کنید که برای مخاطبان شما صحبت می کنند.

تصاویر خود را با ابزار مناسب تقویت کنید.

مسابقات را اجرا کنید

اهرم فیلم

گستره ی اینستاگرام

اینستاگرام بخشی اساسی از ترکیب بازاریابی

مشخصات حساب کاربری

خودنمایی

بیوگرافی اینستاگرام

چه کسی گوش می دهد؟

۵ مزیت اینستاگرام برای تجارت

بصری است

۲-نرخ تعامل بالایی دارد

ممکن است تجارت شما در آنجا باشد

برای ساخت نام تجاری شما عالی است

گزینه های تبلیغاتی را هدف قرار داده است

مدیریت اینستاگرام برای هر مشاغل در ایجاد حضور بصری برای شرکت شما مهم است.

داستان های اینستا گرام

امکان دستیابی به مشتریان دست نخورده

روابط بهتر فالووروبرند

برای تحریک مکالمه و اظهار نظر مستقیم با فالوورها

درک پایگاه مشتری خود

بازار هدف چیزی فراتر از مخاطب

جاذبه ی بصری

پلت فرم عکس محور

هماهنگی آسان با سایر تلاش های بازاریابی

چگونه محتوای حماسی اینستاگرام را برای مشاغل خود تولید کنیم

بیایید استراتژی صحبت کنیم

استفاده اینستاگرام برای تجارت

ارتباط بهتربامشتریان درهرنقطه از جهان از طریق فیلم های ویدئوئی

چگونه محتوایی برای اینستاگرام ایجاد کنیم تا فروش بی تو بی را افزایش دهد

جلب توجه با پست ها

بگذارید مشتری شما به جای شما صحبت کند.

ویدئو مارکتینگ : چگونه یک ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای و کارآمد بسازیم؟

برای نمایش محصولات خود به روشی سرگرم کننده ، از ویدیو استقبال کنید.

فرهنگ شرکت خود را نشان دهید

نمایندگی بازاریابی اینترنتی را رونق دهیدمثال موردی (تریو)

چگونه می توانید کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد دهید

هویت برند خود را شفاف کنید.

زیبایی شناسی را حفظ کنید

در نمایه ، حتماً موارد زیر را وارد کنید

یک راهنمای سبک سازگار ایجاد کنید

فرهنگ شرکت تجاری خود را به نمایش بگذارید.

پاداش برای برقراری ارتباط با کسب و کار

محتوای دنبال کنندگان و طرفداران خود را دوباره ارسال کنید.

از زیرنویس های متفکر و بازیگوش استفاده کنید.

کارهای خیرخواهانه خود را نشان دهید

مشارکت با مارک های مشابه

راه های بیشتر برای رشد اینستاگرام خود دنبال کنید

پر کردن هشتگها در دید ساده

خرید فالوور

با۸۷اسلاید تخصصی

” با مشخصات http://karlink.filesana.ir/file/31979/پاورپوینت-توسعه-کسب-وکار-با-اینستاگرام-کلیداصلی-موفقیت-برای-صاحبان-کسب-وکارهای-نوپا و کد اختصاصی   در سایت مرجع

 

توضیحات تکمیلی این فایل:

کسب و کار

 

برای دانلود مستقیم فایل ŒØ¯. این خیلی مهم است. حتی در بسیاری از مواقع از این طریق می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید.

سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد ولی این کار باعث می شود فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.

۳٫در ارسال پست ها تنوع داشته باشید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و از همان اول امکان اشتراک تصاویر را داشت. ولی الان با امکانات زیادی که دارد امکان قرار دادن ویدیو هم برای کاربران خود فراهم کرده است.

سعی کنید همیشه از یک فرمت برای پست های خود استفاده نکنید. گاهی وقت ها استوری بگذارید و هر چند وقت یک بار از ویدیو استفاده کنید.

بیلیونر کلاب

از اپلیکیشن هایی مثل photo voice برای اضافه کردن صوت به تصویر و از viva video تصاویر خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنید.

در پست های اینستاگرامی خود خلاقیت به خرج دهید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های قبلی شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. یا از مشتریان راضی که ابراز محبت به شما می کنند اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خود قرار دهید. همچنین از محصولاتی که مشتریانتان از شما خریده اند عکسی بگیرید و از آن ها تشکر کنید.

از قرار دادن پست های مناسبتی هم غافل نشوید!

۴٫با فالوورهای تان در تعامل باشید

یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

به دایرکت های خود حتما جواب دهید. تا آنجایی که ممکن است سعی کنید از طریق دایرکت با کاربران و همچنین مشتریان خود در ارتباط باشید. گاهی وقت ها شما اقدام به برقراری ارتباط کنید. مثلا بپرسید نظرتون راجع به فلان محصول چی هست؟ آیا مشکل یا سوالی در مورد فلان محصول دارید یا خیر؟ بعضی وقت ها هم آن ها را با ارائه هدیه ای شگفت زده کنید.
۵٫از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.

با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. استفاده از هشتگ ها به صورت اصولی باعث می شود افراد خیلی بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.

همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما سعی کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ استفاده کنید.

۶٫با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید

سعی کنید از افراد تاثیر گذار برای افزایش اعتبار برندتان استفاده کنید. اگر برای شما مقدور بود حتما با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید اشاره ای به کسب و کار یا برند شما کنند. اگر لازم شد برای برندسازی حتما از این روش باید استفاده کنید.

افراد تاثیر گذار، تاثیر بالایی روی برند شما می گذارند و افراد زیادی را می توانند با برند شما آشنا کنند. چون این افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند هر چه در مورد برند شما بگویند تاثیر گذاری بالایی روی مخاطبان خود می توانند بگذارند. این روش بهترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است.

۷٫از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

سعی کنید در هر جایی که فعالیت می کنید کاربران خود را به اینستاگرام خود دعوت کنید. اگر سایتی دارید حتما از کاربران خود بخواهید اینستاگرام تان را دنبال کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم حوزه خود فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خود نیز اشاره ای کنید.

اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر در لینکدین فعالیت می کنید سعی کنید در پست ها و مقالاتی که در آن به اشتراک می گذارید اشاره ای به اینستاگرام تان هم کنید.

اگر مقاله ای را در سایتی می خوانید که براتون مفید بود حتما در کامنتی که می گذارید به جای آدرس سایت، آدرس اینستاگرام تان را درج کنید.

و از خیلی از فضاهای کاری دیگری که با کسب و کار شما دخیل است برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام زیاد است. تقریبا از هر موضوعی که به آن علاقه مند باشید می توانید توی اینستاگرام ازش پول درآورید. در این قسمت قصد دارم چند ایده برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام به شما معرفی کنم تا شما هم بتوانید مثل خیلی ها از اینستاگرام درآمدزایی بالا داشته باشید.

۱٫ادمین پیج های اینستاگرامی

یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام این است که ادمین پیج های اینستاگرامی شوید. این روزها ادمین اینستاگرامی یکی از شغل های پردرآمد در اینستاگرام محسوب می شود. در حال حاضر خیلی از کسب و کارهای اینستاگرامی به دلیل مشغله زیاد مدیریت پیج شان را به دیگران میسپارند و این بهترین موقعیت است که از طریق مدیریت پیج های اینستاگرامی کسب و کارهای مختلف کسب درآمد داشته باشید.

برای اینکه به یک ادمین حرفه ای در اینستاگرام تبدیل شوید ابتدا باید اصول و قواعد کار با اینستاگرام را یاد بگیرید. مثلا چطور از هشتگ ها استفاده کنید. کی پست منتشر کنید. پست ها را چطور ادیت کنید که جذاب باشند. قوانین اینستاگرام را به خوبی بشناسید تا اکشن بلاک نشوید! روش های تعامل و درگیر کردن کاربران با پیج را باید یاد بگیرید و …

نکته مهی که در کسب درآمد از ادمین اینستاگرام باید بهش توجه داشته باشید این است که مدیریت پیج هایی را قبول کنید که به موضوعات آن علاقه مند یا تسلط داشته باشید. در غیر اینصورت نمی توانید در این کار موفق باشید.

۲٫طراح گرافیک و تولید محتوا در اینستاگرام

یک طراح گرافیک میتواند درآمد فوق العاده ای از اینستاگرام داشته باشد. طراحان گرافیک با انتشار نمونه کارهای خود در اینستاگرام می توانند برای کار خود بازاریابی کنند. چون طراحی کارهای گرافیکی بخش عمده ای از تولید محتوا در اینستاگرام محسوب می شود و خیلی از پیج های اینستاگرامی با کمبود محتوا مواجه هستند یا به خوبی از پس این کار بر نمی آیند یک طراح گرافیک به خوبی می تواند از اینستاگرام درآمد داشته باشد.

اگر طراح گرافیک هستید هم می توانید به عنوان تولید کننده محتوا با پیج های دیگر همکاری داشته باشید و هم می توانید آموزش های خود را در رابطه با طراحی و تولید محتوا در اینستاگرام بفروشید.

اگر کمی خلاق باشید می توانید مثل خانم محمدی با طراحی های الهام بخش فانتزی از اینستاگرام درآمد بسیار خوبی داشته باشید. خانم محمدی که اسکرین شات پیج شون رو در پایین می بینید با طراحی نقاشی های دیجیتال برای اولین بار در اینستاگرام توانسته اند به محبوبیت خوبی برسد و از این طریق کسب درآمد کنند.
۳٫بلاگری در اینستاگرام

یکی از بهترین ایده ها برای پول درآوردن از اینستاگرام بلاگر شدن است. بلاگری یعنی تولید محتوا در یک حوزه خاص مثل مد و فشن یا گردشگری! این روزها بلاگرهای اینستاگرامی از شهرت بسیار بالایی برخوردار هستند و با روابط عمومی خوبی که دارند محبوبیت خود را روز به روز بیشتر می کنند. بلاگر های افراد تاثیر گذاری روی قشر خاص جامعه هستند و به همین دلیل تبلیغاتی که به آن ها سپرده می شود بازدهی بسیار بالایی را برای کسب و کارهای مختلف خواهد داشت.

بلاگری توی موضوعات مختلف مثل غذا، فشن، گردشگری، فیتنس، بازاریابی و برندسازی و … شدنی است و این کاملا به میل و علاقه شما بستگی دارد. برای بلاگر شدن کافی است در موضوعی که به آن علاقه مند هستند تولید محتوای عالی کنید. محتوای شماست که باعث محبوبیت و معروف شدن شما در اینستاگرام می شود. اگر قصد دارید در اینستاگرام بلاگر شوید ابتدا باید آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را ببینید و سپس کم کم شروع به فعالیت کنید. سعی کنید موضوعی را برای شروع فعالیت تان انتخاب کنید که اولا به آن علاقه داشته باشید و دوما طرفدار زیادی داشته باشد.

این هم نمونه هایی از بلاگری های معروف اینستاگرامی در حوزه های مختلف:

۴٫همکاری در فروش

اگر هیچ محصول یا خدماتی ندارید که ارائه دهید بهترین راه برای شما کسب درآمد از طریق همکاری در فروش است. همکاری در فروش نیاز به سرمایه اولیه ندارد و به راحتی می توانید از این طریق کسب درآمد داشته باشید. برای همکاری در فروش در اینستاگرام کافی است محصولاتی را انتخاب کنید که واقعا خواهان زیادی داشته باشد. مثلا جاشمعی های دست ساز یا ماکت های فانتزی مینیاتوری فروش خوبی در اینستاگرام دارند.

برای شروع کار اصلا نیاز به خرید محصولات نیست! کافیه عکس آن ها را از تولید کننده محصولات بگیرید و در پیج خودتان منتشر کنید. سپس بعد از اینکه مشتری سفارش کالا داد می توانید آن را از تولید کننده بخرید و برای مشتری تان ارسال کنید. این وسط شما واسطه هستید و پورسانت خود را خواهید گرفت.

حتی با دیجی کالا هم می توانید همکاری در فروش داشته باشید. در هر موضوعی که فعالیت می کنید توی دیجی کالا محصولات مرتبط به آن موجود است. مثلا اگر فشن بلاگر هستید میتوانید محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در دیجی کالا را تبلیغ کنید.

اگر قصد دارید در همکاری در فروش حرفه ای شوید پیشنهاد می کنم در دوره آموزشی کسب درآمد از همکاری در فروش حتما شرکت کنید.

۵٫راه اندازی پیج سرگرمی

همانطور که می دانید اغلب افراد در اینستاگرام به دنبال سرگرم شدن هستند. به همین دلیل پیج های سرگرمی در اینستاگرام رشد بسیار سریعی دارند و در بیشتر مواقع در کمتر از چند ماه چندین هزار فالوور جذب می کنند. تنها دلیلش هم این است که اکثر افراد با دیدن پست های سرگرم کننده در اینستاگرام مشتاق می شوند آن را برای دوستان دیگر خود نیز ارسال کنند و همین باعث می شود نرخ تعامل در پیج های سرگرمی بسیار بالا باشد.

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از اینستاگرام راه اندازی پیج سرگرمی و کسب درآمد از تبلیغات است. معمولا پیج های سرگرمی به دلیل تعداد فالوورهای بالایی که دارند تبلیغاتی که به آن ها سپرده می شود زیاد است و درآمدشان در ماه چیزی حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان است.

مهمترین نکته در پیج های سرگرمی تولید محتواشون است. پیشنهاد می کنم به هیچ وجه از محتوای پیج های دیگر کپی نکنید و برای تولید محتوا خلاق باشید. سعی کنید محتوای وایرال تولید کنید که افراد زیادی تمایل به پخش کردن آن داشته باشند.
نکات مهم در کسب درآمد از اینستاگرام:
۱٫فالوور فیک نخرید!

هرگز برای افزایش فالوور اینستاگرام تان از فالوور های فیک و غیر واقعی استفاده نکنید. هیمنطور خرید پیج اینستاگرام هم کاری اشتباه است که جدیدا خیلی از دوستان این کار را انجام می دهند. بسیاری از دوستان فکر می کنند افرادی که برای اولین بار به پیج شان وارد می شوند فقط به خاطر تعداد فالوورهایشان است که اقدام به فالو پیج شان می کنند. به خاطر همین قضیه هم فقط به فکر این هستند که از هر روشی شده فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهند.

ولی در صورتی که اصلا اینطور نیست! فالوورهایی که علاقه ای به کسب و کارتان ندارند اصلا برای شما سودی نخواهند داشت. به تازگی اینستاگرام قابلیتی پیدا کرده است که پیج هایی که دارای فالوور و لایک های فیک هستند را تشخیص می دهد و آن ها را برای همیشه مسدود می کند.

۲٫از برنامه های افزایش فالوور استفاده نکنید!

استفاده از برنامه ها و ربات های افزایش فالوور به هیچ وجه توصیه نمی شود. چون در اکثر این برنامه ها و ربات ها باید با اکانت اصلی پروفایل اینستاگرام خود در آن ها لاگین شوید و این از لحاظ امنیت بسیار خطرناک هستند. در بسیاری از مواقع استفاده از این برنامه ها با مسدود شدن اکانت مورد نظر همراه شده است.

بسیاری از پروفایل هایی که تعداد فالوور های زیادی داشته اند توسط این برنامه ها اکانت های خود را از دست داده اند. معمولا توسط این برنامه ها شما با پروفایل اصلی خود باید کارهایی از قبیل ارسال دایرکت، گذاشتن کامنت، لایک پست ها و … را انجام دهید که در بسیاری از مواقع این کارها به طور غیر طبیعی صورت می گیرد.

به خاطر اینکه اینستاگرام حساسیت بالایی در این موارد دارد و همچنین به لاگین های مختلفی که از طریق یک اکانت در دستگاه ها و آی پی های مختلف انجام می گیرد بسیار حساس است استفاده از این برنامه ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.
۳٫به فکر تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود باشید

همانطور که عرض کردم بسیاری از دوستان فقط به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند و اصلا به فکر اینکه آیا این افراد به درد کسب و کارشان می خورند یا نه نیستند! مهم نیست چقدر فالوور داشته باشید، بلکه مهم این است که فالوورهای شما چقدر به شما علاقه دارند؟ چقدر به پیشنهاد های شما جواب مثبت می دهند. چقدر به حرف شما گوش می دهند و دنبال رو شما هستند.

با به کار گیری صحیح مواردی که در این مقاله اشاره کردم به راحتی می توانید اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید و آن ها را به علاقه مندان به کسب و کار خود تبدیل کنید.

۴٫به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید

بسیاری از افرادی که فقط از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند اشتباه بزرگی می کنند. دوستان ما در ایران زندگی می کنیم و هیچ چیزی در آینده قابل پیش بینی نیست! معلوم نیست مدتی بعد چه شبکه اجتماعی روی بورس باشد. آیا اینستاگرام پا بر جا می ماند یا خیر؟ هیچ چیزی مشخص نیست!

از این رو بهتر است وابسته به شبکه های اجتماعی که در حال حاضر در کشور ما محبوب هستند نباشید. اکثر برند هایی که در اینستاگرام برند سازی و فعالیت می کنند در نهایت مخاطبان خود را به وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود انتقال می دهند.

پس بهتر است شما هم بستر دیگری را برای کسب درآمدتان فراهم کنید تا در هر شرایطی کاربران و مشتریان کسب و کار خود را داشته باشید و به هیچ وجه آن ها را از دست ندهید. ممکن است اینستاگرام فردا نباشد! ولی سایت شما همیشه پا بر جا است.

جمع بندی و سخن آخر

کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده ای نیست. کلا کسب درآمد کار ساده ای نیست و باید وقت زیادی روی آن بگذارید. خصوصا اگر قصد کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارید باید خیلی خلاق باشید. باید به اندازه کافی حوصله داشته باشید. باید به کاری که انجام می دهید اهمیت بدهید.

فهرست

۷ نکته برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت؟

آنچه را انجام می دهید به روشی خلاقانه نشان دهید

بازاریابی در اینستاگرام: راهنمای کسب و کار کوچک

حساب کاربری اینستاگرام خود را تنظیم کنید

پیوندی به سایت خود را در بیوگرافی خود بگنجانید

چگونه یک ویدئو تبلیغاتی خوب و ساده و کم هزینه بسازیم!؟

پست های عالی اینستاگرام ایجاد کنید

چگونه یک طرح محتوای اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنیم

تصاویر و فیلم ها دراینستاگرام

چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

استفاده از تقویم انتشاراتی

چگونه محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را ایجاد کنیم

ایده پردازی دراینستاگرام

چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

نکاتی برای افزایش فروش در اینستاگرام

تصاویر خیره کننده صنایع دستی

تصاویری ارسال کنید که برای مخاطبان شما صحبت می کنند.

تصاویر خود را با ابزار مناسب تقویت کنید.

مسابقات را اجرا کنید

اهرم فیلم

گستره ی اینستاگرام

اینستاگرام بخشی اساسی از ترکیب بازاریابی

مشخصات حساب کاربری

خودنمایی

بیوگرافی اینستاگرام

چه کسی گوش می دهد؟

۵ مزیت اینستاگرام برای تجارت

بصری است

۲-نرخ تعامل بالایی دارد

ممکن است تجارت شما در آنجا باشد

برای ساخت نام تجاری شما عالی است

گزینه های تبلیغاتی را هدف قرار داده است

مدیریت اینستاگرام برای هر مشاغل در ایجاد حضور بصری برای شرکت شما مهم است.

داستان های اینستا گرام

امکان دستیابی به مشتریان دست نخورده

روابط بهتر فالووروبرند

برای تحریک مکالمه و اظهار نظر مستقیم با فالوورها

درک پایگاه مشتری خود

بازار هدف چیزی فراتر از مخاطب

جاذبه ی بصری

پلت فرم عکس محور

هماهنگی آسان با سایر تلاش های بازاریابی

چگونه محتوای حماسی اینستاگرام را برای مشاغل خود تولید کنیم

بیایید استراتژی صحبت کنیم

استفاده اینستاگرام برای تجارت

ارتباط بهتربامشتریان درهرنقطه از جهان از طریق فیلم های ویدئوئی

چگونه محتوایی برای اینستاگرام ایجاد کنیم تا فروش بی تو بی را افزایش دهد

جلب توجه با پست ها

بگذارید مشتری شما به جای شما صحبت کند.

ویدئو مارکتینگ : چگونه یک ویدیو تبلیغاتی حرفه‌ای و کارآمد بسازیم؟

برای نمایش محصولات خود به روشی سرگرم کننده ، از ویدیو استقبال کنید.

فرهنگ شرکت خود را نشان دهید

نمایندگی بازاریابی اینترنتی را رونق دهیدمثال موردی (تریو)

چگونه می توانید کسب و کار خود را در اینستاگرام رشد دهید

هویت برند خود را شفاف کنید.

زیبایی شناسی را حفظ کنید

در نمایه ، حتماً موارد زیر را وارد کنید

یک راهنمای سبک سازگار ایجاد کنید

فرهنگ شرکت تجاری خود را به نمایش بگذارید.

پاداش برای برقراری ارتباط با کسب و کار

محتوای دنبال کنندگان و طرفداران خود را دوباره ارسال کنید.

از زیرنویس های متفکر و بازیگوش استفاده کنید.

کارهای خیرخواهانه خود را نشان دهید

مشارکت با مارک های مشابه

راه های بیشتر برای رشد اینستاگرام خود دنبال کنید

پر کردن هشتگها در دید ساده

خرید فالوور

با۸۷اسلاید تخصصی

” بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانــــلود فــــایـــل