فایل جدید پروپرال هوش هیجانی

فایل جدید پروپرال هوش هیجانی با مشخصات پروپرال, هوش, هیجانی,پروپرال هوش هیجانی,دانلود پروپوزال,خرید پروپوزال,تحقیق هوش هیجانی

توضیحات:

پروپرال هوش هیجانی

پروپرال-هوش-هیجانیمقدمه:
    اكثر مردم عضو سازمانهايي1 با ساختار رسمی و ساختار غير رسمي هستند. رابينز2 سازمان را اينگونه تعريف مي كند:
     ‘سازمان پديده اي اجتماعي است كه به طور آگاهانه هماهنگ شده، داراي حدو مرزهاي نسبتاً مشخصي بوده وبراي هدف يا مجموعه اي از اهداف بر اساس يك سلسله مباني دائمي فعاليت مي كند.'(رابينز، 1987 ص 3). در سازمانها به جز عامل حياتي مديريت، عنصر اساسي ديگري به نام «انسان ها» وجود دارند.
     در واقع توفيق سازمانها مستقيماً به استفاده مؤثر از منابع انساني بستگي دارد. (حقيقي و ديگران، 1380). «رهبري» به عنوان يك كاركرد اجتماعي مهم، ميانجي بين اين دو يعني «مديريت» و «منابع انساني» است.
     «رهبري»3 هنر مديريت است (دويتري4، 1984) به نحوي كه رهبري اثر بخش مي تواند در افراد كه به منظور تعيين و تحقق هدفها نفوذ كند و حس وفاداري وهمكاري همراه با احترام در آنها به وجود آورد. (دويتري، 1984 ترجمه ميرسپاسي ص 337). از سوي ديگر توانايي نفوذ در ديگران به وسيله قدرت بوجود مي آيد. (هرسي و بلانچارد5، ترجمه كبيري ص228).

     پس قدرت به عنوان پديده اجتناب ناپذير ويژگي اساسي نقش مديراست كه اثر بخشي6 او را در سازمان فراهم مي سازد. قدرت در سازمان خود به خود پديد نمي آيد، بلكه سرچشمه هايي دارد كه هر يك در نوع رهبري مدیر اثر مي گذارد. (حقيقي و ديگران، 1380 ص 402) اهميت منابع قدرت7 براي يك مدير تا آنجا است كه حتي از حيث روابط انساني نيز به آن پرداخته شده است و ضرورت آن در جامعه امروزي ما به اثبات رسيده است. (گريفيث8، ترجمه بخشي ص 126).
فهرست:
بيان مسأله
تحققيات انجام شده در زمينه هوش هيجاني در ايران
مرور پیشینه هوش هیجانی در خارج
اهميت و ضرورت
اهداف پژوهش
اهداف اصلي:
اهداف فرعي:
 سوالات تحقيق
سوالات اصلي:
سوالات فرعی:
روش تحقيق
جامعه آماري
حجم نمونه وروش نمونه گيري
ابزار تحقيق
روش تجزيه وتحليل داده ها:
منابع فارسي:
منابع انگليسي:

دانلود فایل