فایل جدید تحقیق مديريت فناوری و نوآوری

فایل جدید تحقیق مديريت فناوری و نوآوری با مشخصات مدیریت نوآوری,مدیریت فناوری,تحقیق مدیریت فناوری,مقاله مدیریت فناوری,مدیریت بازاریابی,مقاله مدیریت بازاریابی,انواع نمونه گیری,سيستم اطلاعات بازاريابي,تحقيقات بازاريابي

توضیحات:

تحقیق مديريت فناوری و نوآوری

تحقیق-مديريت-فناوری-و-نوآوری

قسمتی از متن:
در چند سال آينده وقتي كه تاريخ زمان ما نگاشته شود، اينگونه به نظر مي رسد كه مهمترين رويدادهايي كه مورخان خواهند ديد فناوري، اينترنت يا تجارت الكترونيك نخواهد بود. بلكه آنها يك تغيير و تحول بي سابقه در شرايط زندگي بشري را مورد توجه قرار خواهند داد. براي اولين بار رشد محسوس و فزاينده تعداد انسانها مورد توجه قرار مي گيرد. در نخستين گام آنها مي بايست خود را مديريت كنند كه جامعه آمادگي لازم براي انجام اين امر را ندارد. در طول تاريخ هيچ كس عملاً حق انتخاب نداشته است. تا حدود سال 1900 حتي در كشورهاي توسعه يافته اكثر غالب افراد جامعه حرفه پدر خود را اگر خوش شانس بودند دنبال مي كردند. اگر پدر شما يك كشاورز روستايي بود شما نيز يك كشاورز روستايي بوديد و اگر او يك صنعتگــــر بود شما نيز يك صنعتگر مي شديد و اين حركت فقط به صورت نزولي بود و هيچ حركت صعودي وجود نداشت. امروزه بسياري از مردم حق انتخاب دارند. علاوه براين، آنها مي توانند بيش از يك شغل داشته باشند، به اين دليل كه محدوده زندگي كاري افراد نزديك به 60 سال است. سه برابر چيزي كه در سال 1900 وجود داشت. افرادي كه در برنامه مديريت اجرايي بنده بودند (آنهايي كه حدود 45 سال سن داشته و بسيار موفق بودند) گفته اند: هنگامي كه مشغول كار هستند منتظر به پايان رساندن شغل خود نيستند.

فهرست مطالب:
خودشناسي
سيستم اطلاعات باز اريابي
ارزيابي نيازهاي اطلاعاتي
ارائه اطلاعات  
اسناد و مدارك درون سازمان
بازاريابي برمبناي گرد آوري اطلاعات محرمانه
جمع آوري اطلاعات واخبار محرمانه از شركتهاي رقيب
تحقيقات بازاريابي
تجزيه و تحليل اطلاعات
توزيع اطلاعات
فرايند تحقيقات بازاريابي
ارائه برنامه تحقيق
تعيين اطلاعات خاص مورد نياز
جمع آوري اطلاعت دست دوم
نقاط قوت و ضعف سه روش تماس
انواع نمونه گيري
ابزار تحقيق
اجراي طرح تحقيق
تفسير و گزارش دستاوردها
جنبه هاي ديگري از تحقيقات بازاريابي
تحقيقات بازاريابي در سطح بين المللي
منبع

دانلود فایل