فایل جدید تحقیق درمورد رشته مدیریت بازرگانی

فایل جدید تحقیق درمورد رشته مدیریت بازرگانی با مشخصات مدیریت بازرگانی,تحقیق مدیریت بتزرگانی,مقاله مدیریت بازرگانی,بررسی مدیریت بازرگانی,مدیریت,تحقیق مدیریت,مقاله مدیریت,مدیریت چیست

توضیحات:

تحقیق درمورد رشته مدیریت بازرگانی

تحقیق-درمورد-رشته-مدیریت-بازرگانی

قسمتی از متن:
رشته مديريت بازرگاني در مفهوم عام آن شامل طيف وسيعي از مديريت‌ها مي‌شود، زيرا بيشتر سازمانهاي تجاري ، صنعتي و خدماتي مثل بانكها، شركت‌هاي بيمه و يا كارخانجات صنعتي به دنبال سود هستند و در نتيجه يك موسسه بازرگاني محسوب مي‌شوند. و از همين‌رو در كشور ما تا چند سال پيش، گرايش مديريت بازرگاني شامل گرايش‌هاي مختلف اين رشته مانند مديريت صنعتي ، مديريت بيمه و مديريت جهانگردي و مديريت بازرگاني بود. اما امروزه با پيشرفت علم مديريت و تخصصي‌تر شدن اين رشته ، مديريت بازرگاني كاربرد محدودتري پيدا كرده است. دروس تخصصي اين رشته در زمينه شناخت بازار، مسائل بازاريابي، تجارت ، داد و ستد، معاملات بين‌المللي و صادرات و واردات است و در نهايت يك دانشجوي مديريت بازرگاني به عنوان يك مدير تجاري تحصيل كرده ، مي‌تواند امور تجاري را تفكيك كرده و اداره كند و به ياري قدرت خلاق خويش در ايجاد بازار جديد، ارائه خدمات متنوع و تازه ، ابداع روشهاي جديد در عرضه و توزيع، كارآفرين باشد. براي مثال يك فارغ‌التحصيل مديريت بازرگاني بايد بتواند براي كالاهاي موجود، بازار جديدي پيدا كرده و يا روشهاي مطلوب توزيع را در سيستم دولتي طراحي كند. چون امروز يكي از بزرگترين مشكلات كشور ما رساندن محصولات كشاورزي مثل برنج، چاي و مركبات به بازار و به دست مصرف كننده است.
فهرست مطالب:
مديريت علم است يا هنر؟
تعريف شما از مديريت چيست؟
رابطه ميان بهره وري و برنامه ريزي چيست؟
رابطه ميان بهره وري و مديريت چيست؟
ايران چيست؟
نقش مردم و دولت در ارتقاي بهره وري چيست؟
نكته هاي مديريتي
پارادايم هاي مديريت برتر در هزاره سوم
شاخص هاي مديريت سنتي
فقدان بينش
عدم باور به تغيير
اقدامات مشتق از پروژه
پارادايم نوين مديريت
بينش مشترك
عمل دموكراتيك
جامعيت
درهم تنيدگي
عمل مشاركتي

دانلود فایل