فایل جدید تحقیق مبانى اجتماعى بازاريابى با مشخصات تعریف بازاریابی,فلسفهٔ مدیریت بازاریابی,تعريف بازاريابى فلسفهٔ,مديريت بازاريابى,مفهوم بازاريابى اجتماعى,اهداف نظام بازاريابى ,بازاریابی اجتماعی,تحقیق بازاریابی اجتماعی,فلسفه بازاریابی,بازاریابی,تحقیق بازاریابی,مبانی بازاریابی
توضیحات:
تحقیق مبانى اجتماعى بازاريابى
قسمتی از متن:
واژه بازاريابى نبايد به معنى قديمى آن، يعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبير گردد. معناى جديد اين واژه همانا تأمين نيازهاى مشترى است. شرکتهاى امروزى با رقابت شديد و فزايندهاى روبهرو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترين نحو ممکن، خواستهاى مشترى را درک و بالاترين منفعت را براى مشتريان هدف خود تأمين کند. در محدوده بازار، اين مهارتهاى بازاريابى است که شرکتهاى حرفهاى را از شرکتهاى غيرحرفهاى تفکيک مىکند.
فهرست مطالب:
تعریف بازاریابی
فلسفهٔ مدیریت بازاریابی
تعريف بازاريابى
نياز
مبادله
معامله
بازار
مديريت بازاريابى
فلسفهٔ مديريت بازاريابى
مفهوم توليد
مفهوم کالا
مفهوم فروش
مفهوم بازاريابى
مفهوم بازاريابى اجتماعى
اهداف نظام بازاريابى
به حداکثر رساندن مصرف
به حداکثر رساندن رضايت مشترى
به حداکثر رساندن حق انتخاب
به حداکثر رساندن کيفيت زندگى
فلسفهٔ مدیریت بازاریابی
تعريف بازاريابى
نياز
مبادله
معامله
بازار
مديريت بازاريابى
فلسفهٔ مديريت بازاريابى
مفهوم توليد
مفهوم کالا
مفهوم فروش
مفهوم بازاريابى
مفهوم بازاريابى اجتماعى
اهداف نظام بازاريابى
به حداکثر رساندن مصرف
به حداکثر رساندن رضايت مشترى
به حداکثر رساندن حق انتخاب
به حداکثر رساندن کيفيت زندگى