فایل جدید تحقیق ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري

فایل جدید تحقیق ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري با مشخصات بازایابی,تحقیق بازاریابی,بازاریابی فروش,تحقیق بازاریابی,تاثیر بازاریابی بر کیفیت فروش,چاپ,تاثیر چاپ بر فروش,چاپ و بازاریابی

توضیحات:

تحقیق ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري

تحقیق-ارتقاء-سطح-كيفي-و-كمي-محصولات-و-تغييرات-در-نقطه-بهينة-بهره-وري

مقدمه:
شايد در اين مقاله كه به بررسي صنعت چاپ بسته بندي، تبليغات، بازاريابي ، بازار هدف … و تأثير آن در افزايش فروش و در طي آن افزايش سود و كاهش هزينه ها و در يك كلمه ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري مي پردازد اشارة مستقيمي به ارتباط آن با مهندسي صنايع نشده باشد. اما در گيردار مقاله نقش مهندسي صنايع به خوبي قابل تشخيص مي باشد. لازم به ذكر است كه يكي از عوامل اصلي شكست محصولات ما در صادارت غير نفتي نحوة غلط ارائه ، بسته بندي و عرضه به بازار است.بسته بندي محصول، اولين برخورد با مشتري و مصرف كنندة نهايي است. رفتار اشخاص مختلف در جنسيت ها، افكار، فرهنگ ها و زبانهاي مختلف با اين پديده كاملاً متفاوت بوده و جاي بررسي و تحقيق دارد. در اين مقاله به اين ترفندها، تكنيك ها و روشها اشاره شده است. كه چگونه بتوانيم در قفسه اي كه از نوع محصول ما (مثلاً سس مايونز) چندين رقيب ديگر با نامهاي مختلف قرار گرفته اند، مصرف كننده نهايي محصول ما را انتخاب و مصرف كند. يكي از عوامل اصلي اين پديده، بسته بندي، طراحي و تبليغات است. بخشي از اين مقاله كه به عنوان ارباب نشانه ها مي باشد، باعث گرديد تا نام اصلي مقاله را ارباب نشانه ها انتخاب كنم.
فهرست مطالب:
مقدمه:
رقابتي تر شدن بازار داخلي
درك متقابل دست اندركاران
جدي تر شدن صادرات
آينده پيش رو
چهرة روز سرمايه گذاري در حوزه چاپ بسته بندي
ماشين هاي مدرن، واردات گسترده
اين دنياي كاغذيِ كاغذي
مقدمه
پيش بيني بازار آسيا تا سال 2006
موقعيت چين
جايگاه و بازار هند
فرانسه؛ يك نمونه از اروپا
آرژانتين؛ يك نمونه از آمريكاي لاتين
خاورميانه؛ بازار رو به رشد
اروپاي غربي؛ قيمت ها مي شكند؟
1-رفتار زنان و مردان در نقطة انتخاب كالا
اكسيرنگاه
دبي، آزمايشگاه بزرگ بازاريابي ايران
بازاريابي، يك آزمايشگاه بزرگ
تهديدها را به فرصت تبديل كنيم
تعقيب بسته بندي در بازار
چند نكته نظري و تجربي
بسته بندي بايد چشمك بزند
دو ديدگاه متضاد:
تقليد از كارهاي موفق يا ايجاد تمايز
هويت ملي يا جهاني
شخصيت محصول و شناخت مشتري
تبليغات و بازاريابي در آسياي ميانه
ترك ها به چه ترتيب موفق شدند؟
بسته بندي، چاپ و تبليغات
صنعت شوينده و پاك كننده، پيشگامان صادرات
مطالعه و بررسي يك پروژه موفق ملي
تأثير برند (Brand) در فروش كالا
ساختار برند چگونه است؟
طي سال هاي گذشته، اين سؤال را بارها
برندينگ «ساده» Simple branding
برندينگ «حمايتي» Endorsed branding
برندينگ «يكپارچه» در ابعاد وسيع Monolithic branding
مطالعة موردي اول «چاي گلستان»
راه حل ها
مطالعة موردي دوم «چي توز»
مطالعه موردي سوم «خوشگوار»

دانلود فایل