فایل جدید تحقیق Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري

فایل جدید تحقیق Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري با مشخصات مدیریت,مقاله مدیریت,تحقیق مدیریت,CRM چيست,هدف CRM چيست,تاریخچه CRM,مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط,سیستم CRM,مزایای CRM,CRM

توضیحات:

تحقیق Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري

تحقیق-customer-relationship-management-يا-سيستم-مديريت-ارتباط-با-مشتري

قسمتی از متن:
واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت هر کسب و کار است. تکنولوژيهاي بسياري در قالب مديريت ارتباط با مشتري CRM ارائه شده اند اما داشتن تصويري از CRM به عنوان مجموعه اي از تکنولوژي نيز نادرست است. به عنوان روشي بهتر براي درک CRM ، مي توان آنرا به مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثر بخشي فعاليتهاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يکجا جمع آوري کنيم.
فهرست مطالب:
CRM چيست؟
هدف از CRM چيست؟
اين رويداد چگونه اتفاق خواهد افتاد
آيا شاخصهايي براي سنجش ميزان نياز به پروژه هاي CRM وجود دارد؟
نصب و راه اندازي يک CRM چقدر هزينه در بر خواهد داشت
CRM چقدر هزينه در بر خواهد داشت؟
نمونه هايي از اطلاعاتي که پروژه هاي CRM جمع آوري مي کنند
 عوامل کليدي موفقيت در پياده سازي يک سيستم CRM
CRM بايد داراي قابلیت قيمت گذاري در داخل خود باشد.
کدام يک از بخشهاي سازمان بايد پروژه CRM را اجرا کند؟
 چه چيزي باعث شکست پروژه هاي CRM مي شود

دانلود فایل