پاورپوینت فصل هفدهم 17 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر ( اختلالات رایج در کودکان | دریافت فایل جدید

دریافت فایل جدید:

پاورپوینت فصل هفدهم 17 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر ( اختلالات رایج در کودکان

دریافت فایــل

پاورپوینت فصل هفدهم 17 کتاب آسیب شناسی روانی جلد دوم نوشته رونالد جی کامر ( اختلالات رایج در کودکان و نوجوانان) ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 34 اسلاید:

بخشی از متن:
افراد اغلب کودکی را دوره آسوده خاطر و شاد می دانند اما این دوره می تواند ترسناک و ناراحت کننده نیز باشد. در واقع کودکان تمام فرهنگ ها وقتی با افراد و موقعیت های تازه روبرو می شوند معمولاً حداقل مقداری مشکلات هیجانی و رفتاری دارند. زمینه یادگیری ها نشان می دهد که نگرانی تجربه شایعه است نزدیک به نیمی از کودکان در ایالات متحده ترس های متعدد دارند به ویژه درباره مدرسه سلامتی و ایمنی شخصی. شب ادراری، کابوس، قشقرق و بی قراری و مشکلات دیگری هستند که بسیاری از کودکان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.
نگرانی خاص کودکان و نوجوانان این است که مورد قلدری قرار گیرند زمینه یابی ها در سراسر جهان بارها نشان داده‌اند که قلدری در ذهن اکثر پاسخ‌دهندگان کودک و نوجوان مشکل عمده‌ای است و اغلب از نژادپرستی عید و فشار همسالان برای امتحان کردن آمیزش جنسی یا الکل مشکل بزرگتری است.

برخی اختلالاتی که در کودکان روی میدهند مانند اختلالات اضطرابی کودکی افسردگی کودکی و اختلالات اخلالگر همتاهای بزرگسال دارند هرچند از برخی جهات متمایز نیز هستند.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

دریافت فایــل