پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت فرایند آموزش (مدیریت فرآیند آموزشی و توسعه سازمانی)

دریافت فایل با عنوان پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت فرایند آموزش (مدیریت فرآیند آموزشی و توسعه سازمانی)

پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت فرایند آموزش (مدیریت فرآیند آموزشی و توسعه سازمانی) نوشته محمد حسین صیف و محمد رضا سرمدی در قالب pptx و در حجم 49 اسلاید: 

بخشی از متن:   
تعاریف توسعه سازمانی 
بک هارد (۱۹۹۹) توسعه ی سازمانی را تلاش برنامه ریزی شده سازماندهی شده، مدیریت شده در سطوح عالی سازمان، در جهت افزایش اثربخشی سازمان، از طریق مداخله ی برنامه ریزی شده ی فرایندهای سازمانی و به کار بردن آن در دانش رفتار سازمانی تعریف می کند (شبكه توسعه سازمان، ۲۰۰۷). 
بنابراین، توسعه سازمانی نیاز مند آسیب شناسی منظم و تجهیز تمامی منابع، جهت به ثمر رسانیدن کوشش هاست از سطوح بالای سازمانی حمایت می شود و مدیران ارشد با آگاهی از اهداف برنامه، خود را به آن متعهد می دانند و در فرایند آن به طور جدی مشارکت دارند. 
بنابراین، از دیدگاه بک هارد سازمان سالم، بر اساس مدیریت مبتنی بر هدف اداره می شود و توسعه ی سازمانی سعی بر افزایش اثربخشی و کارایی دارد. بنابراین، سازمان به صورتی مناسب طراحی شده و تصمیم ها در سطوح مناسب اتخاذ می شود. در نتیجه ارتباطات مؤثرتر و فعالیت های سازمان سازنده تر می شود و تعارض به حداقل می رسد . 
توسعه ی سازمان مداخله گر برنامه ریزی است؛ یعنی برای درک بهتر روش های جاری سازمانی در انجام فعالیت ها و امور سازمانی و کمک به آزمون و روش های بهتر ارتباطی از آن استفاده می شود. 
*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

 

لینک دانلود