پاورپوینت بخش سوم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (تجربه مشاوره) نوشته دیوید گلدارد

دریافت فایل با عنوان پاورپوینت بخش سوم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (تجربه مشاوره) نوشته دیوید گلدارد

پاورپوینت بخش سوم کتاب مفاهیم بنیادی و مباحث تخصصی در مشاوره (تجربه مشاوره) نوشته دیوید گلدارد ترجمه سیمین حسینیان در قالب pptx و در حجم 41 اسلاید:

شامل:
فصل 17:فرآیند یک جلسه ی مشاوره
فصل 18 :بیواسطگی تجربه مشاوره
فصل 19:شخصیت انسان آن گونه که در جریان مشاوره پدیدار می شود

بخشی از متن:
فصل ۱۷- فرایند یک جلسه مشاوره  
تدارک 
فرآیند مشاوره حتی بیش از آنکه مشاور و مراجع یکدیگر را ملاقات کنند شروع می شود مراجع معمولا بین راه، قبل از رسیدن به جلسه مشاوره آنچه را که قصد دارد بگوید تمرین می کند. احتمالا او با عقاید از پیش تصور شده ای در مورد آنچه که در جلسه مشاوره رخ می دهد به مشاور مراجعه می کند. 
او نه تنها انتظاراتی دارد بلکه احتمالا بیمناک خواهد بود. حضور در یک جلسه مشاوره برای مراجع واقعا مشکل است زیرا صحبت کردن در مورد احساسات بسیار عمیق و داخلی رنج آور بوده و انجام این کار با یک غریبه واقعا تهدید کننده است.
مشاور نیز انتظارات خود، دستور کار و احساسات شخصی خود را به جلسه ی مشاوره می آورد. ممکن است که انتظارات و دستور کار او برای مراجع نامناسب باشد و ممکن است که احساسات شخصی او وارد فرایند مشاوره گردد. مشخص است که روشها، عادات و احساسات مشاور روی آنچه که در جلسات اتفاق می افتد اثر می گذارد. اگر او دارای مشکلات شخصی است که حل نشده باقی مانده است و او را تحت فشار قرار می دهد، این مشکلات مسلما روی مشاوره او نیز تأثیر خواهد گذاشت.

 

لینک دانلود