دانلود مستقیم پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری (تکنیک شش سیگما) نوشته پرویز فتاحی

دانلود مستقیم پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری (تکنیک شش سیگما) نوشته پرویز فتاحی با مشخصات پاورپوینت , کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری ,مدیریت کیفیت ,مدیریت کیفیت و بهره وری,پرویز فتاحی, پیام نور,خلاصه مدیریت کیفیت,کتاب مدیریت کیفیت,استاندارد های مدیریت کیفیت,,شش سیگما ,تعاریف شش سیگما,فصل نهم,شش سیگما

توضیحات بشتر در مورد این فایل:

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری (تکنیک شش سیگما) نوشته پرویز فتاحی انتشارات پیام نور در قالب pptx و در حجم 51 اسلاید جامع:

بخشی از متن: 
مفاهیم شش سیگما 
تعاریف شش سیگما
شش سیگما روشی هوشمندانه و عاقلانه جهت مدیریت فعالیت های تجاری یک سازمان و یا یک بخش است. اولین اصل در شش سیگما توجه به مشتری می باشد. شش سیگما اول به مشتری توجه می کند و از حقایق و اطلاعات، جهت حصول نتایج بهره می گیرد.
سه هدف اصلی از بکارگیری شش سیگما عبارتند از:
افزایش رضایت مشتری
کاهش زمان انجام فعالیتها
کاهش تعداد نقصها
حصول بهبودهایی در زمینه های فوق اغلب منجر به صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های سازمان، ایجاد فرصت هایی جهت حفظ مشتریان، تسخیر بازارهای جدید و سرانجام، افزایش اعتبار و اطمینان برای کالاها و خدمات سازمان است.
در زیر تعاریفی جهت کمک به درک عمیق تری از این روش قوی آورده شده است.
ترتیب: شش سیگما از یک فرایند مرحله ای استاندارد شده با ابزارهای ویژه جهت هدایت پروژه ها استفاده می کند، این فرایند، DMAIC نامیده می شود که مخفف واژه های تعریف ، اندازه گیری، آناليز، توسعه و کنترل می باشد.
مبتنی بر داده ها: در شش سیگما تأكيد بر استفاده از داده های حاصل از اندازه گیری ها و آنالیزهای آماری می باشد تا تصمیماتی اتخاذ گردد که به بهبود منتهی شود. این امر برخلاف تصمیمات اتخاذ شده بر اساس عقیده و نظریه و بدتر از آن بر اساسی نگرانی و ترس در یک محیط سلسله مراتبی شامل دستور و کنترل می باشد.
روش: شش سیگما یک رویه می باشد یعنی یک پیشرفت پایدار و سیستماتیک در جهت دستیابی به کیفیت تقریبا کامل.

 

لینک دانلود مستقیم فایل

دانــــلــــود