فایل پاورپوینت فصل هفتم کتاب انگیزش و هیجان (انگیزه های ناآشکار) نوشته جان مارشال ریو – دریافت آسان و مستقیم

کاربر گرامی فایل پاورپوینت فصل هفتم کتاب انگیزش و هیجان (انگیزه های ناآشکار) نوشته جان مارشال ریو با قابلیت دریافت آسان و مستقیم از سایت مرجع برای شما آماده شده است. این فایل دارای مطالب کلیدی و مهم کتاب انگیزش و هیجان,جان مارشال ریو ,یحیی سید محمدی ,خلاصه کتاب انگیزش و هیجان,ویراست هفتم,پاورپوینت انگیزش و هیجان,فصل 7 هفتم,نیازهای ناآشکار,انگیزه های ناآشکار می باشد توضیحات کامل تر در زیر آمده است:

پاورپوینت فصل هفتم کتاب انگیزش و هیجان (انگیزه های ناآشکار) نوشته جان مارشال ریو ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 36 اسلاید:

بخشی از متن: 
انگیزه ها با گذشت زمان تغییر می کنند و بر جریان رفتار تأثیر می گذارند … انگیزش و هیجان فرآیندهای پویا هستند – همیشه تغییر می کنند و همیشه افزایش و کاهش می یابند. در نظر گرفتن انگیزش به صورت رودخانه نیازها، شناخت ها، و هیجان ها که جریان مداوم دارد، مفید است. نیرومندی انگیزه نه تنها به طور مداوم افزایش و کاهش می یابد، بلکه افراد نیز در هر لحظه انگیزه های متفاوتی دارند. معمولاً یک انگیزه از همه قوی تر و مناسب موقعیت است، در حالی که انگیزه های دیگر اهمیت نسبتاً کمتری دارند (یعنی، یک انگیزه بر توجه ما حاکم است، در حالی که انگیزه های دیگر نسبتاً نهفته هستند). قوی ترین انگیزه معمولاً بیشترین تأثیر را بر رفتار ما دارد، اما هر انگیزه فرعی وقتی شرایط تغییر کند و زمان بگذرد، می تواند حاکم شود و بنابراین، بر جریان رفتار تأثیر بگذارد و به آن کمک نماید.
نیازهای ناآشکار
انگیزه های ناآشکار، نیازهای ناهشیار بادوامی هستند که رفتار افراد را به سمت دستیابی به مشوق های اجتماعی خاص برانگیخته می کنند ( شولتیس و براونستین 2010 ) . ناآشکار به معنی ناهشیار است. انگیزۀ ناآشکار، نیازی روان شناختی است که از فکر، هیجان ها، و رفتار مخصوص فرد استنباط می شود. نیاز ناهشیار بر آنچه فرد دربارۀ آن فکر و احساس می کند و انجام می دهد تأثیر مداوم و بادوامی دارد.
انگیزه های ناآشکار در برابر انگیزه های آشکار قرار دارند. انگیزه های آشکار، انگیزش های هشیار و به راحتی در دسترس هستند و به صورت کلامی بیان می شوند. برای مثال، اگر کسی از شما بپرسد « آیا نیاز نیرومندی به پیشرفت دارید؟ » ، « آیا چالش ها را دوست دارید؟ » و « آیا در صورت روبرو شدن با شکست، استقامت می کنید؟ » ، پاسخ مثبت به این سوال ها، بیانگر انگیزش آشکار پیشرفت است. 

 

از طریق لینک زیر میتوانید فایل را دریافت کنید

دانلود مستقیـــم فایــل

به امید ارائه خدماتی پایدار و در خور به شما عزیزان