فایل جدید تحقیق مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي

فایل جدید تحقیق مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي با مشخصات ديدگاه توليد,ديدگاه محصول,ديدگاه فروش,ديدگاه بازاريابي,ديدگاه بازاريابي اجتماعي,بازاريابي اجتماعي,تحقیق بازاریابی,مقاله بازاریابی,سلامت اجتماعی,دیدگاه های بازاریابی

توضیحات:

تحقیق مديريت بازاريابي و علم بازاريابي در سلامت اجتماعي

تحقیق-مديريت-بازاريابي-و-علم-بازاريابي-در-سلامت-اجتماعي

مقدمه:
مديريت بازاريابي را كوششي آگاهانه براي دستيابي به نتايج مبادله مطلوب با بازارهاي مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هايي كه راهنماي اينگونه تلاش هاي بازاريابي هستند و آگاهي از ارزش نسبي هر يك در رابطه با “ سازمان”،   “ مشتريان” و “جامعه”،مي باشد . سازمانها فعاليت هاي بازاريابي خود را بر اساس پنج ديدگاه قرار مي دهند.اين ديدگاه ها عبارت اند از: توليد، محصول، فروش، بازاريابي و بازاريابي اجتماعي

فهرست مطالب:
مقدمه
ديدگاه توليد:
ديدگاه محصول (Product Concept):
ديدگاه فروش (Selling Concept):
ديدگاه بازاريابي (Marketing Concept):
ديدگاه بازاريابي اجتماعي (Societal Marketing Concept):
نقش علم بازاريابي درسلامت اجتماعي
چكيده
مقدمه
سلامت اجتماعي
تلاطم اجتماعي و بازاريابي
نتيجه گيري

دانلود فایل