فایل جدید تحقیق اصول سرپرستی (فـروش )

فایل جدید تحقیق اصول سرپرستی (فـروش ) با مشخصات اصول سرپرستی,اصول سرپرستی چیست,اصول سرپرستی و مدیریت,مقاله اصول سرپرستی,تحقیق اصول سرپرستی,مدیریت,تحقیق مدیریت,مقاله مدیریت

توضیحات:

تحقیق اصول سرپرستی (فـروش )

تحقیق-اصول-سرپرستی-(فـروش-)

مقدمه:
هر سازماني براي رسيدن به اهدافي فعاليت مي كند. مهمترين هدف يك سازمان يا شركت ارائه كار يا خدمات است. و بايد كالاها، توليد يا خدمات را طوري ارائه دهد كه براي مصرف كنندگان مقبول افتد. فروش با فنون متاقعد كردن طرف مقابل يا به اصطلاح عام با مشتري مرتبط است. مسلماً با خواندن كتاب درباره روشهاي فورش مي توان آنها را آموخت و به كار گرفت. ما به بررسي مسايل خواضي كه مبتلا به فروشندگي ايراني است پرداخته ايم. شاهد مثالهاي زير نمايانگر اين دو نكته اساسي است كه اولاً (فروش مثل هر مهارت ديگر يك تخصص است و بايد با آموزش و تمرين آموخته شود، باوري كه در يارن ضعيف است. دوم اينكه مواردي پيش مي آيد كه در آنها روشهاي گفته شده در كتابها كارائي ندارند و مستلزم ابتكار و نو آوري هستند. تجربيات ما نشانگر انعطاف پذيري شرايط فروش و حضور مشكلات خاص در موقعيت اجتماعي ما مي باشد.
فهرست مطالب:
احترام به مشتري از نكات كليدي فروش است
دادن اطلاعات تخصصي به مشتري الزامي نيست
بايد ريشه داشت، ساقه قطور كافي نيست
شكستن قولي كه به مشتري داده بوديم.
فروش چه زماني تمام و كامل مي شود؟
جلب رضايت مشتريان موجود سهل تر است
راز موفقيت در كميسيون.
مشتري بايد حق انتخاب داشته باشد.
عدم اطاعت كور كورانه
چگونه پروژه فروش شكست خورد.
با شرايط عادي در فروش چكار بايد كرد؟
فروش ابتكاري
نقش كاركنان خدمات پس از فروش در افزايش فروش
نااميد نشويد
پيدا كردن تصميم گيرنده در سازمان
چرا ضرر كرديم؟
پرداخت پول تعهد مي آورد نبض خود را به دست ديگري ندهيد
الگويي براي قيمت دادن
بازديد مشتري در حين ساخت دستگاه
دانلود فایل