پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور | دریافت فایل جدید

دریافت فایل جدید:

پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور

دریافت فایــل

پاورپوینت فصل دوم کتاب طراحی برنامه درسی (نظریه یادگیری) نوشته آنابل نلسون ترجمه یوسف رضاپور در قالب pptx و در حجم 25 اسلاید:

بخشی از متن: 
مشکل 
معلمان قادر به برقراری تعامل نیستند. 
بعضی از دانش آموزان یاد نمی گیرند. 
محرک 
هر رویداد مشخص و قابل مشاهده در محیط در یک نقطه زمانی خاص محرک نامیده می شود.
این واقعیت که محرک واقعی مشخص و قابل مشاهده است به این معنی است که هر فرد می‌تواند آن واقعه را به عنوان یک عامل مشخص در زمان و مکان ادراک کند. یک محرک می تواند هر چیزی باشد که در درون و یا بیرون اتفاق می‌افتد و شخص وجود آن را با گفتن بلی آن در حال وقوع است تصدیق می‌کند.

دریافت فایــل