دانلود مستقیم پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت فرایند آموزش (مدیریت فرآیند آموزشی و توسعه سازمانی)

دانلود مستقیم پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت فرایند آموزش (مدیریت فرآیند آموزشی و توسعه سازمانی) با مشخصات پاورپوینت,کتاب مدیریت فرایند آموزش ,مدیریت فرایند آموزش ,محمد رضا سرمدی,محمد حسین صیف,خلاصه کتاب ,خلاصه مدیریت فرایند آموزش,ppt مدیریت فرایند آموزش,فصل ششم, توسعه سازمانی,برنامه ریزی

توضیحات بشتر در مورد این فایل:

پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت فرایند آموزش (مدیریت فرآیند آموزشی و توسعه سازمانی) نوشته محمد حسین صیف و محمد رضا سرمدی در قالب pptx و در حجم 49 اسلاید: 

بخشی از متن:   
تعاریف توسعه سازمانی 
بک هارد (۱۹۹۹) توسعه ی سازمانی را تلاش برنامه ریزی شده سازماندهی شده، مدیریت شده در سطوح عالی سازمان، در جهت افزایش اثربخشی سازمان، از طریق مداخله ی برنامه ریزی شده ی فرایندهای سازمانی و به کار بردن آن در دانش رفتار سازمانی تعریف می کند (شبكه توسعه سازمان، ۲۰۰۷). 
بنابراین، توسعه سازمانی نیاز مند آسیب شناسی منظم و تجهیز تمامی منابع، جهت به ثمر رسانیدن کوشش هاست از سطوح بالای سازمانی حمایت می شود و مدیران ارشد با آگاهی از اهداف برنامه، خود را به آن متعهد می دانند و در فرایند آن به طور جدی مشارکت دارند. 
بنابراین، از دیدگاه بک هارد سازمان سالم، بر اساس مدیریت مبتنی بر هدف اداره می شود و توسعه ی سازمانی سعی بر افزایش اثربخشی و کارایی دارد. بنابراین، سازمان به صورتی مناسب طراحی شده و تصمیم ها در سطوح مناسب اتخاذ می شود. در نتیجه ارتباطات مؤثرتر و فعالیت های سازمان سازنده تر می شود و تعارض به حداقل می رسد . 
توسعه ی سازمان مداخله گر برنامه ریزی است؛ یعنی برای درک بهتر روش های جاری سازمانی در انجام فعالیت ها و امور سازمانی و کمک به آزمون و روش های بهتر ارتباطی از آن استفاده می شود. 
*توجه* 
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

 

لینک دانلود مستقیم فایل

دانــــلــــود