فایل جدید مقاله سیستم مدیریت یکپارچه LMS

فایل جدید مقاله سیستم مدیریت یکپارچه LMS با مشخصات سیستم مدیریت یکپارچه,سیستم IMS,مدیریت منابع,تأمین منابع,منابع انسانی,خط مشی IMS,نظامنامه IMS,سیستم مدیریت اطلاعات یکپارچه ,تحقیق مدیریت یکپارچه,مقاله مدیریت یکپارچه,اهداف سیستم IMS

توضیحات:

مقاله سیستم مدیریت یکپارچه LMS

مقاله-سیستم-مدیریت-یکپارچه-lms

قسمتی از متن:
مدیریت ارشد سازمان اطمینان دارد که اهداف خط مشی IMS و از جمله انهایی که جهت برآورده کردن الزامات مربوط به خدمات می باشد اساس تعیین شاخص های عملکرد کلیدی برای هر فرآیند و تعریف اهداف فرایند مورد استفاده قرار گرفته است. این اهداف دارای رابطه همگرا با اهداف خط مشی می باشند.بر اساس میزان پیشرف اهداف کلان و خرد مشخص ( Specific ) خط مشی IMS مورد بازنگری و در صورت امکان تغییر قرار می گیرد. اهداف مذکور مشخص، قابل اندازه گیری ( Measurable )، قابل دستیابی ( Achievable )، واقعی ( Real ) و دارای بازه زمانی ( Time bounk ) می باشند و برنامه های مشخصی ( Action plan ) جهت دستیابی به این اهداف در در هر واحد سازمان تهیه شده و میزان پیشرفت آن در جلسات  بازنگری مدیریت و دیگر جلسات داخلی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت انحراف از برنامه زمانی، دلایل انحراف در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

فهرست مطالب:
دامنه کاربرد سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS Scope )
کلیات :
کاربرد
استثنائات :
سازمان HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی :
الزامات مستندسازی :
کلیات :
نظامنامه IMS :
کنترل مستندات :
کنترل سوابق  Ims
مسئولیت مدیریت (Management Commitment)
 تعهد مدیریت :
تمرکز به روی مشتری / مشتری محوری
خط مشی IMS
خط مشی
طرح ریزی
اهداف IMS  (اهداف کلان و خرد)
طرح ریزی سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS )
مسئولیت، اختیار و ارتباطات
مسئولیت و اختیار
ایمنی و بهداشت و الزامات سیستم IMS  
ماینده مدیریت
کلیات
ارتباطات
ورودی بازنگری مدیریت
خروجی های بازنگری مدیریت
مدیریت منابع ( Recource Management ) :
تأمین منابع
منابع انسانی
کلیات
صلاحیت، آگاهی و آموزش
زیرساخت
محیط کار
تحقق یا پدید آوردن محصول (Product Realization )
طرح ریزی پدید آوری محصول
فرآیندهای مرتبط با مشتری
تعیین الزامات مربوط به محصول/ خدمت
بازنگری الزامات مربوط به محصول
ارتباط با مشتری
طراحی و توسعه
خرید
فرآیند خرید
اطلاعات خرید
تصدیق محصول خریداری شده
کنترل ارائه خدمات
کنترل ارائه خدمات
صحه گذاری فرآیند تولید و ارائه خدمات
شناسایی و ردیابی
دارایی مشتری
محافظت از محصول :
کنترل وسایل پایش و اندازه گیری :
اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و بهبود
کلیات
پایش و اندازه گیری
رضایت مشتری
ممیزی داخلی
اندازه گیری و پایش فرآیندها
اندازه گیری و پایش محصول
کنترل محصول نامنطبق
سازمان یک روش اجرایی مدون را ایجاد نموده است به منظور حصول اطمینان
تجزیه و تحلیل داده ها
بهبود
بهبود مداوم
اقدام اصلاحی
اقدام پیشگیرانه

دانلود فایل