فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب روان شناسی و آموزش کودکان استنایی نوشته مایکل ام هاردمن (انتقال از مدرسه) – دریافت آسان و مستقیم

کاربر گرامی فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب روان شناسی و آموزش کودکان استنایی نوشته مایکل ام هاردمن (انتقال از مدرسه) با قابلیت دریافت آسان و مستقیم از سایت مرجع برای شما آماده شده است. این فایل دارای مطالب کلیدی و مهم پاورپوینت فصل چهارم, کتاب روان شناسی, آموزش کودکان استنایی , مایکل ام هاردمن,آموزش کودکان استثنایی هاردمن,پاورپوینت آموزش کودکان استثنایی ,علیزاده, گنجی,آموزش کودکان,,فصل پنجم,انتقال از مدرسه , سال های بزرگی می باشد توضیحات کامل تر در زیر آمده است:

پاورپوینت فصل پنجم کتاب روان شناسی و آموزش کودکان استنایی(انتقال از مدرسه و سال های بزرگی) نوشته مایکل ام هاردمن ترجمه علیزاده و گنجی در 24 اسلاید به صورت خلاصه و جامع تمام نیازهای یک دانشجو را از این فصل براورده می کنند این پاورپوینت قابل ویرایش می باشد

بخشی از متن:
برنامه ریزی و خدمات انتقال
برنامه ریزی انتقال بایستی بیانجامد به
1.انتقال حمایت از مدرسه به موسسه ی خدماتی بزرگسالان
2. دستیابی به برنامه ی آموزش پس از دبیرستان ( زندگی به عنوان یک بزرگسال مستقل)
انتقال موفقیت آمیز از مدرسه به سالهای بزرگسالی نیازمند حمایت رسمی و طبیعی خانواده است
حمایت های رسمی: نظیر مراقبت بهداشتی، آماده سازی شغلی و زندگی حمایت شده
 پژوهشگر بیانگر آن هستند که نهاد خانواده تنها عامل بسیار نیرومند در آماده سازی نوجوانان با ناتوانی برای زندگی بزرگسالی می باشد.
ساز و کارهای قانونی برای خدمات انتقال : قانون آموزش افراد با ناتوانی ها: IDEA

خدمات انتقال به ویژگی های زیر اشاره دارد:
طراحی در درون یک فرایند پیامد محور که حرکت ضد مدرسه به فعالیت های پس از مدرسه را بر مبنای نیازهای فردی دانش آموز و اولویت ها و علایق او بهبود می بخشد.
خدمات انتقال باید در 14 سالگی آغاز شود و به صورت سالیانه روز آمد شود.
برنامه آموزش انفرادی باید شامل: گزارش از خدمات انتقال باشد که دوره های گوناگون در ارتباط است (مشارکت در  پیشرفته یا برنامه ی آموزشی حرفه ای)

 

از طریق لینک زیر میتوانید فایل را دریافت کنید

دانلود مستقیـــم فایــل

به امید ارائه خدماتی پایدار و در خور به شما عزیزان